Gå til innhold

Avle på liten hund

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg er allerede registrert oppdretter. Alle helsesjekker nødvendig er allerede gjort, det gjør jeg på alle hundene mine utelukkende av avl. Og jeg har allerede flere ganger forklart hva jeg mente ved parantesen. Så den saken kan legges helt død. Jeg spør ikke om dette. Jeg spør kun om vekt. Og du vet åpenbart ikke.. så hvorfor har du behov for å svare på noe du ikke aner?

Anonymkode: bb4e2...e40

Her er det DU som faktisk ikke har peiling! For da hadde du visst at det kreves mer enn bare vekt når det kommer til å skulle tenke avl av miniatyrhund. 

Anonymkode: 079bf...2d5

• Liker 4
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Her er det DU som faktisk ikke har peiling! For da hadde du visst at det kreves mer enn bare vekt når det kommer til å skulle tenke avl av miniatyrhund. 

Anonymkode: 079bf...2d5

Har jeg noen gang sagt noe annet? 😂 Du innbiller deg jo det villeste. Det er masse ting å tenke på, men det er ikke det jeg spør om. Det jeg SPØR om er vekt. Vanskelig å forstå? Melder meg herved ut av denne tråden da behovet for å kverulere og krangle tydeligvis er for stort hos enkelte.

God kveld 😊

Anonymkode: bb4e2...e40

• Liker 1

Noen jeg kjenner har to små hunder. Tispa var rundt 4kg. Hannen 5kg. Begge hadde foreldre som var toppremiert. De parra seg (uhell). Valpene var for store. 2 døde på vei ut. Den tredje døde rett etter keisersnittet. Da var det 2 valper igjen og en radmager tispe på under 2kg som nekta å ha noe med valpene å gjøre. Det tok henne godt over et halvt år før hun kom seg. Nå er hun endelig opp i normal vekt, ikke lenger deppa og koser seg med å være kastrert. 

Anonymkode: 969f8...b2f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...