Gå til innhold

Brukes penishylse (sleeve) av menn med alle slags størrelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det bare menn med gjennomsnittlige eller liten som bruker det?

Har selv over snittet stor men sliter med overfølsom penis med hun jeg er sammen med nå. Har prøvd å kjøpe en penis hylse å bruke det når jeg runker, og den demper følsomheten en god del, sånn at jeg kan holde lengre. Ikke sagt noe om dette til dama mi enda. Hvordan ville dere damer reagert om en mann foreslo å bruke det hvis det kan gjøre sexlivet bedre? Lurer på om den kan bli for tykk? Den jeg kjøpte gir litt mere lengde, men er tykkelsen som er størst forskjell. Den blir 18-19 cm i omkrets når jeg har den på. Er det for tykt?

Anonymkode: cb7ed...2fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sagt at han kan leke med den alene, for den brukes ikke for min del. Tvert i mot, 18-19cm omkrets 😵😵😵😵 Aldri om jeg hadde latt et slikt monster penetrere meg!

Anonymkode: f4d66...d3c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde sagt at han kan leke med den alene, for den brukes ikke for min del. Tvert i mot, 18-19cm omkrets 😵😵😵😵 Aldri om jeg hadde latt et slikt monster penetrere meg!

Er det jeg frykter. Trodde ikke den skulle bli så tykk, så mulig det finnes penishylser som ikke gir så stor tykkelse. Hva er "godkjent" tykkelse før det blir for tykt syns du da?😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det jeg frykter. Trodde ikke den skulle bli så tykk, så mulig det finnes penishylser som ikke gir så stor tykkelse. Hva er "godkjent" tykkelse før det blir for tykt syns du da?😄

10-12cm omkrets. Blir det 14cm+, er det for stort om du spør meg. Det krever for mye oppvarming, strekking, og til og med da så er de første støtene aldri gode.

*men viktig å ha i tankene, jeg er en kvinne, og jeg vet hva jeg liker. Men alle kvinner er ulike, og andre vil ha andre ting de liker. Så derfor alltid viktig å ha god kommunikasjon mellom deg selv og en partner.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

10-12cm omkrets. Blir det 14cm+, er det for stort om du spør meg. Det krever for mye oppvarming, strekking, og til og med da så er de første støtene aldri gode.

*men viktig å ha i tankene, jeg er en kvinne, og jeg vet hva jeg liker. Men alle kvinner er ulike, og andre vil ha andre ting de liker. Så derfor alltid viktig å ha god kommunikasjon mellom deg selv og en partner.

Jeg har 14,5 cm i omkrets i utgangspungtet, og virker som dama syns det er mere enn nok. Prøvd kondom, men det gir fortsatt for mye følsomhet, så var derfor jeg tenkte å prøve en sånn penishylse for å se om det demper følelsen. Men skjønner nå at 5,5 cm ekstra omkrets kan bli i overkant mye. 

Skrevet

Det du kan forsøke er å bruke Xylocain krem eller salve som du kjøper uten resept på apoteket. Det er en bedøvelseskrem som brukes på insektbitt, brannsår etc. Den gjør huden nummen. Smør ørlite Xylocain på frenulum (penis strengen, det mest følsomme sted på penis, smør for all del ikke inn hele stasen!) litt før samleie. Bruk eventuelt kondom, så ikke fruen også blir nummen😃 Lykke til!

Anonymkode: b29ee...459

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det du kan forsøke er å bruke Xylocain krem eller salve som du kjøper uten resept på apoteket. Det er en bedøvelseskrem som brukes på insektbitt, brannsår etc. Den gjør huden nummen. Smør ørlite Xylocain på frenulum (penis strengen, det mest følsomme sted på penis, smør for all del ikke inn hele stasen!) litt før samleie. Bruk eventuelt kondom, så ikke fruen også blir nummen😃 Lykke til!

Anonymkode: b29ee...459

Hørtes jo ikke helt bra ut å smøre på sånn akkurat.🤒 Snakket med dama om det i går kveld. Vi ble enige om å prøve penishylse, men kanskje lurt å kjøpe en som ikke er så tykk? Hun ville ikke bli helt sprengt heller sa hun, men kanskje en som gir 2 cm ekstra i omkrets er nok til å dempe følelsen i penis håper jeg.

Skrevet

Søk på etsy.com. Der kan du bestille så lang, tykk du vil. La henne være med. Kanskje hun velger en annen model en hva du tror. Lytt til hennes preferanser, og gi oss en tilbakemelding om hvordan det gikk. 

Rxsleeve.com har og bra utvalg. Men de er dyrere.

Jeg har 2 fra dem. Hun liker nest den ene som på meg ser ekte ut i dempet belysning. Rett brukt føles den som en del av deg. 

Anonymkode: eaa46...474

Skrevet

Jeg bruker sleeve av og til selv om jeg har over middels tykkelse (14 cm omkrets). Hvor tykk den blir med sleeve varierer med hvilken type sleeve jeg bruker. Siden du er såpass tykk i utgangspunktet bør du velge en med tynnere vegger.

Denne kan anbefales hvis du ikke vil at den skal bli for tykk. Topp kvalitet og veldig realistisk utseende:
https://www.etsy.com/no-en/listing/724149184/the-barney

Anonymkode: 00390...872

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...