Gå til innhold

Hvor mange nærkontakter har du på en uke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange nærkontakter, altså personer du enten berører fysisk eller er innenfor 2-meteren i 15 minutter har du? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

omtrent 30 stk på jobb. (flest barn, noen få voksne)

på privaten er det husstanden min og 1-2 andre

• Liker 1
Skrevet

Ca 10 nye hver dag på jobb, 10 kolleger og én person privat.

• Liker 1
Skrevet

Ca 30 på jobb (helsevesen), privat har jeg kun dem jeg bor med.

• Liker 1
Skrevet

Ca 80. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Tar buss til jobb, i løpet av en uke er sikkert 30stk som er nærmere 2 meter over 15 min. I tillegg kommer en håndfull kolleger og andre. Så 40 stk

Endret av frysja
  • Liker 1
Skrevet
Rant skrev (20 minutter siden):

Berører? 0!

Innenfor 2 meter i 15 minutter da? 🤔

• Liker 1
Skrevet

0 og 0. Livet er relativt stusselig om dagen 😅

• Liker 3
Skrevet

3 stk.

2 jeg bor med og 1 utenom.

Skrevet
KvinneguidenBruker skrev (9 minutter siden):

Innenfor 2 meter i 15 minutter da? 🤔

15 min. 0! 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har 20-25 kollegaer, har mistet litt oversikt over hvem av dem som er nærkontakt dessverre. Prøver å være flink å bruke munnbind på jobb så jeg minimerer antall nærkontakter. 

Ingen på privaten.

Det er jobb og så rett hjem. 

Endret av ATLAS6
Skrevet

2-3 stykker, samboeren min, min sønn og ei venninne jeg går turer sammen med, besøker el.

• Liker 1
Skrevet

4 jeg bor sammen med, der blir det mye daglig berøring (spesielt de yngste barna).

På jobb blir det stort sett til at jeg sitter sammen med omtrent de samme folka i et åpent (og ganske glissent) kontorlandskap, så tenker det er rundt 5 personer jeg sitter innenfor 2 meter av der hver uke. 

Kjører bil til og fra jobb, handler på butikken rundt 2 ganger i uka (stort sett uten barn) og prøver å være effektiv. Utenom kjernefamilien har både min og min manns familie flere personer i risikogrupper, så de ser vi veldig sjelden. 

• Liker 1
Skrevet

Flest på jobb, 19 barn og 5 kollegaer. Privat er det kjernefamilien; 2 barn og mannen,  og så foreldrene mine da. 

• Liker 2
Skrevet

19 barn og 3-4-5-6 voksne på jobb (avhengig av om vi har vikarer eller ikke). Barnehage.

Mann og tenåringsdatter hjemme. Ingen ellers. Begrenser meg VELDIG pga alle nærkontaktene på jobb. 

• Liker 2
  • Opprett ny...