AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #1 Del Skrevet 6. desember 2020 Hei. Jeg har fått svake positibe graviditetstester. Første positive fikk jeg tirsdag 01. Desember. Har etter dette testet positivt hver dag. Jeg er litt bekymret da testene ikke blir sterkere. Tok også en clearblue digital med ukesindikator som viste gravid 1-2 på onsdag. Jeg har bitte bittelitt brunt i utfloden i dag. (Ser det kun litt på papiret når jeg tørker meg). Til informajon så er jeg på dag 40 i syklusen i dag. Jeg har en syklus på ca 33 dager. Jeg tror ved hjelp av eggløsningstester at jeg hadde eggløsning dag 22, altså 18 dager siden. Spørsmålet er: er det vanlig at testene er like svake i 6 dager? Fra 13 dpo til 18 dpo? Jeg føler at jeg burde se at strekene blir noe sterkere.... Håper noen har opplevd det samme som meg, og erfart at det likevel går bra! Anonymkode: 333c9...c12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 6. desember 2020 #2 Del Skrevet 6. desember 2020 Nei, det er ikke vanlig og er ikke et godt tegn. Beklager. Har du flere tester å vise? Om det er en kjemisk så ville de fleste begynt å blø etter så mange dager med svakt positive. Jeg ville vurdert å gått til lege for å måle hcg. Svakt positive over så mange dager kan i verste fall bety at det er utenfor livmoren. Håper selvsagt ikke det, men om du ikke blør snart ville jeg anbefalt å sjekke det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prøver95 Skrevet 6. desember 2020 #3 Del Skrevet 6. desember 2020 Begynte å blø også nå. Nesten som mensen. Tok en til test 4 timer etter blødningen startet og den var positiv den også.. (men svak). Har sendt melding til legen på Helsenorge og ringer i morgen tidlig for å komme inn og få tatt blodprøver... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå