AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #1 Skrevet 6. desember 2020 Med en eller flere kompiser av han. Hva sier du? Anonymkode: eef67...781
Gjest O.G. Skrevet 6. desember 2020 #2 Skrevet 6. desember 2020 Takket nei og kuttet ham ut siden det avslørte at han har snakket om meg til sine kamerater.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #3 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Med en eller flere kompiser av han. Hva sier du? Anonymkode: eef67...781 Jeg er mann, men jeg vil anta fasitsvaret her er at noen kvinner sier ja og noen kvinner sier nei. Kvinner er vel forskjellige - også når det kommer til sex. Begge svar er dessuten helt greit. Her finnes ingen riktige eller gale svar, Anonymkode: 0bea5...ae3 4
Gjest Alterego666 Skrevet 6. desember 2020 #4 Skrevet 6. desember 2020 O.G. skrev (3 minutter siden): Takket nei og kuttet ham ut siden det avslørte at han har snakket om meg til sine kamerater. Partner og jeg diskuterer dette, og ingen av oss har lett etter kandidater blant venner på egenhånd. Jeg er ganske sikker på at hun har diskutert konseptet med venninner, og det er jeg helt komfortabel med.
Gjest Alterego666 Skrevet 6. desember 2020 #5 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er mann, men jeg vil anta fasitsvaret her er at noen kvinner sier ja og noen kvinner sier nei. Kvinner er vel forskjellige - også når det kommer til sex. Begge svar er dessuten helt greit. Her finnes ingen riktige eller gale svar, Anonymkode: 0bea5...ae3 Enig!👆
Gjest O.G. Skrevet 6. desember 2020 #6 Skrevet 6. desember 2020 Alterego666 skrev (Akkurat nå): Partner og jeg diskuterer dette, og ingen av oss har lett etter kandidater blant venner på egenhånd. Jeg er ganske sikker på at hun har diskutert konseptet med venninner, og det er jeg helt komfortabel med. Du er det ja, det er opp til deg. Jeg er av en annen mening for meg og mitt liv.
Gjest Alterego666 Skrevet 6. desember 2020 #7 Skrevet 6. desember 2020 O.G. skrev (Akkurat nå): Du er det ja, det er opp til deg. Jeg er av en annen mening for meg og mitt liv. Det er bra at du har din mening og er bevisst om det. Din mening er rett for deg.
Loff77 Skrevet 6. desember 2020 #8 Skrevet 6. desember 2020 Hvis dette er ok karer og noe du har lyst til og tenner på så kjør på. 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #9 Skrevet 6. desember 2020 Sagt ja og hurra! Våt drøm. Jeg har også gjort dette med en pulevenn, da var jeg en pådriver for prosjektet. Både trekant og orgie med flere menn har alltid vært stor fantasi. Vi hadde trekant med en kamerat av han. Skulle gjerne hatt en orgie også. Nå er jeg litt sånn nysingel etter noen år med en som ikke ville ha med flere menn, så nå kom jeg på at dette må jeg få krysset av bucketlisten snart. Årets nyttårsforsett. Anonymkode: 6b0d8...961 7
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #10 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sagt ja og hurra! Våt drøm. Jeg har også gjort dette med en pulevenn, da var jeg en pådriver for prosjektet. Både trekant og orgie med flere menn har alltid vært stor fantasi. Vi hadde trekant med en kamerat av han. Skulle gjerne hatt en orgie også. Nå er jeg litt sånn nysingel etter noen år med en som ikke ville ha med flere menn, så nå kom jeg på at dette må jeg få krysset av bucketlisten snart. Årets nyttårsforsett. Anonymkode: 6b0d8...961 Ta deg en tur i swingersklubb, så får du den fantasien realisert på en trygg, diskret og enkel måte. Anonymkode: 0bea5...ae3 1
Gjest Puppi79 Skrevet 6. desember 2020 #11 Skrevet 6. desember 2020 Alle får lov å teste ut i livet sitt. Så hvorfor ikke hvis du føler deg komfortabel med dette. Jeg kunne også tenke meg dette hvis det er greit karer.
Dominas leketøy Skrevet 6. desember 2020 #12 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Med en eller flere kompiser av han. Hva sier du? Anonymkode: eef67...781 Let’s GO.... 1
norw Skrevet 6. desember 2020 #13 Skrevet 6. desember 2020 Må evt bli om et år eller noe da? Merkelig konsept uansett med mindre man kjører i begge filer.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #14 Skrevet 6. desember 2020 O.G. skrev (4 timer siden): Takket nei og kuttet ham ut siden det avslørte at han har snakket om meg til sine kamerater. Hvor leser du av hi at han har snakket om deg til kompisene sine? Eller er det nok en gang en av de forhastede tolkninger? Anonymkode: 58ec0...758 5
Gjest O.G. Skrevet 6. desember 2020 #15 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor leser du av hi at han har snakket om deg til kompisene sine? Eller er det nok en gang en av de forhastede tolkninger? Anonymkode: 58ec0...758 Det er sånn jeg tolker HI, du har lov til å tolke HI som noe annet.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #16 Skrevet 6. desember 2020 Hadde jublet! Og sikkert blitt litt nervøs, men fantaserer ofte om flere menn Anonymkode: e0095...0ac 3
blaffen Skrevet 6. desember 2020 #17 Skrevet 6. desember 2020 Jeg er i fast forhold nå og trekant er uaktuelt siden jeg ikke har lyst til å dele dama med noen, da kan jeg ikke forvente at hun vil dele meg med noen heller. Siden pulevenn-opplegg gjerne er litt mindre forpliktende blir da også terskelen for trekant++ lavere.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #18 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvor leser du av hi at han har snakket om deg til kompisene sine? Eller er det nok en gang en av de forhastede tolkninger? Anonymkode: 58ec0...758 Er nok en av de forhastede tolkningene. Mannehatet lyser sterkt fra den du svarte. Anonymkode: c18d6...b14 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #19 Skrevet 6. desember 2020 Ingen kan vel ta avgjørelsen andre enn deg selv!!! Hadde det vært meg, så hadde jeg rett og slett kutta han ut! - men det er fordi jeg selv ville bare syns det var rart! Anonymkode: bb2cb...917
Katten.2.0 Skrevet 7. desember 2020 #20 Skrevet 7. desember 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Er nok en av de forhastede tolkningene. Mannehatet lyser sterkt fra den du svarte. Anonymkode: c18d6...b14 Bare for de under 1.90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå