Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av venninnen min! Hun er ekstremt kontrollerende, eiersyk og liker å lage drama. Hun ringer meg hele tiden og er slitsom

hvordan kutte henne ut?

Anonymkode: 1a858...03b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper på svar

Skrevet

Hvor gamle er dere? Har du prøvd å ta det opp med henne? 

Skrevet
Uatskillelig skrev (59 minutter siden):

Hvor gamle er dere? Har du prøvd å ta det opp med henne? 

hørres ut som ungdomsskoledrama... 

Anonymkode: 05afa...e5c

• Liker 2
Skrevet

er dere 14 år? men kan faktisk forekomme i alle aldre🤭selv er jeg 35 år og har en sånn drama queen jeg sliter meg😭bare la vær å svar; det nytter ikke å ta diskusjonen/kampen. ihvertfall har jeg prøvd i 15 år, og har bare gitt opp. unngår å respondere for mye, eneste måten å begrense tlf og mld på😏

Anonymkode: a0fcc...fdf

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er så lei av venninnen min! Hun er ekstremt kontrollerende, eiersyk og liker å lage drama. Hun ringer meg hele tiden og er slitsom

hvordan kutte henne ut?

Du gir henne beskjed om at du ikke lenger ønsker kontakt med henne pga. det som du skriver i innlegget ditt. Om hun likevel fortsetter å ringe så slutter du å ta telefonen. Hun blir sikkert både sur og fornærmet, men det er bedre enn å ha en drama queen i vennekretsen. 

Om du ønsker å beholde vennskapet kan du jo forsøke å ta det opp med henne, men det er sjeldent at mennesker endrer væremåte. 

Skrevet

Si det til henne. Sånn at hun får en mulighet til å vite hva hun gjør galt. Kanskje kan dere ordne opp og komme med en løsning, eller så skjønner hun hvertfall hvorfor du kutter henne ut.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...