AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #1 Skrevet 6. desember 2020 trenger tips til hvor jeg kan finne våtromsbelegg i spreke farger, gjerne med litt grafisk mønster. Er så lei av belegg som etterligner fliser, stein og tre, og det eneste jeg finner som ikke er grått, er støvete grågrønt. Anonymkode: 0af40...157
Zienna Skrevet 6. desember 2020 #2 Skrevet 6. desember 2020 Det spørs jo hva du liker. Vi har et bad som skal pusses opp til våren, og skal ha klassisk sort/hvitt golvbelegg (ruter). Synes det er tidløst og elegant.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #3 Skrevet 8. desember 2020 Tarkett har mange forskjellige. Hvis du blar deg nedover siden bør det være noe for enhver smak https://konsument.tarkett.no/nb_NO/kategori-no_R01008-gulv-og-vegg-til-baderom-og-vaskerom Anonymkode: 3c31e...327
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #4 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tarkett har mange forskjellige. Hvis du blar deg nedover siden bør det være noe for enhver smak https://konsument.tarkett.no/nb_NO/kategori-no_R01008-gulv-og-vegg-til-baderom-og-vaskerom Anonymkode: 3c31e...327 Jeg har vært og sett på Tarkett, og blitt litt oppgitt over hvor grått og beige alt er. Det er noen med litt farge, men de er veldig institusjonsaktige med sånne spettede og grøtete mønster. Det var derfor jeg etterspurte tips om mer farger og grafiske mønster... Anonymkode: 0af40...157
Mhmjadda Skrevet 8. desember 2020 #5 Skrevet 8. desember 2020 Enig! Er våtromstapet et alternativ? Eventuelt male?
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #6 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg har vært og sett på Tarkett, og blitt litt oppgitt over hvor grått og beige alt er. Det er noen med litt farge, men de er veldig institusjonsaktige med sånne spettede og grøtete mønster. Det var derfor jeg etterspurte tips om mer farger og grafiske mønster... Anonymkode: 0af40...157 Det er nok fordi de forsøker å følge trendene. Men lykke til! Anonymkode: 3c31e...327
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #7 Skrevet 8. desember 2020 Mhmjadda skrev (4 timer siden): Enig! Er våtromstapet et alternativ? Eventuelt male? vi har våtromstapet, og den skal vi male 🙂 Det var helst gulv jeg tenkte på nå. Ser jeg var upresis i spørsmålet der! Anonymkode: 0af40...157
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #8 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er nok fordi de forsøker å følge trendene. Men lykke til! Anonymkode: 3c31e...327 ja, de gjør nok det. Men er det ikke rart at ikke badet følger etter, når interiørtrenden ellers beveger seg bort fra grått, mot mye mer farger? Anonymkode: 0af40...157
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #9 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): ja, de gjør nok det. Men er det ikke rart at ikke badet følger etter, når interiørtrenden ellers beveger seg bort fra grått, mot mye mer farger? Anonymkode: 0af40...157 Tja, tenker at bad vel er det rommet folk ønsker å holde så klassisk som mulig mtp kostnader ved oppussing. Anonymkode: 3c31e...327
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #10 Skrevet 10. desember 2020 Vi har dette: https://konsument.tarkett.no/nb_NO/kolleksjon-C000020-aquarelle-vaatromsgulv/rust-metal-dark-copper Litt annerledes, veldig fint! Anonymkode: c2529...fde
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2020 #11 Skrevet 10. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har dette: https://konsument.tarkett.no/nb_NO/kolleksjon-C000020-aquarelle-vaatromsgulv/rust-metal-dark-copper Litt annerledes, veldig fint! Anonymkode: c2529...fde ja, dette er et av de jeg så på i butikken. Helt enig i at det er fint. Men det helt motsatt av det jeg etterlyser tips om..... (spreke farger og grafiske mønster) Anonymkode: 0af40...157
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå