AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #1 Skrevet 6. desember 2020 Dette er et teit spørsmål, kanskje, men er det flere enn meg som opplever at brystene er større i svangerskap nummer to enn det første? I utgangspunktet har jeg veldig små bryster til vanlig. Jeg er halvveis og synes liksom allerede at brystene er svære og "melketunge", slik de var da jeg ammet. De ble ikke så svære første svangerskap, og etter avsluttet amming ble de bittelitt større enn før jeg ble gravid, men ganske nære original størrelse. Kan dette rett og slett skyldes at jeg har ammet før og at kroppen "husker" hvordan den skal se ut? Eller har melkeproduksjonen allerede startet, kanskje? Anonymkode: 51eff...369
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2 Skrevet 6. desember 2020 Jeg synes ikke de vokste noe særlig i svangerskap to. I første derimot...Gikk opp mange bh-størrelser. Brukte 70E før første svangerskap. Gikk opp fra 70 til 75 etter første graviditet selv om jeg var 5 kg under startvekt, har nok blitt permanent bredere over ribbena. Nå fem måneder etter andre graviditet er de ganske like som etter første - bruker samme bher som da. (Fullammet begge gangene) Anonymkode: e7853...e40
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #3 Skrevet 6. desember 2020 Alt blir større i svangerskap nr 2. Magen og puppene mine er digre. Låra og. Og måltidene 🙂 Anonymkode: 76d7e...db3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå