AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1 Skrevet 5. desember 2020 Blir rett og slett matt... blir jo mer og mer kjent med kjæresten min og finner jo mer og mer ut hvilket forhold han har til eksen sin. Joda, viktig å samarbeide om barna, men at han er løpegutt for henne i det daglige... brus, handling av mat, ærender, mm... er det virkelig nødvendig? Hun er kanskje ikke helt i «form» men det tar jo bare 10 min for henne å gå på butikken.. men dem bor jo så nært hverandre .. og det er jo så lettvint med han - skjønner ikke hvorfor dem gikk fra hverandre jeg! Vet ikke om jeg vil ha det slik, en fremtid sånn, tror dem tekster opp mot mellom 10-20 meldinger hver dag om stort og smått, mens jeg og han stort sett konsentrer oss om en hyggelig samtale i løpte av dagen.. litt små meldinger blir også utvekslet mellom oss, men likevel... jeg kunne aldri tenkt meg til å «utnyttet» min eks på denne måten, men så er jeg ingen egoistisk manipulator heller da... sukk ... Anonymkode: 0f81c...7b5
knulleGuden666 Skrevet 5. desember 2020 #3 Skrevet 5. desember 2020 Ja vel? La han handle om han vil det
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #4 Skrevet 6. desember 2020 Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: 36c91...5b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå