Gå til innhold

tips til våtromsbelegg med spreke farger og/eller mønster

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger tips til hvor jeg kan finne våtromsbelegg i spreke farger, gjerne med litt grafisk mønster. Er så lei av belegg som etterligner fliser, stein og tre, og det eneste jeg finner som ikke er grått, er støvete grågrønt. 

Anonymkode: 0af40...157

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs jo hva du liker.  Vi har et bad som skal pusses opp til våren, og skal ha klassisk sort/hvitt golvbelegg (ruter).  Synes det er tidløst og elegant.  

Badekar på sort og hvitt-rutet vinylgulv

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tarkett har mange forskjellige. Hvis du blar deg nedover siden bør det være noe for enhver smak https://konsument.tarkett.no/nb_NO/kategori-no_R01008-gulv-og-vegg-til-baderom-og-vaskerom

Anonymkode: 3c31e...327

Jeg har vært og sett på Tarkett, og blitt litt oppgitt over hvor grått og beige alt er. Det er noen med litt farge, men de er veldig institusjonsaktige med sånne spettede og grøtete mønster. Det var derfor jeg etterspurte tips om mer farger og grafiske mønster...

Skrevet

Enig! 

Er våtromstapet et alternativ? Eventuelt male?

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jeg har vært og sett på Tarkett, og blitt litt oppgitt over hvor grått og beige alt er. Det er noen med litt farge, men de er veldig institusjonsaktige med sånne spettede og grøtete mønster. Det var derfor jeg etterspurte tips om mer farger og grafiske mønster...

Det er nok fordi de forsøker å følge trendene. Men lykke til!

Skrevet
Mhmjadda skrev (4 timer siden):

Enig! 

Er våtromstapet et alternativ? Eventuelt male?

vi har våtromstapet, og den skal vi male 🙂 Det var helst gulv jeg tenkte på nå. Ser jeg var upresis i spørsmålet der!

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er nok fordi de forsøker å følge trendene. Men lykke til!

ja, de gjør nok det. Men er det ikke rart at ikke badet følger etter, når interiørtrenden ellers beveger seg bort fra grått, mot mye mer farger?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

ja, de gjør nok det. Men er det ikke rart at ikke badet følger etter, når interiørtrenden ellers beveger seg bort fra grått, mot mye mer farger?

Tja, tenker at bad vel er det rommet folk ønsker å holde så klassisk som mulig mtp kostnader ved oppussing. :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har dette:

https://konsument.tarkett.no/nb_NO/kolleksjon-C000020-aquarelle-vaatromsgulv/rust-metal-dark-copper

Litt annerledes, veldig fint! 

Anonymkode: c2529...fde

ja, dette er et av de jeg så på i butikken. Helt enig i at det er fint. Men det helt motsatt av det jeg etterlyser tips om..... (spreke farger og grafiske mønster)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...