Gå til innhold

Er det flere som holder ut til over jul pga barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det ikke bra. Historie med psykisk vold, og han har et skremmende sinne i tillegg til et alkoholproblem. Høres forferdelig ut når jeg sier det sånn, men han er jo for det meste snill og en god far. Men disse andre sidene av han kan jeg ikke leve med mer. Vi har fire barn på barneskolen, og jeg vil ikke traumatiserte julen for dem ved å flytte nå. 

går til samtaler hos psykolog, og hun sier han har brutt ned selvtilliten min litt etter litt over lang tid (vi har vært sammen i 16 år). 

Han vet jeg tenker på å gå, vi har snakket om det mange ganger, men han vil ikke miste meg. Nå prøver jeg å holde det gående til over jul, men det er til tider veldig vanskelig når akevitten kommer frem og han blir irritert. Da er det kort vei til å skjelle meg ut. 

Anonymkode: 42efc...29b

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Barn merker sånt og han blir å ødelegge julen for deres barn spesielt når alkohol er tilgjengelig på bordet. 

Barna dine blir garantert å ha en bedre jul hos deg og andre, alkoholfritt. 

Og nå er jeg ikke en person som mener at alkohol ikke tilhører julen fordi jeg har vokst opp med at de voksne tar seg en øl og akevitt under julemiddagen - men aldri har noen av de blitt «påvirket». Dine barn har sikkert vært vitne til en sint og ruset far? 

Endret av Kenelz
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...