AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1 Skrevet 5. desember 2020 I år tenkte jeg å hjelpe en del folk i nærheten og jeg har jo sett gjennom en del innelgg og stusser litt på et par av de... Jeg føler noen av de som har laget disse egentlig prøver å få gratis gaver, men har det helt greit økonomisk egentlig. Jeg vet det er folk der ute som virkelig trenger hjelp og det er jo disse jeg vil hjelpe, men jeg stusser litt når en person skriver "hjelp meg å gi barna mine en ok jul", skriver så en paragraf om at julen er vanskelig og alltid vært det, men skriver ikke noe om barna, kjønn eller alder, men skriver bare at hun ønsker seg hva som helst av gavekort og hun er veldig glad i kitchn og tilbords... er jo ikke så mye som kan kjøpes til et barn der... Altså selv hvis jeg hadde havnet i en slik situasjon hadde jeg aldri bedt noe til meg selv, jeg hadde prøvd å ordne det slik at barna fikk en ok jul. Anonymkode: c1c5d...df1 5
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #3 Skrevet 5. desember 2020 Desverre er det nok mange som lyver om historien sin på finn og prøver å få gjort unna handlelista på den måten Anonymkode: 8f268...f31 3
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #4 Skrevet 5. desember 2020 Ja har sett at det er dem som ikke skriver alder på barna eller str i klær og hva barnet liker av leker og trenger. De vil nok ha penger og gavekort sikkert. Er rekordmange annonser på finn nå, men er og mange som skriver at de vil hjelpe de som trenger det, og bra er jo det. Anonymkode: d8c06...46a
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #5 Skrevet 5. desember 2020 Men mange sliter nok pga de har mistet jobb osv pga korona. Anonymkode: d8c06...46a
F0RUM Skrevet 5. desember 2020 #6 Skrevet 5. desember 2020 Likte spesielt godt en annonse jeg så der barnet på 13 ønsker seg ps4 konsoll, og mor ønsket seg gavekort til butikker. 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #7 Skrevet 5. desember 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: I år tenkte jeg å hjelpe en del folk i nærheten og jeg har jo sett gjennom en del innelgg og stusser litt på et par av de... Jeg føler noen av de som har laget disse egentlig prøver å få gratis gaver, men har det helt greit økonomisk egentlig. Jeg vet det er folk der ute som virkelig trenger hjelp og det er jo disse jeg vil hjelpe, men jeg stusser litt når en person skriver "hjelp meg å gi barna mine en ok jul", skriver så en paragraf om at julen er vanskelig og alltid vært det, men skriver ikke noe om barna, kjønn eller alder, men skriver bare at hun ønsker seg hva som helst av gavekort og hun er veldig glad i kitchn og tilbords... er jo ikke så mye som kan kjøpes til et barn der... Altså selv hvis jeg hadde havnet i en slik situasjon hadde jeg aldri bedt noe til meg selv, jeg hadde prøvd å ordne det slik at barna fikk en ok jul. Anonymkode: c1c5d...df1 Hun syntes vel det ble litt drøyt å be om gavekort på Vinmonopolet... Anonymkode: 93164...30e 2
Gullfisk_ Skrevet 5. desember 2020 #8 Skrevet 5. desember 2020 F0RUM skrev (1 minutt siden): Likte spesielt godt en annonse jeg så der barnet på 13 ønsker seg ps4 konsoll, og mor ønsket seg gavekort til butikker. Herregud tror jeg også så den😅 altså jeg selv personlig hadde aldri bedt noen ukjente om å cashe ut til en så dyr gave, uansett situasjon... da ville jeg heller fokusert mer på hva barnet trenger til det kommende året 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #9 Skrevet 5. desember 2020 90% svindel Anonymkode: 4fed3...6df
Gjest Chroma Skrevet 5. desember 2020 #10 Skrevet 5. desember 2020 F0RUM skrev (3 timer siden): Likte spesielt godt en annonse jeg så der barnet på 13 ønsker seg ps4 konsoll, og mor ønsket seg gavekort til butikker. Herlighet.
F0RUM Skrevet 5. desember 2020 #11 Skrevet 5. desember 2020 Gullfisk_ skrev (3 timer siden): Herregud tror jeg også så den😅 altså jeg selv personlig hadde aldri bedt noen ukjente om å cashe ut til en så dyr gave, uansett situasjon... da ville jeg heller fokusert mer på hva barnet trenger til det kommende året Ja, ikke sant. Vi har god råd, men barna våres hadde aldri fått en så dyr julegave engang. Synd at noen ødelegger troverdigheten for dem som faktisk trenger hjelp. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå