AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1 Skrevet 5. desember 2020 Den som tror det ikke finnes, kjenner ikke Oslo. Sånn. Da vet dere det. Anonymkode: b7bb6...a9f 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2 Skrevet 5. desember 2020 Der jeg vokste opp var det veldig lite trafikk. Anonymkode: 3c8c1...687 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #3 Skrevet 6. desember 2020 Hvis dette var et spark mot den andre tråden her så var jo problemet at ts skulle bo rett ved kollektiv transport, sentralt, men fremdeles trafikkstille. Anonymkode: efd06...314
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #4 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis dette var et spark mot den andre tråden her så var jo problemet at ts skulle bo rett ved kollektiv transport, sentralt, men fremdeles trafikkstille. Anonymkode: efd06...314 Og det var mange som ikke leste at det stod: inntil 30 min til sentrum med kollektivtransport. Det finnes. Bra at sparket nådde frem da 😊 Anonymkode: b7bb6...a9f
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #5 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Og det var mange som ikke leste at det stod: inntil 30 min til sentrum med kollektivtransport. Det finnes. Bra at sparket nådde frem da 😊 Anonymkode: b7bb6...a9f Så du greide ikke la det ligge selv med din teatralske avskjed🤣 Anonymkode: efd06...314 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #6 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så du greide ikke la det ligge selv med din teatralske avskjed🤣 Anonymkode: efd06...314 Var nok ikke jeg som var teatralsk heller dere som ikke greier å skrive her på KG uten å latterliggjøre TS samme hva det gjelder. DET er teatralsk, det. Anonymkode: b7bb6...a9f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå