AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1 Skrevet 5. desember 2020 Hei! Jeg er en jente som nettopp fylte 21, og er sammen med en fyr på 25 (4.5 år aldersforskjell) Vi er samboere og vært sammen i 7 mnd Jeg synes vi er helt perfekte sammen, og han matcher meg på alle områder og vi er bestevenner. Men er litt ulike når det kommer til sex... Jeg er veldig glad i sex og i å ha det ofte. I starten av forholdet vårt sa han at sex er litt oppskrytt/ikke såå glad i sex og at han heller liker å vær med meg enn å ha sex med meg (okei det er jo fint, men skulle ønske at han ville ha kroppen min også) Dette blir rart å skrive og høres nok selvinnbilsk ut. Men jeg har ganske store naturlige bryster som tidligere kjærester (2 stk) har vært gale etter, og følte de begjærte kroppen min i myye større grad. Er ganske fornøyd med resten av kroppen også. Er litt som om han ikke setter pris på kroppen min, like mye som de 2 andre gjorde😅 Selv om alle andre områder ved han er mye bedre enn de 2 eksene mine... Tror ikke han er så visuell😅 Av og til er han ikke stiv når han tar av buksa når vi skal ha sex (som oftest er han det da) Leste en artikkel om en aseksuell som sa han fortsatt runker osv pga følelsen, men at han ikke er så visuell og tenner så mye i hodet på sex, selv om han setter pris på det estetiske ved kvinnekroppen... Kanskje kjæresten min er litt sånn?? Sex har blitt myye bedre og mer lidenskapelig når vi nå elsker hverandre... Men tenker litt på hva han har sagt i begynnelsen, og lurer på om han har «skjerpet seg» etter jeg har snakket med han om dette, og om det er holdbart i lengden? Jeg elsker han virkelig og kan virkelig se for meg en fremtid med han, så godt har vi det sammen ellers... Og så lurer jeg på, når han ikke er såå seksuell når han er 25, hvordan blir han når han er 35? 45? Anonymkode: fcfa1...6e2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hei! Jeg er en jente som nettopp fylte 21, og er sammen med en fyr på 25 (4.5 år aldersforskjell) Vi er samboere og vært sammen i 7 mnd Jeg synes vi er helt perfekte sammen, og han matcher meg på alle områder og vi er bestevenner. Men er litt ulike når det kommer til sex... Jeg er veldig glad i sex og i å ha det ofte. I starten av forholdet vårt sa han at sex er litt oppskrytt/ikke såå glad i sex og at han heller liker å vær med meg enn å ha sex med meg (okei det er jo fint, men skulle ønske at han ville ha kroppen min også) Dette blir rart å skrive og høres nok selvinnbilsk ut. Men jeg har ganske store naturlige bryster som tidligere kjærester (2 stk) har vært gale etter, og følte de begjærte kroppen min i myye større grad. Er ganske fornøyd med resten av kroppen også. Er litt som om han ikke setter pris på kroppen min, like mye som de 2 andre gjorde😅 Selv om alle andre områder ved han er mye bedre enn de 2 eksene mine... Tror ikke han er så visuell😅 Av og til er han ikke stiv når han tar av buksa når vi skal ha sex (som oftest er han det da) Leste en artikkel om en aseksuell som sa han fortsatt runker osv pga følelsen, men at han ikke er så visuell og tenner så mye i hodet på sex, selv om han setter pris på det estetiske ved kvinnekroppen... Kanskje kjæresten min er litt sånn?? Sex har blitt myye bedre og mer lidenskapelig når vi nå elsker hverandre... Men tenker litt på hva han har sagt i begynnelsen, og lurer på om han har «skjerpet seg» etter jeg har snakket med han om dette, og om det er holdbart i lengden? Jeg elsker han virkelig og kan virkelig se for meg en fremtid med han, så godt har vi det sammen ellers... Og så lurer jeg på, når han ikke er såå seksuell når han er 25, hvordan blir han når han er 35? 45? Anonymkode: fcfa1...6e2 Hyppige utløsninger, minst fem i uka, er den beste måten å forebygge prostatakreft på. Prostatakreft er den hyppigste kreftformen for menn. Det er i alderen 20-50 menn må forebygge denne kreftformen med å ha hyppige utløsninger. Aller best virker det i 20-årene. Kanskje det kunne motivere ham til å ha litt mer sex? Og når en først har begynt å ha mye sex, så vil en ha enda mer sex. Sex genererer sex. Spøker litt da, men det er helt sant det med utløsninger, altså. Du vil SELVSAGT at han skal ha lyst på deg, og ikke for å forebygge en medisinsk tilstand. He he ! Da kan jeg trøste deg med at det høres lovende ut for din del, for du har tatt det opp med han - og det å snakke sammen om slikt er den beste måten å komme nærmere hverandre. Ellers vil jeg si at det er mange som får mer lyst når de blir eldre - også menn. Jeg er mann og en del eldre enn din kjæreste. Min sexlyst har økt. Har aldri hatt så mye sex som nå. Stå på! 👍 Anonymkode: eb595...28b
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #3 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Jeg er en jente som nettopp fylte 21, og er sammen med en fyr på 25 (4.5 år aldersforskjell) Vi er samboere og vært sammen i 7 mnd Jeg synes vi er helt perfekte sammen, og han matcher meg på alle områder og vi er bestevenner. Men er litt ulike når det kommer til sex... Jeg er veldig glad i sex og i å ha det ofte. I starten av forholdet vårt sa han at sex er litt oppskrytt/ikke såå glad i sex og at han heller liker å vær med meg enn å ha sex med meg (okei det er jo fint, men skulle ønske at han ville ha kroppen min også) Dette blir rart å skrive og høres nok selvinnbilsk ut. Men jeg har ganske store naturlige bryster som tidligere kjærester (2 stk) har vært gale etter, og følte de begjærte kroppen min i myye større grad. Er ganske fornøyd med resten av kroppen også. Er litt som om han ikke setter pris på kroppen min, like mye som de 2 andre gjorde😅 Selv om alle andre områder ved han er mye bedre enn de 2 eksene mine... Tror ikke han er så visuell😅 Av og til er han ikke stiv når han tar av buksa når vi skal ha sex (som oftest er han det da) Leste en artikkel om en aseksuell som sa han fortsatt runker osv pga følelsen, men at han ikke er så visuell og tenner så mye i hodet på sex, selv om han setter pris på det estetiske ved kvinnekroppen... Kanskje kjæresten min er litt sånn?? Sex har blitt myye bedre og mer lidenskapelig når vi nå elsker hverandre... Men tenker litt på hva han har sagt i begynnelsen, og lurer på om han har «skjerpet seg» etter jeg har snakket med han om dette, og om det er holdbart i lengden? Jeg elsker han virkelig og kan virkelig se for meg en fremtid med han, så godt har vi det sammen ellers... Og så lurer jeg på, når han ikke er såå seksuell når han er 25, hvordan blir han når han er 35? 45? Anonymkode: fcfa1...6e2 Bare fordi noen ikke har lav sexlyst betyr det ikke at man er aseksuell, herregud... Jeg har lav sexlyst, er jeg aseksuell? NEI. Jeg føler bare ikke det behovet så ofte. Anonymkode: d2c88...6cc 5
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #4 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Bare fordi noen ikke har lav sexlyst betyr det ikke at man er aseksuell, herregud... Jeg har lav sexlyst, er jeg aseksuell? NEI. Jeg føler bare ikke det behovet så ofte. Anonymkode: d2c88...6cc For noen kan jo dette forandre seg. Det går an at sexlysten øker. Jeg sier ikke at det gjelder for alle, men at vi ikke kan generalisere - heller ikke når det gjelder dette. Anonymkode: eb595...28b
Brunhilde Skrevet 5. desember 2020 #5 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bare fordi noen ikke har lav sexlyst betyr det ikke at man er aseksuell, herregud... Jeg har lav sexlyst, er jeg aseksuell? NEI. Jeg føler bare ikke det behovet så ofte. Anonymkode: d2c88...6cc Og nettopp det kan bli problematisk i et forhold. 😊 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #6 Skrevet 5. desember 2020 Brunhilde skrev (4 minutter siden): Og nettopp det kan bli problematisk i et forhold. 😊 Kan, men trenger ikke. Mennesker kan forandre seg. Menneskers atferd kan forandre seg. Menneskers preferanser kan forandre seg. Anonymkode: eb595...28b
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #7 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Bare fordi noen ikke har lav sexlyst betyr det ikke at man er aseksuell, herregud... Jeg har lav sexlyst, er jeg aseksuell? NEI. Jeg føler bare ikke det behovet så ofte. Anonymkode: d2c88...6cc Jeg skrev ikke jeg trodde kjæresten min var aseksuell, men det hørtes jo ikke ut som om han aseksuelle i artikkelen jeg leste på ordentlig var aseksuell, men bare ikke så opptatt av/tenner sånn på kroppen til partneren, men liker sex/onanering for følelsen sin skyld Og skrev det kanskje må være sånn kjæresten har det... Men veldig kjedelig for meg da De 2 jeg har vært sammen med før har ikke vært så sjenerte og snille som han (jo snille, men ikke sånn genuint tvers gjennom god som han her) og "dominerende", også seksuelt, så kanskje derfor jeg har inntrykk av at de tente mye mer på meg enn hva han gjør... Kanskje det har noe med selvbildet mitt å gjøre, men jeg fikk ihvertfall voldsomt mye bekreftelse av de eksene gjennom dette, noe jeg føler jeg savner... Anonymkode: d6f97...ee0 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #8 Skrevet 5. desember 2020 Det er helt idiotisk å gå inn i forhold med noen man ikke matcher bra seksuelt med. Det kommer til å bli et større og større problem med tiden. Anonymkode: 1d61b...5f5 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #9 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er helt idiotisk å gå inn i forhold med noen man ikke matcher bra seksuelt med. Det kommer til å bli et større og større problem med tiden. Anonymkode: 1d61b...5f5 Herregud, så skråsikre folk er her inne! Sex er relasjonelt. Det kan forandre seg - hva vet vel du om hvilken retning dette tar? Jenta er 21 år. Alt er ikke hugget i stein når man er så ung. Jeg traff selv min kone da jeg var 21. Vi er nå snart 50. Sex- og samlivet vårt var på langt nær fastlåst da vi møtte hverandre. Veldig mye har skjedd på den lange veien vi har gått sammen. F.eks. hadde vi ALDRI trodd at vi skulle bli swingers. Anonymkode: eb595...28b 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #10 Skrevet 5. desember 2020 Det viktigste er at hun har funnet seg en snill kjæreste. Sexen finner de sikkert ut av. Bare snakk godt sammen. Anonymkode: eb595...28b 2
Brunhilde Skrevet 6. desember 2020 #11 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kan, men trenger ikke. Mennesker kan forandre seg. Menneskers atferd kan forandre seg. Menneskers preferanser kan forandre seg. Anonymkode: eb595...28b Ja, men det er ofte slik at lav sexlyst ikke endrer seg. Noe som også førte til at det i sin tid ble slutt med min aller beste venn og meg. Jeg kunne ikke leve med halvhjertet sex en gang i måneden, han kunne ikke gi mere, det interesserte ham rett og slett ikke. Vi er fremdeles bestevenner, heldigvis, men som par fungerte vi ikke. Har han endret seg over årene? Dessverre ikke, sier hans nåværende kone, som jeg heldigvis også er veldig gode venner med. AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det er helt idiotisk å gå inn i forhold med noen man ikke matcher bra seksuelt med. Det kommer til å bli et større og større problem med tiden. Anonymkode: 1d61b...5f5 Nettopp! Og når sexlysten er lav når forelskelsen er på den mest intense, så bør nok noen varselklokker ringe. 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #12 Skrevet 6. desember 2020 Er han dårlig utstyrt? Anonymkode: fcf91...3a2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #13 Skrevet 6. desember 2020 Brunhilde skrev (2 timer siden): Ja, men det er ofte slik at lav sexlyst ikke endrer seg. Noe som også førte til at det i sin tid ble slutt med min aller beste venn og meg. Jeg kunne ikke leve med halvhjertet sex en gang i måneden, han kunne ikke gi mere, det interesserte ham rett og slett ikke. Vi er fremdeles bestevenner, heldigvis, men som par fungerte vi ikke. Har han endret seg over årene? Dessverre ikke, sier hans nåværende kone, som jeg heldigvis også er veldig gode venner med. Nettopp! Og når sexlysten er lav når forelskelsen er på den mest intense, så bør nok noen varselklokker ringe. Jenta sier at de har sex, men at hun kunne tenke seg det oftere. Hun sier også at hun har tatt dette opp med ham og at det da har blitt bedre. Hun sier hun har det fint med kjæresten sin - at han er snill. Ut fra denne informasjonen råder du altså jenta til å gå fra kjæresten sin. Via Internett, og basert på EN erfaring - din egen! Hvis jeg var deg, så ville jeg kjent på et stort ansvar for å komme med et så drastisk råd. Du kjenner ikke jenta. Du kjenner ikke kjæresten. Du kjenner ikke forholdet deres. Helt ærlig, så synes jeg du framstår som litt avstumpet som kan skrive slikt. Til jenta vil jeg si: Dere er unge. Dere er glade i hverandre. Han er snill og god mot deg. Det er det viktigste. Sexen finner dere ut av sammen. Gjennom å snakke åpent og ærlig sammen - å uttrykke behov. Det er du allerede i gang med. Bra, fortsett med det! Og ikke minst - mye kan forandre seg! Mange blir både kåtere og mer glad i sex når de får mer erfaring. Stå på! Anonymkode: eb595...28b
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #14 Skrevet 6. desember 2020 Er dette en snill, introvert, litt engstelig type, som har gått på antidepressiva i yngre år? Anonymkode: 27462...fce
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #15 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er dette en snill, introvert, litt engstelig type, som har gått på antidepressiva i yngre år? Anonymkode: 27462...fce Antidepressiva!!! Hjelpe og trøste som folk her inne har behov for å leke hobbypsykologer og overtolke absolutt alt!!! Anonymkode: eb595...28b
Brunhilde Skrevet 6. desember 2020 #16 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): J... Ut fra denne informasjonen råder du altså jenta til å gå fra kjæresten sin ... Anonymkode: eb595...28b Hvor, helt nøyaktig, råder jeg jenta til å gå fra kjæresten sin? Du leser innlegg som fanden leser bibelen!
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #17 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Herregud, så skråsikre folk er her inne! Sex er relasjonelt. Det kan forandre seg - hva vet vel du om hvilken retning dette tar? Jenta er 21 år. Alt er ikke hugget i stein når man er så ung. Jeg traff selv min kone da jeg var 21. Vi er nå snart 50. Sex- og samlivet vårt var på langt nær fastlåst da vi møtte hverandre. Veldig mye har skjedd på den lange veien vi har gått sammen. F.eks. hadde vi ALDRI trodd at vi skulle bli swingers. Anonymkode: eb595...28b Menn får sjeldnere høyere sexlyst med årene. Anonymkode: 01f40...2d1 1
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #18 Skrevet 8. desember 2020 Jeg er i samme situasjon som deg. Har vært vært sammen med kjæresten i noen måneder nå. Han slet først med å få den opp, men nå fungerer det, heldigvis! Sexen er bra når vi først holder på, og han er en veldig god kjæreste. Snill og omtenksom. Men vi har lite sex, rundt to ganger i uka. På en måte er det greit. Kom til et punkt der jeg tenkte at sex egentlig bare er helt ok. Tidligere partnere har jeg bare hatt dårlig sex med, noen ganger har de gått over mine grenser. Men de ville pule! Riktignok uten begjær, godhet, kjærlighet og omtanke. Hvis vi fortsetter å være sammen (noe jeg vil) vet jeg ikke hvordan det blir med sex. Men jeg tviler på at det blir mer. Skulle ønske jeg var aseksuell. Anonymkode: 81635...eff
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #19 Skrevet 8. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 6.12.2020 den 15.42): Menn får sjeldnere høyere sexlyst med årene. Anonymkode: 01f40...2d1 Jeg tror det er en myte. Man må i så fall høyere opp i alder enn 40-50-årene. Anonymkode: eb595...28b
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2020 #20 Skrevet 8. desember 2020 Han må få lov til å ha sin egen seksualitet uten at du/dere skal blande inn både legninger, depresjoner, medisiner, prostatakreft osv Hvorfor gikk du inn i et samboerskap med fyren når dere kun har vært sammen i 7 måneder? Hvorfor ble du ikke bedre kjent med han først og bare anntok at ting ville forandre seg. Han sa det jo rett ut at han ikke har det behovet hele tiden. Anonymkode: 8d560...439
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå