AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1 Skrevet 5. desember 2020 En utblåsning fra meg.. 😬 Ågh. Jeg er så ubrukelig. Jeg er bare i uke 7, 7+5 idag. Siste 3 ukene har jeg følt meg så sinnsykt ubrukelig. Jeg er kvalm, men veldig lite og mildt. Spiser ltt så snart jeg kjenner det og det går fort over og er såvidt en mild småkvalme gjennom dagen. Men jeg føler meg konstant uggen. Tung, oppblåst, 'sprengt' i magen, trøtt.. Har ikke deltar i husarbeid siste tiden, og mannen er mildt sagt lat. Så kjøkkenet ser ikke ut 24/7. Når det endelig blir ryddet er det ikke plass til alt i oppvasken, og når den er ferdig går det en dag eller to før den tømmes igjen. Så ond sirkel der. Stuen, badet og gangen flyter med rot.. Har en svær haug klær som skulle vært brettet og inn i skapet.. Og jeg føler meg så elendig som ikke orker å gjøre noe. All energi jeg har bruker jeg mot jobb (hjemmekontor), og henger desverre bakpå der og.. Også har jeg en 4åring jeg får så dårlig samvittighet for.. 😭 Jeg ligger mye, sover mer enn vanlig.. Ser mye serie, gammelt som jeg har sett før så jeg ikke trenger å konsentrere meg så veldig å følge med.. Men ja.. Jeg er bare så matt, og begynner å føle litt depresjon tror jeg. Er så mye som skulle vært gjort. Jobb og privat, generelt og knyttet til jul.. Jo mer jeg tenker på alt som må gjøres, jo mattere blir jeg.. I mitt forrige svangerskap var kvalmen hos meg rundt uke 8-10 tror jeg.. Og jeg er bare snart i uke 8, og gruer meg skikkelig om dette blir verre 😭 Jeg vet det er dårlig og klage når det er mange der ute som var det verre enn meg, men jeg føler meg fortsatt elendig.. Off. Bare en rant. Godt å få det ut en plass... Anonymkode: 0bd4e...371 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå