Sommerkvinnen2020 Skrevet 5. desember 2020 #1 Skrevet 5. desember 2020 I den siste tiden har det vært fokus på religioner og da var det denne gangen fokus på SV. OG JV og en annen der jeg ikke kan huske navnet på. men jeg føler at jeg ikke kjente meg igjen i noe av det som ble sagt om JV: Etter å ha vært i menigheten i over 30 år og har ikke alltid vært mors snille barn i den tiden så trakk jeg meg for 15 år siden, men jeg hadde ikke disse mennene som spurte meg om sex livet mitt da jeg fortalte om min lille hendelse. Jeg kjenner at jeg blir litt skremt av at det var en ensporet vinkling på dette.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2 Skrevet 5. desember 2020 Hva var feil med vinklingen? Det var enkelte der som fortalte om sine opplevelser, det er helt innafor det. At du har vært heldig og ikke har opplevd det som ble vist der er fint for deg, men det gjør det jo ikke bedre for de som faktisk har opplevd det, og som programmet handlet om. Anonymkode: 3d7c9...87f 7
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #3 Skrevet 5. desember 2020 Er ikke SV, ett politisk parti? Anonymkode: 80e97...37f 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #4 Skrevet 5. desember 2020 Sommerkvinnen2020 skrev (7 minutter siden): I den siste tiden har det vært fokus på religioner og da var det denne gangen fokus på SV. OG JV og en annen der jeg ikke kan huske navnet på. men jeg føler at jeg ikke kjente meg igjen i noe av det som ble sagt om JV: Etter å ha vært i menigheten i over 30 år og har ikke alltid vært mors snille barn i den tiden så trakk jeg meg for 15 år siden, men jeg hadde ikke disse mennene som spurte meg om sex livet mitt da jeg fortalte om min lille hendelse. Jeg kjenner at jeg blir litt skremt av at det var en ensporet vinkling på dette. Du har kanskje ikke lyst at sannheten kommer frem i lyset. Anonymkode: 80e97...37f 1
hemmelig158 Skrevet 5. desember 2020 #5 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er ikke SV, ett politisk parti? Anonymkode: 80e97...37f Troll. Her er det snakk om Smiths venner. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #6 Skrevet 5. desember 2020 NRK driver en vendetta mot religion og alt som kan kalles spirituelt for tiden. De har ikke samme typen kritiske programmer om korrupt vitenskap for å si det sånn. Anonymkode: 4c91d...a43 3
Møysa Skrevet 5. desember 2020 #7 Skrevet 5. desember 2020 Jeg ble litt overrasket selv. Har ikke vært jehovas vitne, men vært med på noen møter og bibelstudier. Jeg skjønner at man ikke kan få med alt i en liten episode, og at de må velge et tema. Jeg tror nok at de jentene var uheldige. Dette kunne liksågodt vært en skilde det var snakk om. Poenget er vel at de eldste kan ha «misbrukt»(kommer ikke på noe bedre ord nå) makten sin på en måte.
Sommerkvinnen2020 Skrevet 6. desember 2020 Forfatter #8 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du har kanskje ikke lyst at sannheten kommer frem i lyset. Anonymkode: 80e97...37f Jeg har ikke noe problem med at man setter søkelys på de, og har ingenting å skjule. Men nyanser er viktig 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #9 Skrevet 6. desember 2020 Synes det er bra at NRK får det frem. Synes synd på barna som må være med i menigheten, og føler seg ufrie og redde. Dette kommer godt frem Anonymkode: 4a865...eec 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #10 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): NRK driver en vendetta mot religion og alt som kan kalles spirituelt for tiden. De har ikke samme typen kritiske programmer om korrupt vitenskap for å si det sånn. Anonymkode: 4c91d...a43 Nja, Jeg er kristen selv, men er svært positiv til at mye av dette som programmene tar for seg kommer frem i lyset. Anonymkode: 43014...d39
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #11 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Synes det er bra at NRK får det frem. Synes synd på barna som må være med i menigheten, og føler seg ufrie og redde. Dette kommer godt frem Anonymkode: 4a865...eec Jeg har aldri følt meg redd eller utestengt, jeg hadde mange venner, og jeg har aldri sett på meg selv som annerledes. Jeg tenker at hvorfor er det ingen av de unge som er med i menigheten som ble spurt, jeg vet om flere som har henvendt seg til NRK men det var visst ikke populært nok, Anonymkode: 1806f...c07 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #12 Skrevet 6. desember 2020 13 hours ago, AnonymBruker said: NRK driver en vendetta mot religion og alt som kan kalles spirituelt for tiden. De har ikke samme typen kritiske programmer om korrupt vitenskap for å si det sånn. Anonymkode: 4c91d...a43 Det er mulig for at de vet at 21. desember 2020 kan noe skje. Ny bevissthet https://www.express.co.uk/news/weird/1368156/end-of-the-world-2020-bible-december-21-doomsday-mayan-calendar-jesus-christ-return-evg Anonymkode: a7d3a...3f1
sofiemyr Skrevet 6. desember 2020 #13 Skrevet 6. desember 2020 (endret) AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er mulig for at de vet at 21. desember 2020 kan noe skje. Ny bevissthet https://www.express.co.uk/news/weird/1368156/end-of-the-world-2020-bible-december-21-doomsday-mayan-calendar-jesus-christ-return-evg Anonymkode: a7d3a...3f1 Vet du hvilken tidssone vi skal sikte oss inn på "Kristi tilbakekomst her"? 🤯 Endret 6. desember 2020 av sofiemyr
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #14 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (13 timer siden): NRK driver en vendetta mot religion og alt som kan kalles spirituelt for tiden. De har ikke samme typen kritiske programmer om korrupt vitenskap for å si det sånn. Anonymkode: 4c91d...a43 Bortsett fra muslimer da selvfølgelig! For NRK ønsker ikke å bli anklaget for "rasisme" altså... Anonymkode: 1cd98...6c9 1
Thatsme Skrevet 7. desember 2020 #15 Skrevet 7. desember 2020 Jeg kjenner jeg blir helt dårlig av å se den om JV. Den andre "Norge bak fasaden" om JH er jo enda verre. Kan ikke fatte å begripe hvorfor ikke myndighetene, og da spesielt barnevernstjenesten, ikke griper inn her. Det er jo overhodet ikke tillatt med psykisk mishandling av barn. Får helt vondt i marg og ben av å se på den terroren disse barna og unge blir utsatt for. Religion er roten til mye vondt det altså, men dette er jo ren hjernevasking. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå