Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte barn nr 2 for nesten 6 uker siden. Vi begynte å ha sex 3 uker etter fødsel. Problemet er at jeg kjenner så godt som ingenting.. Har gjort knipeøvelser i flere år, og hvis jeg stikker en finger inn kjenner jeg fint at jeg kniper rundt den. Ikke med samme styrke som før men nok til at jeg ikke er bekymret for akkurat dette. Men kjenner jeg er litt videre samt at jeg kjenner mye mindre. Revna veldig lite og kun fortil. 

Vi har sex med kondom siden vi ikke ønsker en ny graviditet, så regner med at dette har litt å si. Vil følelsene nedentil bli sterkere med tia? Opplevde aldri dette med førstemann, men da klarte jeg ikke ha sex på lang tid. 

Anonymkode: c6813...d73

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen med erfaring? 😊

Anonymkode: c6813...d73

Skrevet

Veldig normalt. Musklene nedentil blir virkelig herjet med under graviditet og fødsel. Vanligvis går det seg til med tiden (og trening av bekkenbunn). 

Skrevet

Da har du nok blitt videre og kommer til å trenge en mer mandig pikk enn det typen din har å stille opp med for å bli tilfredsstilt.

Kanskje på tide å legge ut kontaktannonser på nakenprat og lignende sider?

Anonymkode: 01603...617

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Da har du nok blitt videre og kommer til å trenge en mer mandig pikk enn det typen din har å stille opp med for å bli tilfredsstilt.

Kanskje på tide å legge ut kontaktannonser på nakenprat og lignende sider?

Anonymkode: 01603...617

Kanskje på tide å oppdatere kunnskapen om kvinnekroppen?

• Liker 3
Skrevet

Det tar nok endel tid før det blir normalt igjen! 6 uker etter fødsel er da ingenting! 
Jeg følte også veldig lite de første gangene, men etter ca 3 mnd var alt normalt igjen. Bare fortsatt med knipeøvelser du, flere ganger om dagen, så går det nok bra!

Anonymkode: 927e0...cfd

Skrevet

Det jeg kjente var bare arret egentlig.

6 mnd etter var det gradvis mer normalt, og 12 mnd som før for meg.

Anonymkode: b9f63...eb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...