AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1 Skrevet 5. desember 2020 Må helt ærlig si at mitt passer meg godt. Så er jeg sammen med en, som det iflg horoskopet matcher til mitt tegn. Dette er jo rent tilfeldig. Tror du på slikt, eller er det bare tull? Anonymkode: ce4dd...eb4
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. desember 2020 #2 Skrevet 5. desember 2020 Jeg er skorpion og jeg er overrasket at så mye passer. Men er nok bare tilfeldig.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #3 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Må helt ærlig si at mitt passer meg godt. Så er jeg sammen med en, som det iflg horoskopet matcher til mitt tegn. Dette er jo rent tilfeldig. Tror du på slikt, eller er det bare tull? Anonymkode: ce4dd...eb4 Stjernetegn finnes jo. Det er bare å se opp på himmelen så kan du se noen konstelasjoner som mennesker har funnet på i årtusener. Men de har ikke noe påvirkning på oss. Anonymkode: a3b61...cb7
Gjest loveli Skrevet 6. desember 2020 #5 Skrevet 6. desember 2020 Mitt passer meg meget godt. Men om jeg egentlig tror på det? Nja. Synes det er mest for morro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå