AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #1 Skrevet 6. desember 2020 Kjæresten min og jeg har vært sammen siden starten av høsten. Møtte hverandre i vår, men pga. corona , avstand osv. tok tid lang tid. Han bor litt unna meg, så vi sees stort sett bare i helgene. Vi har ikke møtt hverandres venner og familie. Når vi er sammen, har jeg det helt fantastisk, og jeg blir både mer og mer glad i ham, og mer og mer «avhengig» (i positiv forstand). Problemet: I går sa han at han elsker meg. Det gjorde meg glad, men også skremt, for jeg vet ikke om jeg er helt der ennå. Føler at vi liksom må oppleve litt mer sammen, se hverandre i flere situasjoner osv. Er dette normalt? Hvor lang pleier det å ta før en elsker hverandre? Burde jeg si noe om det til ham? Anonymkode: ef005...ae1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2 Skrevet 6. desember 2020 Jeg traff mannen min på jobb. Det var et internship i USA, hvor vi jobbet sammen hver dag og også bodde på samme hotell. Vi tilbrakte en del fritid sammen. Han ble nok forelsket i meg før jeg ble forelsket i ham. Vi hadde vært sammen i 3 uker da han sa det til meg, og vi hadde kjent hverandre i 7 uker totalt. Det kom litt brått på, men jeg sa det tilbake. Vi er fremdeles sammen 8 år etterpå. Ikke si det før det føles riktig for deg. Anonymkode: 4d613...daf
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #3 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg traff mannen min på jobb. Det var et internship i USA, hvor vi jobbet sammen hver dag og også bodde på samme hotell. Vi tilbrakte en del fritid sammen. Han ble nok forelsket i meg før jeg ble forelsket i ham. Vi hadde vært sammen i 3 uker da han sa det til meg, og vi hadde kjent hverandre i 7 uker totalt. Det kom litt brått på, men jeg sa det tilbake. Vi er fremdeles sammen 8 år etterpå. Ikke si det før det føles riktig for deg. Anonymkode: 4d613...daf Men når og hvordan vet jeg når det riktig? At jeg elsker han? TS Anonymkode: ef005...ae1
Kajo Skrevet 6. desember 2020 #4 Skrevet 6. desember 2020 Jeg tenker at man ved det er riktig å si når man spontant føler for å si det. Sånn i en situasjon bare kjenner at "Åh, jeg elsker deg!". Og at man da sier det uten tanke om hva den andre vil si, men bare fordi man føler et behov for å si det. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #5 Skrevet 6. desember 2020 Min kjæreste sa dette til meg én dag etter vår første date. Men vi jobbet sammen i et helt år, og var nok forelsket i hverandre i 2-3 mnd før han inviterte meg på date. Synes også at det kom brått på, og jeg ble skremt. Men sa tilbake til han at jeg elsket ham allikevel. Han fortjente det og han gjorde alt for å få meg. Og jeg er mer enn sikker nå på at jeg elsker ham og bare ham. Vi har vært sammen i 2 år nå.. Anonymkode: 0ae6f...9b8
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #6 Skrevet 7. desember 2020 Det tok under en uke, og vi mente det begge to. Kjærligheten er like stor nå etter ni år sammen. Du er tydeligvis ikke forelsket i fyren. Anonymkode: 64a67...9f1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #7 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Men når og hvordan vet jeg når det riktig? At jeg elsker han? TS Anonymkode: ef005...ae1 Du kjenner jo det! Anonymkode: 64a67...9f1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #8 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du kjenner jo det! Anonymkode: 64a67...9f1 Hvordan kjennes det for deg, da? ts Anonymkode: ef005...ae1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #9 Skrevet 7. desember 2020 21 hours ago, AnonymBruker said: Men når og hvordan vet jeg når det riktig? At jeg elsker han? TS Anonymkode: ef005...ae1 Det er følelsen av «Wow, han er SÅ fin, jeg vil bare være sammen med ham så mye jeg kan. Jeg blir yr og lykkelig av å være i nærheten av ham» Anonymkode: 4d613...daf
Hannah80 Skrevet 7. desember 2020 #10 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det tok under en uke, og vi mente det begge to. Kjærligheten er like stor nå etter ni år sammen. Du er tydeligvis ikke forelsket i fyren. Anonymkode: 64a67...9f1 Det er stor forskjell på å være forelska og det å virkelig elske noen. Å elske noen er jo noe mye mer dypere og sterkere.
pia mater Skrevet 7. desember 2020 #11 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Men når og hvordan vet jeg når det riktig? At jeg elsker han? TS Anonymkode: ef005...ae1 Det er faktisk så klisjé at du bare vet det. Jeg innså det når jeg så bort på kjæresten min og innså hvor mye han betydde for meg, at jeg er verdens heldigste som fikk han, og jeg ønsket at det øyeblikket aldri skulle ta slutt. 4
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #12 Skrevet 7. desember 2020 pia mater skrev (1 minutt siden): Det er faktisk så klisjé at du bare vet det. Jeg innså det når jeg så bort på kjæresten min og innså hvor mye han betydde for meg, at jeg er verdens heldigste som fikk han, og jeg ønsket at det øyeblikket aldri skulle ta slutt. Den beskrivelsen er kanskje det fineste jeg har sett i dag. ❤ Anonymkode: 9aacf...7b2 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #13 Skrevet 7. desember 2020 Jeg har prøvet forklare elske følelsen før, men det beste jeg har kommet opp med er: Er som sommerfugler i magen som nesten gjør vondt 😂 Anonymkode: fb6ea...831
Jdz Skrevet 7. desember 2020 #14 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Men når og hvordan vet jeg når det riktig? At jeg elsker han? TS Anonymkode: ef005...ae1 Når du spontant og uten forbehold som den naturligste ting i verden kan utbryte at du elsker han kanskje? Dette vet egentlig bare du.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2020 #15 Skrevet 7. desember 2020 Hvilket land er han fra? Det å elske noen går som regel mye fortere blant utlendinger enn vi er vant med i norsk kultur. Anonymkode: f9e5d...458
Rant Skrevet 7. desember 2020 #16 Skrevet 7. desember 2020 Det er ingen fasit på sånt. Om man føler man elsker noen, så gjør man det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå