AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1 Skrevet 5. desember 2020 Hvilken erfaring har dere med det? Det er visst en greie. Anonymkode: c2b18...49b
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2 Skrevet 5. desember 2020 Har ikke skjeggvekst så ser ingen grunn til det. Anonymkode: 2aa0f...75b 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #3 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har ikke skjeggvekst så ser ingen grunn til det. Anonymkode: 2aa0f...75b Dunet. Så man får mer glød og hudpleieprodukter trekker bedre inn. Sminken legger seg også finere. Anonymkode: c2b18...49b 6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #4 Skrevet 5. desember 2020 ? Nei. Jeg må nappe "villhår" som er lang og svart og har korte lyse hår i hele ansiktet hvis jeg trykker ansiktet inn i speilet. Men det ville aldri fallt meg inn å fjerne dette. Anonymkode: 248a5...d6f 4
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. desember 2020 #5 Skrevet 5. desember 2020 Nei, har ikke hår i ansiktet.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #6 Skrevet 5. desember 2020 Nei, har bare kort, lyst dun Anonymkode: 996cb...ee8 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #7 Skrevet 6. desember 2020 Jeg vokser ansiktet, gjør samme nytten. Tør ikke å bruke høvelen på ansiktet. Anonymkode: 9f08c...b85 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #8 Skrevet 6. desember 2020 Nei. Jeg har hørt om kvinner som vokser overleppen, men ikke barberer ansiktet. Anonymkode: 8c449...c63
Meadow Skrevet 6. desember 2020 #9 Skrevet 6. desember 2020 Jeg vokser overleppa og litt på haken, napper noen lengre hår nedover mot halsen.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #10 Skrevet 6. desember 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Dunet. Så man får mer glød og hudpleieprodukter trekker bedre inn. Sminken legger seg også finere. Anonymkode: c2b18...49b Trenger ikke glød. Dunet mitt får leve sitt eget liv , det syns ikke. Bruker verken hudprodukt eller sminke, så det bryr meg lite Anonymkode: c68cb...dbb
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #11 Skrevet 6. desember 2020 Jeg gjør. Har PCOS og veldig skjeggvekst. Får stubber i løpet av en dag. Barberer hver morgen. Dropper jeg det et par dager, er det lange, svarte tykke hår😞 Anonymkode: a19a8...a2b
Gjest loveli Skrevet 6. desember 2020 #12 Skrevet 6. desember 2020 Jeg har helt lyst dun, men barberer hele ansiktet før jeg sminker meg. Forskjellen på hvor godt sminken sitter er enorm. Mine venninner sier de ikke ser forskjell. Men ifølge meg selv ser sminken uendelig mye bedre ut uten dette dunet. 😅 Selv de små hårene man ikke kan se med det blotte øyet (f.eks. rundt øyet, i tinningen og t-sonen) gjør at sminken sitter dårligere på. Så jeg skjærer bort alt over alt. Gjør det vel tre ganger i året, det holder lenge.
Nerine_ Skrevet 6. desember 2020 #13 Skrevet 6. desember 2020 Nei, med riktige produkter sitter sminken hele dagen uansett. Så ser ingen grunn til det. 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #14 Skrevet 6. desember 2020 loveli skrev (8 timer siden): Jeg har helt lyst dun, men barberer hele ansiktet før jeg sminker meg. Forskjellen på hvor godt sminken sitter er enorm. Mine venninner sier de ikke ser forskjell. Men ifølge meg selv ser sminken uendelig mye bedre ut uten dette dunet. 😅 Selv de små hårene man ikke kan se med det blotte øyet (f.eks. rundt øyet, i tinningen og t-sonen) gjør at sminken sitter dårligere på. Så jeg skjærer bort alt over alt. Gjør det vel tre ganger i året, det holder lenge. Barberer ansiktet????? Anonymkode: b6d1f...a55
Gjest loveli Skrevet 6. desember 2020 #15 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Barberer ansiktet????? Anonymkode: b6d1f...a55 Jepp, hele ansiktet faktisk, bortsett fra brynene. 🤣 Jeg måtte prøve en gang for å se om det ble noen forskjell på sminken og det ble det!! Jeg har absolutt ikke mye hår, kanskje litt ekstra dun på nederste del av kjaken, og observerer at veldig mange har mye mer enn meg. Likevel sitter sminken uendelig mye bedre på et nybarbert ansikt.
Gjest loveli Skrevet 6. desember 2020 #16 Skrevet 6. desember 2020 Nerine_ skrev (49 minutter siden): Nei, med riktige produkter sitter sminken hele dagen uansett. Så ser ingen grunn til det. Ah, ser det kan misforstås. Jeg mener den sitter bedre = den ser bedre ut. Sminken sitter like lenge uavhengig av om man har hår eller ikke, men den ser bedre ut. Foundation på dun kan se litt kornete eller svevende ut. Man ser det når man kommer nærme de som bruker mye sminke.
Nerine_ Skrevet 6. desember 2020 #18 Skrevet 6. desember 2020 loveli skrev (4 minutter siden): Ah, ser det kan misforstås. Jeg mener den sitter bedre = den ser bedre ut. Sminken sitter like lenge uavhengig av om man har hår eller ikke, men den ser bedre ut. Foundation på dun kan se litt kornete eller svevende ut. Man ser det når man kommer nærme de som bruker mye sminke. Jeg mener fortsatt at med riktig produkter og teknikk, får man et jevnt og fint resultat selv med dun. 1
Gjest loveli Skrevet 6. desember 2020 #19 Skrevet 6. desember 2020 (endret) Nerine_ skrev (10 timer siden): Jeg mener fortsatt at med riktig produkter og teknikk, får man et jevnt og fint resultat selv med dun. Det kan bli ganske jevnt, men man får aldri bort all sminken fra bare dunene og ikke vekk fra huden under i samme område, dunene vil ha produkter i seg og det ser man. Dunene vil også skape skyggeeffekter og dunene er ofte lysere enn huden og dette vil forsterke synligheten av dem. Jeg bruker veldig lite foundation og konturerer aldri, men selv for meg så er det merkbar forskjell. Jeg har begynt å legge merke til det på andre også, f.eks på rød løper. Da har kjendisene blitt stylet av veldig kjente makeupartister. De tar også bilder selv som de legger ut i egne somekanaler og det ser ikke så bra ut close up. Men klart, dun er jo naturlig så det er ikke noe galt med det. Men det er jo så lett å fjerne så hvorfor ikke tenker jeg. Endret 6. desember 2020 av loveli
Kitty20 Skrevet 6. desember 2020 #20 Skrevet 6. desember 2020 Ja jeg gjør det, slik at huden ser bedre ut med sminke på. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå