Gå til innhold

Symptomer på graviditet før ventet mens, noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har opplevd dette, kan  dere fortelle deres erfaringer? 

Jeg hadde ubeskyttet sex dagen før eggeløsning, helt tilfeldig! Igrunnen er det bare gøy om jeg er gravid, selvom jeg ikke har stresset med det. Hadde min forigge menstruasjon 15 forrige mnd. Så burde snart få det, har sykluser på rundt 21 dager. 

Kjenner tydelige strekk i begge sidene neders i magen når jeg reiser meg. Og som jeg kan huske, så hadde jeg også det med den eldste. Ikke øm i puppene enda. Kan jeg være gravid nå? Vet symtomer på ventet mens og graviditet er veldig like. Uff, er så utålmodig her. 😫 

Anonymkode: 132f9...446

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk rare knipinger i magen noen dager før forventet mens. Opplevde det alle 3 gangene (ene endte med SA). Jeg kjenner veldig godt når jeg har eggløsning også, så tror jeg bare er veldig i kontakt med kroppen min elns 😛 

Anonymkode: 288dc...2c5

• Liker 1
Skrevet

For å svare på spm: dersom du har hatt ubeskyttet sex så kan du være gravid.

Anonymkode: 288dc...2c5

• Liker 1
Skrevet

Disse strekkene i sidene er så tydelige. Ikke noe jeg pleier å få før menstruasjonen.

Kanskje litt tidlig å ta graviditetstest. 

Skrevet

Jeg fikk ingen av de vanlige pms symptomene, egentlig veldig lite med symptomer, men fikk merkbart mye murringer i magen fra 2 dpo å frem til positiv test 9 dpo. 

Skrevet

Jeg våknet tidlig av at jeg måtte på do to dager på rad. Det er veldig ulikt meg. Testet positiv på ca 10dpo, fire dager før forventet mens.

Anonymkode: 287fb...928

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde følsomme brystvorter og menslignende smerter. Jeg får ellers ikke menssmerter før dag 2 av mensen.. 

Så allerede 5 dager før forventet mens hadde jeg anelse.. Tok test på morgenurin med strimmel tidligtest fra babyplan 9dpo,10dpo og 11dpo. Alle negative. Men jeg følte meg gravid. Testet med clearblue digital 11dpo ved lunsj og da var den positiv ❤️

• Liker 1
Skrevet

❤❤

Føler også på en gravidtet. Men helt sikkert innbilt. Vi får se. Skal ha uka om ett par dager, normalt sett. ;)

Skrevet
supernaturalfan skrev (4 timer siden):

Jeg hadde følsomme brystvorter og menslignende smerter. Jeg får ellers ikke menssmerter før dag 2 av mensen.. 

Så allerede 5 dager før forventet mens hadde jeg anelse.. Tok test på morgenurin med strimmel tidligtest fra babyplan 9dpo,10dpo og 11dpo. Alle negative. Men jeg følte meg gravid. Testet med clearblue digital 11dpo ved lunsj og da var den positiv ❤️

Det er så mye jakt etter graviditet nå at jeg blir gal. Har også fått kviser på haka, noe som også er typisk. 

Skrevet

Fikk plutselig mye kviser, håret ble sykt flokete, ble plutselig bilsyk og uvel, sykt vondt i magen ved bruk av bukser med høyt liv. Var på ferie på tidspunktet, tok en test når jeg kom hjem dagen jeg ventet mensen som var så positiv som jeg sjeldent har sett 😅

Anonymkode: 838c0...8d8

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det er så mye jakt etter graviditet nå at jeg blir gal. Har også fått kviser på haka, noe som også er typisk. 

Ja det fikk jeg også :)

Skrevet
supernaturalfan skrev (2 timer siden):

Ja det fikk jeg også :)

Bommet litt, tt ifra kalenderen forrige mnd, så skal jeg vente TR idag. Ikke kommet enda, 24 dager imellom. Får smøre meg med tålmodighet og håpe. Kjenner lette murringer.. :)

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.12.2020 den 12.45):

Jeg våknet tidlig av at jeg måtte på do to dager på rad. Det er veldig ulikt meg. Testet positiv på ca 10dpo, fire dager før forventet mens.

Anonymkode: 287fb...928

Blir man tissetrengt så tidlig i svangerskapet? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Blir man tissetrengt så tidlig i svangerskapet? 

Ja det er et ganske vanlig symptom å få tidlig.

Anonymkode: 1139d...1a5

Skrevet

Tunghet i brystene, "visshet" om at jeg er gravid, stikking nederst i magen. Positiv test fire dager før forventet mens. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.12.2020 den 9.47):

Dere som har opplevd dette, kan  dere fortelle deres erfaringer? 

Jeg hadde ubeskyttet sex dagen før eggeløsning, helt tilfeldig! Igrunnen er det bare gøy om jeg er gravid, selvom jeg ikke har stresset med det. Hadde min forigge menstruasjon 15 forrige mnd. Så burde snart få det, har sykluser på rundt 21 dager. 

Kjenner tydelige strekk i begge sidene neders i magen når jeg reiser meg. Og som jeg kan huske, så hadde jeg også det med den eldste. Ikke øm i puppene enda. Kan jeg være gravid nå? Vet symtomer på ventet mens og graviditet er veldig like. Uff, er så utålmodig her. 😫 

Dissa strekkene du skriver om var eneste symptomet jeg hadde på graviditet utenom uteblitt mens, at jeg fikk sånne strekk og kramper i nedre del av magen, og kun når jeg reiste meg. Anbefaler deg å ta en test når mens nærmer seg, eller den dagen den skulle kommet hvis den ikke dukker opp som planlagt.

Anonymkode: 6fe5e...f11

Skrevet

Jeg fikk heller mangel på symptomer som symptom. De gangene jeg trodde jeg kanskje kunne være gravid var jeg ikke det, men når jeg hadde 0 symptomer whatsoever så fikk jeg plutselig svakt positiv test 10 dager etter eggløsning. Men det er nok veldig individuelt!

Anonymkode: 14709...237

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.12.2020 den 19.20):

Jeg fikk heller mangel på symptomer som symptom. De gangene jeg trodde jeg kanskje kunne være gravid var jeg ikke det, men når jeg hadde 0 symptomer whatsoever så fikk jeg plutselig svakt positiv test 10 dager etter eggløsning. Men det er nok veldig individuelt!

Anonymkode: 14709...237

Skulle hatt mensen for 3 dager siden. Siste EL var 23 november. Ingen merkbare symtomer på graviditet, bortsett fra veldig trøtt? Og uteblitt mens. Litt stikk i niplene. 

Skrevet
supernaturalfan skrev (På 6.12.2020 den 13.01):

Hvordan går det? Du er gravid? 

Ikke fått mensen her enda. Tester imorgen. :)

Skrevet

Jeg fikk økt utflod å tisset oftere, før jeg testet positivt. Tok en test 2 dager før forventet mens. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...