AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1 Skrevet 5. desember 2020 Gleder meg til julemiddagen allerede og vil ha en perfekt ribbe ❣️ Anonymkode: 41de8...bd0
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2 Skrevet 5. desember 2020 Fåreribbe Anonymkode: e9ae2...a38 1
Brunhilde Skrevet 5. desember 2020 #3 Skrevet 5. desember 2020 Sist jeg "hadde" julaften kjøpte jeg ribbe fra ferskvare på Meny. Den var så god at jeg kjøpte derfra i år også. Fulgte langstekemetoden til Gladkokken. Det kommer jeg også til å gjenta.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. desember 2020 #4 Skrevet 5. desember 2020 Familieribbe, den er det mer kjøtt på, ikke bare fett.
visp Skrevet 5. desember 2020 #5 Skrevet 5. desember 2020 Brunhilde skrev (15 minutter siden): Sist jeg "hadde" julaften kjøpte jeg ribbe fra ferskvare på Meny. Den var så god at jeg kjøpte derfra i år også. Fulgte langstekemetoden til Gladkokken. Det kommer jeg også til å gjenta. Jeg har tenkt på det et par år nå; at jeg vil prøve, men har hørt at det blir så veldig mye os et eller annet sted i løypa der som krever en større utlufting. Skjer det med deg og?
Brunhilde Skrevet 5. desember 2020 #6 Skrevet 5. desember 2020 visp skrev (Akkurat nå): Jeg har tenkt på det et par år nå; at jeg vil prøve, men har hørt at det blir så veldig mye os et eller annet sted i løypa der som krever en større utlufting. Skjer det med deg og? Nei, jeg syns det gikk helt "smertefritt" - og en av gjestene som egentlig ikke liker ribbe forsynte seg flere ganger! Jeg kunne gå tur mens ribba stekte, det var jo ren luksus!
visp Skrevet 5. desember 2020 #7 Skrevet 5. desember 2020 Brunhilde skrev (Akkurat nå): Nei, jeg syns det gikk helt "smertefritt" - og en av gjestene som egentlig ikke liker ribbe forsynte seg flere ganger! Jeg kunne gå tur mens ribba stekte, det var jo ren luksus! Ja, da må jeg sjekke ut metoden hans. Tusen takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå