Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har prøvd ? Må man få etterbehandling 4-6 uker senere eller kan man slippe unna med kun første timen ? 

Hvor lenge varer resultatet? 

Anonymkode: 94b7c...ea3

Skrevet

Du nå 100% ta refillen(e)

Anonymkode: 17e03...ef0

Skrevet

Jeg tok microblading sommeren 2017. Jeg dro nesten rett på ferie etter behandlingen og det var vanskelig å passe på brynene med sol og bading (skal jo egentlig unngå dette). Derfor forsvant mye av fargen hos meg og det var helt nødvendig med etterbehandling etter 6 uker. Jeg er fortsatt fornøyd med brynene mine nå over 3 år etter og kommer til å ta ny behandling når fargen forvinner. Tok hos Natalie på Face & Brows i Oslo

Anonymkode: 1f4b4...ec0

Skrevet

Fikk beskjed om at det varer fra 1-3 år. Hos meg har det hittil vart litt lengre enn det:)

Anonymkode: 1f4b4...ec0

Skrevet

Har prøvd, men det sitter for dårlig på meg. Det sitter kanskje 4 måneder. Du må tilbake for å etterfylle, ja.

Skrevet

Blir de som sår rett etterpå, slik tatoo blir ? Kan man ha sminke på når man møter opp til timen på resten av ansiktet ? Hva med etterpå ? 

Skrevet

Jeg har tatt det og er sååå fornøyd. gjorde på invisibli i vika. pakken du kjøper inkluderer 2 påfyll. det er nødvendig for å få et endelig og fint resultat. nå har jeg hatt det i 1 år pg det sitter forsatt fint og ikke falmet noe. 

i etterkant vil det bli skorpe som du ikke må pelle på. men healingen gikk kjempe fort og fint. 

jeg hadde på vanlig sminke når de gjorde det, men akkurat rundt brynene vasker de deg og legger på bedøvelse før de starter. null stress. 

Anonymkode: 58bba...e98

Skrevet

Veldig fornøyd etter å ha tatt det. Jeg stoler på ho som gjorde det. Og begge var samstemte på at vi ønsket et naturlig Jeg brukte sikkert 10min på øyebrynene mine og som ofte ble de ulike. Nå kan jeg sove 10min lengre på morgenen 😄  fikk 2 påfyllinger som MÅ tas for et best resultat. Etterpåfylling etter 1 år (men billigere)

Anonymkode: b325f...d38

Skrevet

jeg også var veldig opptatt av et naturlig resultat. det ser ikke sminket eller tatovert ut. folk blir overrasket når jeg forteller at mine er microblade.  føler jeg trenger mindre sminke sånn generelt etter jeg gjorde dette. anbefales virkelig, men hadde gjort god reserach og ikke gjort det hvor som helst. invisibli i Vika kan virkelig anbefales. 

Skrevet

Hvor tok dere dette? Har gjort det flere ganger og aldri blitt fornøyd.

Anonymkode: ec783...99c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.12.2020 den 20.28):

Blir de som sår rett etterpå, slik tatoo blir ? Kan man ha sminke på når man møter opp til timen på resten av ansiktet ? Hva med etterpå ? 

Med riktig etterbehandling så får du ingen skorper. En god artist gir deg grundige instruksjoner på etterbehandling da dette er essensielt for ett godt resultat.  Du kan gjerne møte opp med sminke men hele brynområdet  og deler av pannen blir vasket og desinfisert. Du skal ikke bruke kremer (utenom den du får med) eller sminke på området de første ti dagene etter behandlingen slik at huden får lukket seg ordentlig og du må også unngå å trene hardt/svette eller få vann direkte på brynene i dusjen den første uken etterpå. Jeg pleier å anbefale å vaske håret samme dag eller dagen før behandling slik at man kan unngå det den første tiden etter behandlingen.

Kokeshi skrev (På 6.12.2020 den 13.57):

Har prøvd, men det sitter for dårlig på meg. Det sitter kanskje 4 måneder. Du må tilbake for å etterfylle, ja.

Om microblading sitter dårlig på deg, vil jeg anbefale powderbrow istedenfor. Pigmentene sitter mye bedre i huden om man f.eks har oljete hud, store porer osv og man mister ikke opptil 60 % av fargen, slik man gjør med microblading. Er ofte ett mye mindre behov for påfyll om det er gjort riktig også.                                         Hilsen Microblade & PMU artist

Anonymkode: 489b7...9ee

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvor tok dere dette? Har gjort det flere ganger og aldri blitt fornøyd.

Hvor bor du og hva var det du ikke var fornøyd med?

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvor bor du og hva var det du ikke var fornøyd med?

Bergen, alle gangene har brynene blitt veldig usymmetrisk. Ser at flere steder så måler de nøye opp med linjal og hele pakka.

Det gjorde de ikke de to stedene jeg var. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.12.2020 den 23.40):

Om microblading sitter dårlig på deg, vil jeg anbefale powderbrow istedenfor. Pigmentene sitter mye bedre i huden om man f.eks har oljete hud, store porer osv og man mister ikke opptil 60 % av fargen, slik man gjør med microblading. Er ofte ett mye mindre behov for påfyll om det er gjort riktig også.                                         Hilsen Microblade & PMU artist

Jeg mener det var det de prøvde den siste gangen, men det satt dessverre ikke bedre på meg det heller.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.12.2020 den 8.57):

jeg også var veldig opptatt av et naturlig resultat. det ser ikke sminket eller tatovert ut. folk blir overrasket når jeg forteller at mine er microblade.  føler jeg trenger mindre sminke sånn generelt etter jeg gjorde dette. anbefales virkelig, men hadde gjort god reserach og ikke gjort det hvor som helst. invisibli i Vika kan virkelig anbefales. 

Jeg sliter så med å se noen med naturlig resultat på IG - har du lyst å legge ut anonymt bilde av brynene som referanse? Og hvor du gjorde det? :) 

Anonymkode: 0a78a...2a7

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.12.2020 den 15.21):

Jeg har tatt det og er sååå fornøyd. gjorde på invisibli i vika. pakken du kjøper inkluderer 2 påfyll. det er nødvendig for å få et endelig og fint resultat. nå har jeg hatt det i 1 år pg det sitter forsatt fint og ikke falmet noe. 

i etterkant vil det bli skorpe som du ikke må pelle på. men healingen gikk kjempe fort og fint. 

jeg hadde på vanlig sminke når de gjorde det, men akkurat rundt brynene vasker de deg og legger på bedøvelse før de starter. null stress. 

Invisibli var sykt dyrt da jeg sjekket, 6000 kr 😮 Det har ikke jeg råd til nå hvertfall. Men hvis man må tilbake 2 ganger for å etterfylle så er det kanskje ikke så gale? Wow Brow eller hva de heter tar 3000 kr. Jeg har lyst å ta microblade, men må spare penger. 

Anonymkode: 0ecd6...949

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...