AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1 Del Skrevet 5. desember 2020 Yo! Tenkte å spørre her, sikkert dumt men vi tester Er en kar på 22, som får ganske mye oppmerksomhet fra damer. Får ofte blikk på skolen, og blir så å si alltid sjekket opp ute ved baren. Jeg er rundt 196cm, og over gj.snittet muskuløs, så tiltrekker meg mye oppmerksomhet. Uansett, hvordan kan jeg skyve damene bort, uten å få dem sure/lei seg? La oss si at det kommer en dame bort til meg ved baren og prøver å flørte, skal jeg bare si det som det er? Jeg er dessverre lite keen på ONS. Skal jeg ligge med noen, må det være følelser involvert. Anonymkode: eb3c0...06d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #2 Del Skrevet 6. desember 2020 Unngå øyekontakt med kvinner som kikker mye som du ikke er hypp på. Veldig mange vil gi seg alt da. De som er mer nærgående må du se litt an. Vær vennlig men unngå å drive samtalen videre. Gå .feks inn i samtaler med de du er med i stedet for å stille henne spørmål som kan få henne til å tro du vil prate mer . De som ikke tar noen indirekte avvisning må du bare være direkte med. "Beklager, jeg er ikke interessert." Hvis det er noen igjen da er du solgt. Anonymkode: cd3dd...da7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #3 Del Skrevet 6. desember 2020 Bare å si til de at de ikke er pene nok. Damer har godt av å jekkes ned i blant. Anonymkode: b1465...45a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 6. desember 2020 #4 Del Skrevet 6. desember 2020 Neitakk burde funke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #5 Del Skrevet 6. desember 2020 28 minutter siden, AnonymBruker said: Bare å si til de at de ikke er pene nok. Damer har godt av å jekkes ned i blant. Anonymkode: b1465...45a Nice. Jeg bruker å si at jeg allerede er i ett forhold, om de er pågående burde det funke. Lei seg får de bare bli, men det går da over. Støtter at du burde unngå øyekontakt, mange damer som tar smil og øyekontakt for invitasjon til flørt. Anonymkode: 634b9...317 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #6 Del Skrevet 6. desember 2020 31 minutter siden, AnonymBruker said: Nice. Jeg bruker å si at jeg allerede er i ett forhold, om de er pågående burde det funke. Lei seg får de bare bli, men det går da over. Støtter at du burde unngå øyekontakt, mange damer som tar smil og øyekontakt for invitasjon til flørt. Anonymkode: 634b9...317 Vel. Smil og øyekontakt er jo en invitasjon til flørt faktisk... Det er jo ikke sikkert heller at de pågående tar et forhold som noe annet enn en utfordring Anonymkode: 7f59c...b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #7 Del Skrevet 6. desember 2020 Ærlighet varer lengst. Anonymkode: 2edc3...ca1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 6. desember 2020 #8 Del Skrevet 6. desember 2020 Det heter forresten å AVVISE på norsk. Uansett hva TS tror, blir man ikke særlig kulere av å misbruke engelske ord og uttrykk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #9 Del Skrevet 6. desember 2020 De som er pågående fortjener å få klar beskjed. Hvorfor skal slike mennesker skånes? Du skylder dem ingenting, og de har ikke krav på tida di. Si at du ikke er tiltrukket og at du vil være i fred Anonymkode: 93c3b...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #10 Del Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Uansett, hvordan kan jeg skyve damene bort, uten å få dem sure/lei seg? La oss si at det kommer en dame bort til meg ved baren og prøver å flørte, skal jeg bare si det som det er? Anonymkode: eb3c0...06d Denne utvekslingen er over. Evt. sorry jeg foretrekker menn. Anonymkode: d29bf...3f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 7. desember 2020 #11 Del Skrevet 7. desember 2020 "Du virket som en hyggelig jente, men jeg er ute med vennene mine i kveld/trenger bare å slappe av i kveld. Håper du får en fin kveld videre." Man er jo som regel ute med venner, og da er det mange naturlige muligheter for å snike seg unna, Utover det, lurer jeg på hvilke utesteder du er ute på hvor man fortsatt kan sjekke opp mennesker. Dét er en avsindig mangelvare for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 7. desember 2020 #12 Del Skrevet 7. desember 2020 Det kan umulig være plagsomt at kvinner viser at de bryr seg og liker deg? Både kvinner og menn har vel sosiale og seksuelle antenner, forstår man forskjellen er på disse to ser man også etter tegn og samtalen blir deretter... Noen settinger slår man av den seksuelle antennen og er bare sosial. og noen ganger slår man av begge to... og da vises det at man ikke vil ha kontakt. Felles for begge er at man er høflig og sier nei takk, istede for å glefse... det er ikke alle som ser antennene eller hintet, så vær tydelig... For det det er bestandig noen som misforstår signalene hvis du ikke er flink nok. De antennene og signelene er nok bare visuelt, så man må nok ha øyekontakt før man prater eller flørter. Oppnår man ikke øyekontakten er det vel et godt nok signal🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå