AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #1 Skrevet 6. desember 2020 Jeg har ikke mye erfaring med å se menn privat i hverdagslivet. Er i mitt første samboerforhold nå i høst. Jeg stusser på hvor ofte jeg ser samboeren min med stå og lurer på, litt teit og barnslig, er det sånn det er med menn? Når han legger seg om kvelden, når han våkner og står opp, når han dusjer og t.o.m. når han skifter klær er han (veldig ofte) helt eller delvis hard. Også etter sex, i dusjen, kan han ha full reisning. Tror nesten det er sjelden jeg ser ham slapp. Litt rart og litt moro? Er det sånn? Lurer på å spørre ham om det. Anonymkode: 73a37...722
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2 Skrevet 6. desember 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Lurer på å spørre ham om det. Dette med kommunikasjon er en stor del av å være voksen. Jeg anbefaler å snakke med ham. Anonymkode: 9a26e...540 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #3 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette med kommunikasjon er en stor del av å være voksen. Jeg anbefaler å snakke med ham. Anonymkode: 9a26e...540 Enig i at det er lurt å snakke sammen, men svaret ditt framstår som om dette er et problem. Og det er det vel ikke, TS? Det er vel mer en morsom observasjon? Eller? Anonymkode: c21b2...c57
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #4 Skrevet 6. desember 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Enig i at det er lurt å snakke sammen, men svaret ditt framstår som om dette er et problem. Og det er det vel ikke, TS? Det er vel mer en morsom observasjon? Eller? Anonymkode: c21b2...c57 Nå leser du jo svært mye ut av to enkle setninger. Det eneste som kan grense til problematisk er at TS lurer på å spørre samboeren om dette. Er ikke noe å lure på det, alt blir bedre av å snakke sammen, også sexen og alt relatert til den. Anonymkode: 9a26e...540
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #5 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nå leser du jo svært mye ut av to enkle setninger. Det eneste som kan grense til problematisk er at TS lurer på å spørre samboeren om dette. Er ikke noe å lure på det, alt blir bedre av å snakke sammen, også sexen og alt relatert til den. Anonymkode: 9a26e...540 Jeg er enig i det. 👍 Anonymkode: c21b2...c57
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #6 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det er vel mer en morsom observasjon? Eller? Jepp. Og jeg lurer altså på om det er slik at menn generelt er sånn. Og det vet vel ikke han? Anonymkode: 73a37...722
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #7 Skrevet 6. desember 2020 Just now, AnonymBruker said: Jepp. Og jeg lurer altså på om det er slik at menn generelt er sånn. Og det vet vel ikke han? Anonymkode: 73a37...722 Gutter og unge menn kan veldig ofte ha det sånn. Og joda, han vet nok litt om både hvorfor det skjer, og hva som er vanlig. Anonymkode: 9a26e...540
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #8 Skrevet 6. desember 2020 Helt vanlig her i huset, og han er over 40😅 Anonymkode: 12c2f...000
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #9 Skrevet 6. desember 2020 Så dette handler ikke om "for lite sex"? Anonymkode: 73a37...722
Hunmedham Skrevet 6. desember 2020 #10 Skrevet 6. desember 2020 Hvis jeg hadde satt igang med sex hver gang mannen min hadde reisning ville han opplevd meg som en slitsom nymfo masekopp. 😀😀😀 1
PassionatePatti Skrevet 6. desember 2020 #11 Skrevet 6. desember 2020 (endret) En penis lever sitt eget liv, enkelt og greit. Endret 6. desember 2020 av PassionatePatti 4
Morpheus Skrevet 6. desember 2020 #12 Skrevet 6. desember 2020 Helt normalt og noe du bør sette pris på at alt er i orden der.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #13 Skrevet 6. desember 2020 Normalt det 😅 Anonymkode: 6dd0f...863
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #14 Skrevet 6. desember 2020 Jeg er godt over 40 år, og har nesten alltid fått og får fortsatt stå når jeg står i dusjen og kona er på badet samtidig. Selv etter 15 år. Så dette skal du være glad for. Anonymkode: 2bbbf...31e
Dubidu Skrevet 6. desember 2020 #15 Skrevet 6. desember 2020 Jeg tenker det er ganske forskjellig. Men er man nyforelsket, er det ikke så unaturlig at mannen får relativt ofte reisning. Ikke bare omhan ser deg naken, men også i andre situasjoner. For eksempel om du r tettsittende klær, eller om dere flørter.
Katten.2.0 Skrevet 7. desember 2020 #16 Skrevet 7. desember 2020 Erigert penis betyr ikke nødvendigvis at man er kåt. Den kan reagere på all form for stimuli, temperaturforskjeller, når man vasker eller bare når kroppen finner det for godt å teste blodtilførselen. Tipper jeg har fullstendig erigert til halvveis erigert 20-30 ganger ila et døgn.
Bamseklemmer Skrevet 7. desember 2020 #17 Skrevet 7. desember 2020 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Tror nesten det er sjelden jeg ser ham slapp. Litt rart og litt moro? Er det sånn? Lurer på å spørre ham om det. Ikke noe å bekymre seg for. det er det beste signalet på at han er frisk og livsglad, og jeg nesten sikker på at det er pga av deg TS... Spør han gjerne, men du vil nok få samme svaret👌 Det er normalt å ha ereksjon 30-40 ganger om dagen, iallefall har jeg det... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå