Jegvetik Skrevet 6. desember 2020 #1 Skrevet 6. desember 2020 Hei!! Har en baby på 11 mnd som jeg nesten ikke kan ha med ut i bilen eller i vogn (sittende) uten at hun sovner. Er dette vanlig? Det kan skje selv om hun våknet fra lur en time tidligere. Hun er i ok form ellers for tiden, ikke feber men kanskje noe mer sutrete enn vanlig. Bør jeg bekymre meg? Noen som har erfart noe liknende?
Nysgjerrig1 Skrevet 6. desember 2020 #2 Skrevet 6. desember 2020 Virker ikke vanlig 🧐 Ville kanskje hørt med legen. Mangel på noe? Voksne blir jo trøtte ved b12 mangel feks, men har ikke så god greie på det.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #3 Skrevet 6. desember 2020 Vår på 10 mnd. sovner også nesten alltid i vogn eller bæresele, samme hvor kort tid det er siden forrige dupp. Men sover hun for mye slik, får hun ikke sove til kvelden da, så jeg må unngå tur på ettermiddagen for tida. Hun har alltid hatt "godt sovehjerte", hvis dette er noe nytt for din baby, og fortsetter, ville jeg hørt med lege. Anonymkode: 0fee8...63e
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #4 Skrevet 6. desember 2020 Jepp min gjør det. Han er aktiv, våken og frisk ellers - finner bare vogn og bil ekstremt søvndyssende. Skal jeg gå tur med han våken, må han prates med og underholdes hele tiden, og vi må helst gå langs veien så han kan se på bilene. På kjøreturer er det helt håpløst, da sovner han åkke som. Må legge kjøretider til dupp-tider for å ikke ødelegge nettene 😅 Anonymkode: bf4db...459
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #5 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jepp min gjør det. Han er aktiv, våken og frisk ellers - finner bare vogn og bil ekstremt søvndyssende. Skal jeg gå tur med han våken, må han prates med og underholdes hele tiden, og vi må helst gå langs veien så han kan se på bilene. På kjøreturer er det helt håpløst, da sovner han åkke som. Må legge kjøretider til dupp-tider for å ikke ødelegge nettene 😅 Anonymkode: bf4db...459 Jeg er 38, og er fortsatt sånn;) Mine foreldre har fortalt at om alt feilet når jeg var liten så kjørte de en tur med meg i bil. Anonymkode: 3e300...432
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå