AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #1 Skrevet 6. desember 2020 Jeg er en skikkelig frysepinn. Trenger noen skikkelig fine og gode vintersko. Har noen fra Svea og sorell som er foret, og holder greit på varmen, men synst ikke dem funker til noe annet en å være ute å leke i snøen med ungene. Sett på last og nude, noen som har erfaring med dem? Har hatt Uggs før, dem hold meg god å varm på beina, men hvor fine dem er en annen diskusjon 🧐 Anonymkode: 6e76c...289
LeneXCII Skrevet 6. desember 2020 #2 Skrevet 6. desember 2020 Panama Jack varme og veldig slitesterke i skinn.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #3 Skrevet 6. desember 2020 Synes Uggs Adirondack i den brune fargen er kjempefine og tidløse. 🥰 Anonymkode: ead26...43f
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #4 Skrevet 6. desember 2020 Jeg har noen klumpete gamle Timberlandsko til tur/ fritidsbruk, og så har jeg disse fra Nude når jeg ikke vil se fullt så sporty ut 😄 Gode og varme, og klarer seg ganske bra på glatt føre også Anonymkode: 9a5c0...43d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå