AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1 Skrevet 5. desember 2020 Jeg dater en, som har en tidligere flamme. De har svært mye kontakt, og snakker hele tiden. Har spurt angående dette og han sier de bare er venner og at de hjelper hverandre med å snakke om ting. Jeg syns hele greien virker rar, og ønsker ikke at han skal dra med seg drama i begynnelsen. Han har sagt han kan kutte kontakten med hun, men dette sa jeg nei til da jeg ikke orker å være «en sånn person». Likevel syns jeg han snakker om hun relativt ofte, og er nesten lei av å høre navnet hennes. Hun kan ringe han midt på natta når jeg er hos han, og noen ganger henter han hun og kjører henne hjem. Andre ganger har hun havnet i trøbbel eller trenger penger. Han sier til meg han er ferdig og har sagt til hun at vi er «sammen». Når hun fikk vite dette hadde hun sagt at hun ønsket han tilbake, og at han hadde sagt nei. Kjenner bare at det blir svært mye å forholde seg til, og lurer på om han egentlig er ferdig med hun? Anonymkode: 4c97d...cd1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2 Skrevet 5. desember 2020 Jeg hadde krevd at han kutta kontakten med ei som åpenbart ikke respekterte vårt forhold. Anonymkode: aa042...b08 6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #3 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde krevd at han kutta kontakten med ei som åpenbart ikke respekterte vårt forhold. Anonymkode: aa042...b08 Han har fjernet hun fra Facebook nå, men jeg følte at han egentlig ikke ville det og at han gjorde det for jeg har uttrykket at jeg var skeptisk til hele situasjonen. Han kan jo snakke med henne andre steder for alt jeg vet, det har jeg ingen kontroll over Anonymkode: 4c97d...cd1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #4 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg dater en, som har en tidligere flamme. De har svært mye kontakt, og snakker hele tiden. Har spurt angående dette og han sier de bare er venner og at de hjelper hverandre med å snakke om ting. Jeg syns hele greien virker rar, og ønsker ikke at han skal dra med seg drama i begynnelsen. Han har sagt han kan kutte kontakten med hun, men dette sa jeg nei til da jeg ikke orker å være «en sånn person». Likevel syns jeg han snakker om hun relativt ofte, og er nesten lei av å høre navnet hennes. Hun kan ringe han midt på natta når jeg er hos han, og noen ganger henter han hun og kjører henne hjem. Andre ganger har hun havnet i trøbbel eller trenger penger. Han sier til meg han er ferdig og har sagt til hun at vi er «sammen». Når hun fikk vite dette hadde hun sagt at hun ønsket han tilbake, og at han hadde sagt nei. Kjenner bare at det blir svært mye å forholde seg til, og lurer på om han egentlig er ferdig med hun? Anonymkode: 4c97d...cd1 Altså det er enten deg eller henne, og han vil ha i pose og sekk visstnok...nå er det slutt mellom dem så da får han skjerpe seg. Be han kutte kontakten med henne, nekter han så vet du svaret, han liker henne enda. Anonymkode: 57183...b7b
HansErik Skrevet 6. desember 2020 #5 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså det er enten deg eller henne, og han vil ha i pose og sekk visstnok...nå er det slutt mellom dem så da får han skjerpe seg. Be han kutte kontakten med henne, nekter han så vet du svaret, han liker henne enda. Anonymkode: 57183...b7b herregud da. Man kan da fint ha et vennskap med en X, ta dere sammen. Jobb med egen selvtillit, for den må være på bunn. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #6 Skrevet 6. desember 2020 HansErik skrev (11 minutter siden): herregud da. Man kan da fint ha et vennskap med en X, ta dere sammen. Jobb med egen selvtillit, for den må være på bunn. Du leste kanskje ikke det med at hun vil ha han tilbake etter vi startet å date? Fint vennskap Anonymkode: 4c97d...cd1 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #7 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså det er enten deg eller henne, og han vil ha i pose og sekk visstnok...nå er det slutt mellom dem så da får han skjerpe seg. Be han kutte kontakten med henne, nekter han så vet du svaret, han liker henne enda. Anonymkode: 57183...b7b Han sier han kan kutte kontakt uten problemer Anonymkode: 4c97d...cd1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #8 Skrevet 6. desember 2020 Hadde bare gått videre. Dette problemet kan han få styre med selv. Anonymkode: f0e68...762 1
Gjest shash90 Skrevet 6. desember 2020 #9 Skrevet 6. desember 2020 Aldri date en mann som har følelser hos en annen dame. Ikke vær nr 2...
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #10 Skrevet 6. desember 2020 shash90 skrev (2 minutter siden): Aldri date en mann som har følelser hos en annen dame. Ikke vær nr 2... Men han sier han ikke har det og kan kutte kontakten. Samtidig er det vanskelig for meg å vite hva som er sant og ikke Anonymkode: 4c97d...cd1
Gjest shash90 Skrevet 6. desember 2020 #11 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Men han sier han ikke har det og kan kutte kontakten. Samtidig er det vanskelig for meg å vite hva som er sant og ikke Anonymkode: 4c97d...cd1 Skal jeg fortelle deg en ting? Når en mann gjør deg forvirret betyr det at han ikke liker deg. Dessverre. Hvis han liker deg, du bare vet det. Hvis han hadde likt deg hadde du heller ikke hatt de følelsene , og hadde hvertfall ikke skrevet en tråd om det på kg.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #12 Skrevet 6. desember 2020 shash90 skrev (Akkurat nå): Skal jeg fortelle deg en ting? Når en mann gjør deg forvirret betyr det at han ikke liker deg. Dessverre. Hvis han liker deg, du bare vet det. Hvis han hadde likt deg hadde du heller ikke hatt de følelsene , og hadde hvertfall ikke skrevet en tråd om det på kg. Jeg er helt sikker på at han liker meg og at han har følelser for meg. Men jeg er likevel usikker på om han kan føle noe for hun siden det er så mye styr rundt dette, noe som for meg er rart Anonymkode: 4c97d...cd1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #13 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Du leste kanskje ikke det med at hun vil ha han tilbake etter vi startet å date? Fint vennskap Anonymkode: 4c97d...cd1 Og han sa nei Anonymkode: 863bf...e1e 1
Gjest shash90 Skrevet 6. desember 2020 #14 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er helt sikker på at han liker meg og at han har følelser for meg. Men jeg er likevel usikker på om han kan føle noe for hun siden det er så mye styr rundt dette, noe som for meg er rart Anonymkode: 4c97d...cd1 Han liker deg, tviler ikke på det. Men han liker deg ikke nok. Du har ikke tillit og er usikker. Vet at det er vanskelig og du liker han sikkert kjempe godt og vil ikke miste han. Du kan prøve, kanskje han vil like deg mer etterhvert og velger deg. Men jeg har aldri hatt tillit til menn som er usikker på hvilken dame han egentlig vil gi sin oppmerksomhet til. Du bestemmer selv. Prøv, se an men vær forsiktig så du ikke blir såret.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #15 Skrevet 6. desember 2020 shash90 skrev (2 minutter siden): Han liker deg, tviler ikke på det. Men han liker deg ikke nok. Du har ikke tillit og er usikker. Vet at det er vanskelig og du liker han sikkert kjempe godt og vil ikke miste han. Du kan prøve, kanskje han vil like deg mer etterhvert og velger deg. Men jeg har aldri hatt tillit til menn som er usikker på hvilken dame han egentlig vil gi sin oppmerksomhet til. Du bestemmer selv. Prøv, se an men vær forsiktig så du ikke blir såret. Nei jeg skjønner hva du mener, men samtidig har han sagt at han ikke er usikker og at det er meg han vil være med. Han har også sagt at han kan avslutte kontakten med hun. Det jeg lurer på er hvorfor de har så «nært» vennskap, hvorfor han snakker om hun og gjør de tingene for hun? Kan dette være pga følelser? Han kan også poste bilde av oss og si «nå har hun sett at jeg la det ut». Dette betyr jo at han følger med på om hun ser Anonymkode: 4c97d...cd1
Gjest shash90 Skrevet 6. desember 2020 #16 Skrevet 6. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Nei jeg skjønner hva du mener, men samtidig har han sagt at han ikke er usikker og at det er meg han vil være med. Han har også sagt at han kan avslutte kontakten med hun. Det jeg lurer på er hvorfor de har så «nært» vennskap, hvorfor han snakker om hun og gjør de tingene for hun? Kan dette være pga følelser? Han kan også poste bilde av oss og si «nå har hun sett at jeg la det ut». Dette betyr jo at han følger med på om hun ser Anonymkode: 4c97d...cd1 ❤️Off jeg forstår dine følelser.... for meg høres det ikke bra ut. Han er ikke over henne. Hvorfor er hun et tema i deres forhold? Det du skrev nå burde vært nok signaler for deg egentlig. Han sier en ting men gjør noe annet. Endret 6. desember 2020 av shash90
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #17 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei jeg skjønner hva du mener, men samtidig har han sagt at han ikke er usikker og at det er meg han vil være med. Han har også sagt at han kan avslutte kontakten med hun. Det jeg lurer på er hvorfor de har så «nært» vennskap, hvorfor han snakker om hun og gjør de tingene for hun? Kan dette være pga følelser? Han kan også poste bilde av oss og si «nå har hun sett at jeg la det ut». Dette betyr jo at han følger med på om hun ser Anonymkode: 4c97d...cd1 Du nevner igjen at han sier han kan kutte kontakten. Hadde han faktisk tenkt litt så hadde han kuttet kontakten for lengst siden han vet at den andre dama har følelser for ham. Altså før dete i det hele tatt startet å date. Han ønsker altså å ha henne der. Anonymkode: f0e68...762
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #18 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du nevner igjen at han sier han kan kutte kontakten. Hadde han faktisk tenkt litt så hadde han kuttet kontakten for lengst siden han vet at den andre dama har følelser for ham. Altså før dete i det hele tatt startet å date. Han ønsker altså å ha henne der. Anonymkode: f0e68...762 Ja han sier han liker å ha kontakt med hun for han kan snakke med henne, i tillegg til at hun sliter med mye og har lite venner og kan snakke med han. Han sier de er gode venner, men syns det er merkelig Anonymkode: 4c97d...cd1
Gjest shash90 Skrevet 6. desember 2020 #19 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja han sier han liker å ha kontakt med hun for han kan snakke med henne, i tillegg til at hun sliter med mye og har lite venner og kan snakke med han. Han sier de er gode venner, men syns det er merkelig Anonymkode: 4c97d...cd1 😔... ts, les hva du skriver.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #20 Skrevet 6. desember 2020 shash90 skrev (5 minutter siden): 😔... ts, les hva du skriver. Ja jeg leser hva jeg skriver, men vil gjerne høre mening med begrunnelser og som ikke tenker at alt er A4 - da jeg som sagt ikke har tvil i at han liker meg om du skjønner. Tror jeg tar litt lettere på det da hun ikke er noen supermodell og han sier hun har lite venner og mange problemer. Han er jo dum om han velger hun Anonymkode: 4c97d...cd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå