AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #1 Skrevet 6. desember 2020 har to taklamper som jeg har lyst å male...de er fra 80tallet. Hvite inni og mørk rød utvendig. Må berre finne ut hvilken farge jeg vil ha.... Anonymkode: f2eb9...0fa
Zienna Skrevet 6. desember 2020 #2 Skrevet 6. desember 2020 Jeg har spraylakkert flere lamper, og er veldig fornøyd. Brukte Quick Bengalak i sort (supermatt) på to store lysekroner. Utgangspunktet var slitt messing. En stålampe i stål ble også sort. Den kan brukes både inne og ute. Jeg frisket opp utelyktene også. Har også brukt spraylakk fra Europris. Den kjøpe jeg i gullfarge, og brukte på bilderammer. Veldig bra den også
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #3 Skrevet 8. desember 2020 Vaske godt med salmiakk og tørke godt. Bruk helst litt primer spray først og så ønsket farge. Gjort det mange ganger med mange ting. Fungerer utmerket. Eneste fallgruver er egentlig å ikke vaske godt nok først, samt å være utålmodig og spraye for tykke lag om gangen. Det blir ikke pent om det renner, og det gjør det om man sprayer for mye av gangen. Trenger ikke vente lenge mellom hver runde, så egentlig ganske idiotisk å trykke for hardt på sprayboksen en omgang. Blir mye merarbeid dersom det må pusses jevnt igjen før man kan fortsette. Anonymkode: 5f2ae...c01
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Skrevet 8. desember 2020 Hvor skal man stå når man holder på med dette? Sprayen er jo ikke så veldig avgrenset, så det lureste er kanskje å være ute på plenen? Men da kan det komme insekter og elendighet oppi lakken... Anonymkode: 86402...5fa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå