AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1 Skrevet 5. desember 2020 Hei! Jeg fant nettopp ut at jeg var gravid, i dag er jeg 12 dpo og forventet ikke mens før i morgen. Men fikk en fin og tydelig strek i morges🎉 Jeg vet det er flere som har brukt clearblue digital for å se at HCG stiger som det skal, når ville dere tatt testene da? På mandag er det 14 dager siden eggløsning, burde jeg ta første da, og så de neste påfølgende mandagene? Anonymkode: f0bc6...cc3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2 Skrevet 5. desember 2020 Slutt å mål med g testet, dette er ingen sikker måte. har du ett behov for å måle hår du til legen og tar blodprøve Anonymkode: 06f56...dbd 3
supernaturalfan Skrevet 6. desember 2020 #3 Skrevet 6. desember 2020 Det er ikke helt riktig å gjøre det slik da.. Jeg fikk gravid 1-2 uker, testet igjen 5 dager senere og da var det 2-3 dager. Testet igjen en uke etter der og fikk 3+ uker. Jeg hadde en sa sist, den startet med blødning en uke etter første positive test med 1-2 uker. så jeg ville bare se denne gangen om det økte 😬 også hadde jeg tester liggende. Tror ikke jeg hadde kjøpt nye for dette.
Lorieen Skrevet 6. desember 2020 #4 Skrevet 6. desember 2020 Jeg fikk Gravid 1-2 uker 9 dpo, og 2-3 uker 11 dpo. Da vet jeg at det stiger fort og bra, så da tester jeg ikke mer.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #5 Skrevet 6. desember 2020 Takk for svar! Jeg hadde en MA sist, og da syns jeg at jeg fikk 3+ ganske seint, var vel over 2 uker etter første g-test. Er jo litt stressa denne gang. Men vet man ikke skal stole blindt på de testene... Anonymkode: f0bc6...cc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå