Gå til innhold

Rap som lukter og smaker råtten egg😩

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei😊i går spiste jeg mye forskjellig,koste meg siden det var lørdag,vårruller ,chips ,sjokolade og brus.utpå kvelden fikk jeg oppblåst mage,og halsbrann..

Men det rare var at når jeg raper, så lukter og smaker det råtten egg,😮

Idag har jeg løs mage.

Noen som har hatt dette med eggerap,hva er det?

Anonymkode: d6220...ad6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har akkurat det samme problemet idag. Har hørt at lukta og smaken er av magesyre.

Skrevet
NewStart87 skrev (1 time siden):

Jeg har akkurat det samme problemet idag. Har hørt at lukta og smaken er av magesyre.

Helt grusomt,jeg blir beskyldt for å ha sluppet en gis når jeg raper😂😂har du vondt i magen?

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Helt grusomt,jeg blir beskyldt for å ha sluppet en gis når jeg raper😂😂har du vondt i magen?

Ja, veldig! :spy:

Skrevet
NewStart87 skrev (30 minutter siden):

Ja, veldig! :spy:

Jeg måtte stikke fingeren i halsen i natt, for var så uggen i magen,og det som kom opp var så sterkt at det brant,regner med det er magesyre😩i dag er jeg små uggen i magen,og har løs mage😩

Skrevet

Ut fra mye du skriver ville jeg kanskje tenkt magesår, men vet ikke helt hvordan evt. dårlig ånde passer inn. Ta en telefon til legevakten, evt. dra til legen i morgen.

Anonymkode: 3ae8d...351

Skrevet

De få gangene jeg har opplevd dette, har det vært et sikkert tegn på at omgangssyken er rett rundt hjørnet. Aldri opplevd det ellers. 

Anonymkode: c095e...9dc

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg måtte stikke fingeren i halsen i natt, for var så uggen i magen,og det som kom opp var så sterkt at det brant,regner med det er magesyre😩i dag er jeg små uggen i magen,og har løs mage😩

Jeg også! Kom litt opp i retur gitt! Har fortsatt litt mageknip! 

Skrevet

Jeg har ikke hatt omgangssyke slik noen her skriver når jeg har opplevd dette før. Det skjer hver gang jeg spiser altfor mye godteri og annet søtt, så tydelig at jeg ikke tåler det.

Men jeg er ikke TS.

Skrevet

Dette er det vi kaller fekale brekninger. Du gulper/raper/ kaster opp tarm innhold, altså avføring. Har su hatt forstoppelse i det siste kanskje? Kroppen må kvitte seg med avfallet på en eller annen måte. Funker ikke tarmen, kommer det i retur. 

Anonymkode: 392bf...145

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette er det vi kaller fekale brekninger. Du gulper/raper/ kaster opp tarm innhold, altså avføring. Har su hatt forstoppelse i det siste kanskje? Kroppen må kvitte seg med avfallet på en eller annen måte. Funker ikke tarmen, kommer det i retur. 

Anonymkode: 392bf...145

Har ikke hatt forstoppelse, har diare😩

Skrevet

Vet dårlig bakterieflora i magen kan skape de symptomene -bla «magesår». 

Anonymkode: 07064...9b7

Skrevet

Jeg har de siste årene fått disse rapene ved omgangssyken. Sist fikk hele familien omgangssyken unntatt jeg som kun fikk de ekle rapene🤢 

Anonymkode: b724a...d6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...