Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått høre mer og mer ila den tiden vi har vært sammen. Han er 48 år. Da han var 35 var han sammen med ei på 16 og har visst hatt flere relasjoner med unge jenter. Han hadde et forhold til ei på 22 da han var 44.

Han er kanskje noe umoden på enkelte områder, vet ikke om det er derfor eller at han rett og slett er en gris. Selv er jeg 33 år.

Jeg blir litt kvalm etter å ha hørt disse tingene fra folk. Føler meg flau over at det blir snakket om, at det er ekkelt.

OG jeg har selv døtre som nærmer seg tenårene. Klarer ikke å legge vekk tanken om at han om et par år vil starte å kikke på de.... Selv om det kanskje blir noe helt annet mtp at han på en måte har fulgt de i 3 år nå.

Er jeg rar eller ville dere også sittet med denne følelsen?

Anonymkode: 15312...cd1

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har fått høre mer og mer ila den tiden vi har vært sammen. Han er 48 år. Da han var 35 var han sammen med ei på 16 og har visst hatt flere relasjoner med unge jenter. Han hadde et forhold til ei på 22 da han var 44.

Han er kanskje noe umoden på enkelte områder, vet ikke om det er derfor eller at han rett og slett er en gris. Selv er jeg 33 år.

Jeg blir litt kvalm etter å ha hørt disse tingene fra folk. Føler meg flau over at det blir snakket om, at det er ekkelt.

OG jeg har selv døtre som nærmer seg tenårene. Klarer ikke å legge vekk tanken om at han om et par år vil starte å kikke på de.... Selv om det kanskje blir noe helt annet mtp at han på en måte har fulgt de i 3 år nå.

Er jeg rar eller ville dere også sittet med denne følelsen?

Anonymkode: 15312...cd1

Æsj, 35 og 16 .. Datteren min er 14, jeg selv vil være 35 når hun er 16 - og jeg kan med hånda på hjerte si at om hun hadde kommet hjem med en som var like gammel som meg, så hadde det tippa totalt over for meg - for en 35 åring har for søren ingenting til felles med et barn på 16. Greit at de har bikka den seksuelle lavalderen osv og at det er «lovlig», men kom igjen a .. Not okay. 

22 og 44. Vel, dem om det, men man er litt mer voksen når man er 22. 

Anonymkode: 1dc9f...b3c

• Liker 47
Skrevet

Etter min erfaring så stemmer ofte den dårlige magefølelsen. Så kanskje du bør lytte på deg selv om hva som er riktig her? 

• Liker 41
Skrevet

Jeg er 33 og kjæresten min er 48, hva er så heslig med det? Vi er begge på samme sted i livet, med skilsmisser bak oss og barn på hver kant. Han er en stor glede i mitt liv og han løfter meg opp når jeg er nede. Han er alltid der for meg. Det er mer enn kun det seksuelle mellom oss. Hvorfor skulle jeg ikke ville være sammen med en så bra person, kun fordi han er 48 og ikke 35 eller noe? 

Men 16 åringer skal man holde seg unna om man ikke selv er 16 år! 

Anonymkode: bed43...cb4

• Liker 12
Skrevet

35 og 16? Ikke ok i det hele tatt.  Jeg er liberal mht til aldersforskjeller, men voksne menn skal ikke involvere seg med unge tenåringer. Jeg hadde kuttet han ut tvert. 

• Liker 24
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er 33 og kjæresten min er 48, hva er så heslig med det? Vi er begge på samme sted i livet, med skilsmisser bak oss og barn på hver kant. Han er en stor glede i mitt liv og han løfter meg opp når jeg er nede. Han er alltid der for meg. Det er mer enn kun det seksuelle mellom oss. Hvorfor skulle jeg ikke ville være sammen med en så bra person, kun fordi han er 48 og ikke 35 eller noe? 

Men 16 åringer skal man holde seg unna om man ikke selv er 16 år! 

Anonymkode: bed43...cb4

Ingenting feil med deres aldersforskjell. 

• Liker 3
Skrevet

ÆSJ, 35 og 16 er ikke ok, pedo vibes laaaang vei, hadde aldri latt han være alene med barna mine! Når man som 35 årig mann går på barn (16 åringer er barn), og man vet GODT dette - så er det noe galt. Er 34 selv og blir kvalm av å tenke på barn/småjenter under 20 på den måten

Anonymkode: dd837...e07

• Liker 26
Skrevet

Det er ekkelt å være sammen med jenter på 16 når han er over 30,ja. Men uvanlig er det ikke. Sjokkerende mange griser rundt omkring. Hvor mange av oss kvinner opplevde ikke innpåslitne voksne menn da vi var 16? Jeg opplevde mye av dette fra 16-25. Det var faktisk da mennene var mest interessert. Ekkelt. De tror det er greit så fort en jente har blitt "lovlig". 

Anonymkode: d65d5...090

• Liker 7
Skrevet

Ingenting galt med det. Jo yngre jo bedre så lenge de er over seksuell lavalder 🙂

Anonymkode: fd1b5...8ff

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ekkelt å være sammen med jenter på 16 når han er over 30,ja. Men uvanlig er det ikke. Sjokkerende mange griser rundt omkring. Hvor mange av oss kvinner opplevde ikke innpåslitne voksne menn da vi var 16? Jeg opplevde mye av dette fra 16-25. Det var faktisk da mennene var mest interessert. Ekkelt. De tror det er greit så fort en jente har blitt "lovlig". 

Nei, det er ikke ekkelt, det er digg. Jenter i 16-19 års alderen er på sitt peneste.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette er ikke bare ekkelt, det gir sterk mistanke om at han er en overgriper og hebefil (evt pedofil). Dette er en sak for politiet. Han må anmeldes og etterforskes!

• Liker 4
Skrevet
13579 skrev (3 minutter siden):

Dette er ikke bare ekkelt, det gir sterk mistanke om at han er en overgriper og hebefil (evt pedofil). Dette er en sak for politiet. Han må anmeldes og etterforskes!

Anmeldes og etterforskes for hva?

• Liker 8
Skrevet
13579 skrev (7 minutter siden):

I følge HI er denne mannen verken pedofil eller hebefil. Dere må slutte å tulle med begrepene. 

Pedofile tenner på barn. Når det gjelder hebefili, så er definisjonen fra ca 11 til 14. 

Det betyr at denne mannen ikke er annet enn en motbydelig gris

• Liker 20
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

ÆSJ, 35 og 16 er ikke ok, pedo vibes laaaang vei, hadde aldri latt han være alene med barna mine! Når man som 35 årig mann går på barn (16 åringer er barn), og man vet GODT dette - så er det noe galt. Er 34 selv og blir kvalm av å tenke på barn/småjenter under 20 på den måten

Anonymkode: dd837...e07

Enig i at det er drøyt, men det er også drøyt å kalle ham pedofil. Han er ikke en gang hebefil siden jenta er lovlig. Husk å bruk de rette ordene neste gang. Ellers er jeg enig med deg. :)

Anonymkode: 1bfd0...048

• Liker 8
Skrevet

Alle liker unge og pene mennesker. So what? Han er sammen med deg.

Var han i et seriøst forhold med denne16åringen, eller var det bare uskyldig moro? Altså sex?

Selv om døtrene dine vil bli eldre vil de fremdeles være døtre og ikke kjærestemateriale.

Anonymkode: 2589c...3a8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Nei, det er ikke ekkelt, det er digg. Jenter i 16-19 års alderen er på sitt peneste.

Du skriver det selv. De er jenter, ikke damer. Og jo det er ekkelt når du er en voksen mann. Jeg var aldri interessert i noen av de gamle grisene på den alderen. Husker en på 34 maste og maste på meg. Da sa jeg "du har jo ikke engang spurt meg om jeg liker eldre menn." Han svarte: "Oi, eldre menn? Nå følte jeg meg gammel." Ja, nettopp. De er for gamle for så unge jenter flest. De fleste av dem synes disse mennene er ekle, patetiske og plagsomme. 

• Liker 23
Skrevet
Hannah80 skrev (1 minutt siden):

I følge HI er denne mannen verken pedofil eller hebefil. Dere må slutte å tulle med begrepene. 

Pedofile tenner på barn. Når det gjelder hebefili, så er definisjonen fra ca 11 til 14. 

Det betyr at denne mannen ikke er annet enn en motbydelig gris

Helt rett, var i ferd med å gi en tommel opp helt til du inkluderte det unødvendige på slutten der. Ingenting som tilsier at denne mannen verken er motbydelig eller en gris. Om noe så er han det motsatte, det ville vært mer motbydelig og grisete om han likte å ha sex med gamle kjerringer.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Helt rett, var i ferd med å gi en tommel opp helt til du inkluderte det unødvendige på slutten der. Ingenting som tilsier at denne mannen verken er motbydelig eller en gris. Om noe så er han det motsatte, det ville vært mer motbydelig og grisete om han likte å ha sex med gamle kjerringer.

Man er gris når man ligger med 16-åringer, når man selv er 35. 

• Liker 39
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du skriver det selv. De er jenter, ikke damer. Og jo det er ekkelt når du er en voksen mann. Jeg var aldri interessert i noen av de gamle grisene på den alderen. Husker en på 34 maste og maste på meg. Da sa jeg "du har jo ikke engang spurt meg om jeg liker eldre menn." Han svarte: "Oi, eldre menn? Nå følte jeg meg gammel." Ja, nettopp. De er for gamle for så unge jenter flest. De fleste av dem synes disse mennene er ekle, patetiske og plagsomme. 

Du om det, personlig har jeg hatt mange erobringer i den aldersgruppen også etter jeg fylte 30 så det er heldigvis mange jenter i den alderen som ikke har samme tanker som deg 🙂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...