Clindy83 Skrevet 6. desember 2020 #1 Skrevet 6. desember 2020 Jeg har ikke så mye sex lenger etter at jeg fikk datteren min på 1.5 år- når vi en sjelden gang får litt alenetid er jeg så utmattet at jeg ikke klarer stå oppreist engang, langt mindre orke å være intim med partner.. hvordan løser dere dette? trenger råd! takk på forhånd.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2 Skrevet 6. desember 2020 Sex er overskuddsaktivitet.. så når det er andre ting som blir prioritert (søvn..) i småbarnsfasen så er dette veldig normalt Anonymkode: 22ea8...974 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #3 Skrevet 6. desember 2020 Hos oss gikk har det gått greit, men ikke like mye som før. Vi prøver uansett å prioritere det, så vi har sex ukentlig 😊 Tror det er varierende, har venner som holder på som kaniner så fort barna er i seng, andre venner som ikke har sex mer enn 2 ganger i året. Anonymkode: 9c0c1...590 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #4 Skrevet 6. desember 2020 De første årene hadde vi mye sjeldnere sex. Sex er et overskuddsprosjekt for meg, jeg bør helst være uthvilt, og jeg kan iallfall ikke være helt utslitt. Etterhvert tok vi litt grep og begynte å planlegge litt i forhold til hva som funker for meg. F.eks så avtalte vi at når jeg fikk sove ut en dag i helga så hadde vi sex når barnet sov dupp. Eller at han tok hjemmekontor når jeg hadde fridag i turnus så hadde vi sex i lunsjen. Sex på dagtid fungerer generelt mye bedre for meg enn etter ungene er lagt på kvelden, da er jeg som regel i koma selv 😅 Men den aller første tiden med baby er det nok lurt å innfinne seg med at ingenting er som før, heller ikke sexlivet. Anonymkode: dc95b...d3c 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #5 Skrevet 6. desember 2020 Jeg må bare tvinge meg selv til å gjennomføre selv om jeg bare vil sove. Mannen takler ikke mangel på sex. Han er jo ikke like sliten når han går sove ut i helgene osv. 🙄 Anonymkode: ea8fa...605 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #6 Skrevet 6. desember 2020 På mange måter bedre. Skjer kanskje sjeldnere, men jeg er tryggere på egen kropp og tørr å nyte mere. Er da åpen for nye ting og kommer lettere. Så kvalitet over kvantitet Anonymkode: 0c5c5...8bd 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #7 Skrevet 6. desember 2020 Sexlivet er heeelt annerledes enn før vi fikk barn, vi har sex mye sjeldnere, vi er begge så slitne at vi sjelden prioriterer det. Søvn går først. I tillegg mistet jeg litt lysten fordi jeg ikke lenger føler meg selvsikker på hverken utseendet på kroppen min eller hvordan underlivet ble etter en hard fødsel. Anonymkode: e5cfd...f8e 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #9 Skrevet 6. desember 2020 Like ofte, enda bedre. Anonymkode: 6dbe7...391
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå