AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #1 Skrevet 6. desember 2020 Hei! Jeg er kommunalt ansatt, har et 50% vikariat ved en skole. Pga. en sykdom får jeg behandling på sykehus 1-2 ganger i måneden. Grunnet lang reisevei må jeg ta fri fra jobb hele dagen. Arbeidstiden min er fordelt ut over 4 dager i uken, så jeg har bare én dag fri. Spesialisten min på sykehuset har fri samme dag i uken som meg, derfor er det ikke mulig å legge behandlingen til fridagen min. Har jeg rett på fri til disse dagene? Og i såfall, fri med eller uten lønn? Anonymkode: a1d8f...288
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2 Skrevet 6. desember 2020 Har du ikke mulighet til å bytte fridag den aktuelle uken? Anonymkode: 8c393...858
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #3 Skrevet 6. desember 2020 Du kan få sykmelding for behandlingsdager, snakk med legen som behandler deg, evt fastlegen. Anonymkode: 968ee...ab6 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #4 Skrevet 6. desember 2020 Du må få fri med rett til lønn. Anonymkode: 3c8d6...623
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå