AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #1 Skrevet 6. desember 2020 Når dere skal amme på nettene med nyfødt baby, eller baby er våken å trenger kos - har dere på vanlig med belysning på soverommet da? Samboer skal helst ha det mørkt HELE tiden😂 Anonymkode: 8de08...4ff
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2 Skrevet 6. desember 2020 Altså ikke fullt med lys men vegglampe/bordlampe bare? Anonymkode: 8de08...4ff
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #3 Skrevet 6. desember 2020 Helt i begynnelsen brukte jeg bordlampe, så gikk jeg over til nattlampe bare fordi jeg var avhengig av å få til sugetaket. Etterhvert ble mini for stimulert av lys så da ammet vi i mørke. Men man venner seg til det meste så hvis du trenger lyset så klarer sikkert mannen å venne seg til å sove med det på. Anonymkode: b57c1...dcb
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #4 Skrevet 6. desember 2020 Har sengelampe med dimmer. Fungerer fint. Litt lys må da samboeren din tåle. Han slipper iaf å stå opp hver natt for amming..og kan ligge der å purke videre. Han kan evt snu seg andre veien.. Anonymkode: 72b77...bd0
Kenelz Skrevet 6. desember 2020 #5 Skrevet 6. desember 2020 Bruk en enkel og svak julelys sånn du får sett noe om du ikke har mulighet til å kjøpe/bruke nattlampe eller få tak i en sovemaske til mannen din.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #6 Skrevet 6. desember 2020 Kornsnö nattlampe fra ikea. Sjekk til amming/bleieskift på natt. Bare å trykke på den så skrur den seg av. Evnt har den timer på 6 timer mener jeg. Koster bare 79 og er utrolig kjekk. Behagelig nattlys! Anonymkode: a798e...f7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå