Gå til innhold

Nabo lyder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

har sittet å tenkt litt i det siste, og lurer egentlig fælt på hva som er å anse som normale nabo lyder? 

Heg har bodd flere steder, og har vell egentlig ikke ansett noen av leilighetene som lytt da jeg ikke har hørt dagligdagstale, tv, radio, og sånne ting. I en nyere blokk jeg bodde i så kunne jeg høre naboen når han satte igang med gaming og action filmer på høyttaleren som var inn mot min vegg. Og i blokken fra 1957 kunne jeg høre løping, hopping og ute stemmene til barna (Hørte de aldri når det var innestemme nivå) Men hørte bare de over og sjeldent noen av de andre naboene.

Men ingen av leilighetene jeg har kjøpt har det blitt opplyst om at det er lytt eller noe lignende, jeg har selv også bare informert om hvem naboene er hvis det er spørsmål angående det. Eller uoppfordret hvis jeg mener det er viktig å vite. 

Hva tenker dere definerer hva som er lytt et sted? Føler det er så subjektiv oppfatning 

Min bestemor elsket bråk, hun følte borettslaget levde da. Jeg derimot er skeptisk til det, men kan fint akseptere de lydene som jeg anser som "normale".

Anonymkode: b37af...7b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg tenker på et "lytt sted" så må det være at jeg hører naboene, uansett hva de gjør.

Men jeg er bortskjemt når det kommer til bolig og ulyder for her jeg bor nå hører jeg ingenting.

Hadde en leilighet når jeg var yngre da hørte jeg når folk kom og gikk, det var et irritasjonsmoment. En venninne av meg bodde slik at vi hørte han hun leide av når han var på do og der var han mye.

Skrevet

Når jeg ikke får sovet i fred.

Anonymkode: d073a...82e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...