AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #1 Skrevet 6. desember 2020 Det er noen spørsmål i tråder som går på hovr ofte man har sex, eller når man hade det sist. Underforstått sannsynligvis at man lå sammen og det var snakk om fullbyrdet samleie. Men er det ikke sex litt før det kommer så langt? Jeg mener det. Er for eksempel kyss på kinnet for eksempel sex, eller et kjærtegn man kan gi flere, tenker dere?, ller vil det oppleves som innledning til 'noe mer'? Anonymkode: f1ad9...d56
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2 Skrevet 6. desember 2020 Sex er at mannen spruter sin sæd inni fitta. Anonymkode: 7245b...b8a 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #3 Skrevet 6. desember 2020 Dette er dessverre slik at sex ofte blir definert ut i fra penetrering. Som at du enda er jomfru om ikke en penis har penetrert deg. Dette er jo bare helt absurd, for sex er ikke bare penetrering. Et kjærlig kyss på kinnet når man kommer hjem fra jobb, eller står å lager mat, vil jeg si ikke er sex. Men mange kyss, klining, berøring, slikking, suging, fingring etc... alt i hele seansen, alt som går under definisjonen på «foreplay» er sex. Det finnes dem som kun holder på med dette, da de kanskje sliter med penetrering pga. vaginismus ol. Sex er ekstremt mye mer enn bare penetrering. Gjennomsnitstiden for penetrasjon fra start til mannens ejakulasjon er 5,4 minutter. Som er en helt perfekt varighet for penetrering. Men «sex» i sin helhet kan godt vare en del mer. Det kan godt være en del orgasmer på forhånd, mye nytelse. Er og viktig å huske på at ikke alle par er mann/kvinne. Anonymkode: a3af2...c33 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #4 Skrevet 6. desember 2020 Kyss på kinnet og vanlig nærhet er ikke sex. Må over på kjønnsorgan selv om sex ikke trenger være samleie. Anonymkode: 4839c...b41 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #5 Skrevet 6. desember 2020 Vi har ikke alltid penetrering når vi har sex. Oftest har vi det, men når jeg har mensen hender det at vi ikke har penetrering. Vi regner det likevel som sex ja, fordi det er bevisst seksuell stimulering. Kyssing derimot regner jeg ikke som sex. Ikke kos og massasje heller, med mindre det tar en seksuell vending. Blir sex. Vi koser og kysser mye uten at det er invitasjon eller innledende forsøk på å få sex. Ofte er det bare kos. Vi er veldig fysiske begge to, og berører hverandre mye uten at det er seksuelle intensjoner. At vi ofte koser fysisk uten seksuelle intensjoner fører nok til mer sex enn om vi ikke berørte hverandre så mye. Det blir ofte en trigger, selv om intensjonene ikke var der i utgangspunktet, og glir ofte naturlig over i det å ønske og så ha sex. Anonymkode: 42b46...7e3 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #6 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er for eksempel kyss på kinnet for eksempel sex, Anonymkode: f1ad9...d56 Nei...Men å slikke fitte er sex. Anonymkode: 7d7c8...57e
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #7 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Dette er dessverre slik at sex ofte blir definert ut i fra penetrering. Som at du enda er jomfru om ikke en penis har penetrert deg. Dette er jo bare helt absurd, for sex er ikke bare penetrering. Et kjærlig kyss på kinnet når man kommer hjem fra jobb, eller står å lager mat, vil jeg si ikke er sex. Men mange kyss, klining, berøring, slikking, suging, fingring etc... alt i hele seansen, alt som går under definisjonen på «foreplay» er sex. Det finnes dem som kun holder på med dette, da de kanskje sliter med penetrering pga. vaginismus ol. Sex er ekstremt mye mer enn bare penetrering. Gjennomsnitstiden for penetrasjon fra start til mannens ejakulasjon er 5,4 minutter. Som er en helt perfekt varighet for penetrering. Men «sex» i sin helhet kan godt vare en del mer. Det kan godt være en del orgasmer på forhånd, mye nytelse. Er og viktig å huske på at ikke alle par er mann/kvinne. Anonymkode: a3af2...c33 Det er akkurat et jeg tenker også. Anonymkode: f1ad9...d56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå