IkeaGirl Skrevet 6. desember 2020 #1 Skrevet 6. desember 2020 Hei. Har et spørsmål ang. Tinder som jeg håper noen kan svare meg på. Dersom jeg har knappen "Vis meg på Tinder" av, vil ingen kunne se meg i bunken når de sveiper da? Gjelder dette også for de som har Tinder Gold og kan se de som har gitt ett hjerte? Det blir altså slik at kun de som har match med meg, kan se meg når denne er av? Har denne knappen til tider av, men får likevel beskjed om at noen har likt meg når jeg logger meg på Tinder igjen.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2 Skrevet 6. desember 2020 De du har match med kan se og skrive med deg. Ellers er det ingen som ser deg, nei. Det "Noen har likt deg" er jo en slags triks for å få deg til å kjøpe Gold, så det kan godt hende at Tinder melder gammel aktivitet der... Anonymkode: 42038...e22
IkeaGirl Skrevet 6. desember 2020 Forfatter #3 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): De du har match med kan se og skrive med deg. Ellers er det ingen som ser deg, nei. Det "Noen har likt deg" er jo en slags triks for å få deg til å kjøpe Gold, så det kan godt hende at Tinder melder gammel aktivitet der... Takk for svar😊 vet du om dette gjelder de som har gold også og som kan se de som har likt seg? AnonymBruker skrev (1 time siden): Anonymkode: 42038...e22
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #4 Skrevet 6. desember 2020 IkeaGirl skrev (49 minutter siden): Takk for svar😊 vet du om dette gjelder de som har gold også og som kan se de som har likt seg? Det vet jeg ikke helt. Vet i alle fall at de "Beste utvalgte i ditt område" er lite aktive profiler med lite info, så det virker som et slags reklamestunt - for å få deg til å kjøpe Gold. Anonymkode: 42038...e22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå