AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #1 Skrevet 6. desember 2020 Er så lei av venninnen min! Hun er ekstremt kontrollerende, eiersyk og liker å lage drama. Hun ringer meg hele tiden og er slitsom hvordan kutte henne ut? Anonymkode: 1a858...03b
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2 Skrevet 6. desember 2020 Håper på svar Anonymkode: 1a858...03b
Silva Pluvialis Skrevet 6. desember 2020 #3 Skrevet 6. desember 2020 Hvor gamle er dere? Har du prøvd å ta det opp med henne?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #4 Skrevet 6. desember 2020 Uatskillelig skrev (59 minutter siden): Hvor gamle er dere? Har du prøvd å ta det opp med henne? hørres ut som ungdomsskoledrama... Anonymkode: 05afa...e5c 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #5 Skrevet 6. desember 2020 er dere 14 år? men kan faktisk forekomme i alle aldre🤭selv er jeg 35 år og har en sånn drama queen jeg sliter meg😭bare la vær å svar; det nytter ikke å ta diskusjonen/kampen. ihvertfall har jeg prøvd i 15 år, og har bare gitt opp. unngår å respondere for mye, eneste måten å begrense tlf og mld på😏 Anonymkode: a0fcc...fdf
Brevkniven Skrevet 6. desember 2020 #6 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Er så lei av venninnen min! Hun er ekstremt kontrollerende, eiersyk og liker å lage drama. Hun ringer meg hele tiden og er slitsom hvordan kutte henne ut? Anonymkode: 1a858...03b Du gir henne beskjed om at du ikke lenger ønsker kontakt med henne pga. det som du skriver i innlegget ditt. Om hun likevel fortsetter å ringe så slutter du å ta telefonen. Hun blir sikkert både sur og fornærmet, men det er bedre enn å ha en drama queen i vennekretsen. Om du ønsker å beholde vennskapet kan du jo forsøke å ta det opp med henne, men det er sjeldent at mennesker endrer væremåte.
miztyia Skrevet 6. desember 2020 #7 Skrevet 6. desember 2020 Si det til henne. Sånn at hun får en mulighet til å vite hva hun gjør galt. Kanskje kan dere ordne opp og komme med en løsning, eller så skjønner hun hvertfall hvorfor du kutter henne ut. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå