Gå til innhold

Hvis du ikke kan gjøre det forran kjæresten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du ikke kan gjøre det forran kjæresten, da har man gått over grensen eller??? 

Anonymkode: eb4ed...7ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du ikke kan gjøre hva foran kjæresten? Og hvilken grense har du da gått over? 

Anonymkode: 3cf7c...e6d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvis du ikke kan gjøre det forran kjæresten, da har man gått over grensen eller??? 

Nei. Det syns jeg ikke. Mye jeg gjør som jeg aldri ville gjort foran kjæresten. Det er mitt liv.

Anonymkode: 1c7a1...860

• Liker 7
Skrevet

Altså jeg vil ikke drite foran kjæresten min for eksempel...

Anonymkode: 790df...e56

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Altså jeg vil ikke drite foran kjæresten min for eksempel...

Anonymkode: 790df...e56

Det ville ikke jeg heller, men noen år og barn senere så er det ikke noe som heter privatliv. Ikke engang på do.. 

Anonymkode: b0880...471

• Liker 1
Skrevet

Ja, føler det stemmer. Men ikke dersom det er ting partneren veit at blir gjort..?

Som å bæsje, som en over nevnte. Mannen min veit at jeg gjør det, men jeg får det kun til alene. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det ville ikke jeg heller, men noen år og barn senere så er det ikke noe som heter privatliv. Ikke engang på do.. 

Vi har vert sammen over 10 år og har barn.. vi driter ikke forran hverandre for det 😅 noe privatliv har man selv med barn. 

Anonymkode: 05c9d...c59

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

For noe tull! Jeg er vokst opp med to søsken og to foreldre. Ingen har gått på do foran hverandre. 

Anonymkode: ce04c...ecc

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vi har vert sammen over 10 år og har barn.. vi driter ikke forran hverandre for det 😅 noe privatliv har man selv med barn. 

Anonymkode: 05c9d...c59

Akkurat. Meget tynn unnskyldning.

Anonymkode: ce04c...ecc

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.12.2020 den 6.46):

Vi gjør alt forann hverandre. Driter.Tisser. You name it! 

Anonymkode: 119a3...3dc

Skrevet

Regner med at ts snakker om andre ting enn dovaner.

Ja, ting som omhandler andre menn/damer og som du ikke er komfortabel med å gjøre foran kjæresten (og selvsagt at han/hun da mener det er ok) skal du ikke gjøre. Det er en bra regel. Men mindre noe annet er avtalt i forholdet ditt. 

Anonymkode: c57b8...4e4

• Liker 1
Skrevet

Vi er nå ganske komfortable med hverandre, men noen ting som nr. 2. Der skal den andre få ha tida for seg selv. Vi bor ikke sammen, så det er nok ganske mange ting den andre ikke ser allikevel. Har ikke vist han noen av den bisarre dansemoovsa jeg gjør når er hjemme alene f.eks. :ninja:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...