Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei mor som har psykisk mishandla meg hele mitt liv. Verken min far eller bror har sett dette da jeg har bodd i ett annet fylke sammen med min mor, å hun har alltid behandla broren min som en prins. 

Jeg har nå tatt det valget om å ikke ha henne i livet mitt mer, da jeg har blitt psykisk syk av hvordan jeg har blitt behandlet. Ingen i familien min respekterer mitt valg å kontakter meg støtt og stadig ang henne å sier hvor dårlig gjort det er av meg å kutte henne ut. 

Jeg føler ikke de bryr seg noe særlig om meg, kun henne. De har aldri trodd på meg når jeg har sagt hvordan hun behandler meg heller.. ringte uttallige ganger gråtende til både pappa og storebror i min barndom, men fikk bare beskjed tilbake om at jeg måtte skjerpe meg og slutte å overdrive. 

Flere som har det slik?

Anonymkode: af671...47b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt er det ditt eget valg hvem du velger å ha kontakt med i familien. Dessverre så vil enkelte aldri forstå. Det er kanskje mulig du må være klar i talen overfor de øvrige familiemedlemene at du er mener alvor og ikke er interressert i å snakke mer om henne og at de må respektere ditt valg.

Anonymkode: d2d97...214

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...