Gå til innhold

Jeg er en mann som elsker at jenter binder meg fast og gjør akkurat hva de vil med meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en mistanke om at mange menn ikke liker at jenta får en slik makt over seg, men på en annen side så tror jeg at de fleste menn innerst inne drømmer om det uten å være erlige om det. Jeg er hvertfall en ekte mannemann og det å være bundet fast uten å kunne gjøre noe motstand tenner meg utrolig mye. 

Hva tenker dere jenter om det? Har dere lyst å binde partneren deres og gjøre alt hva dere vil med han? De kvinnene jeg har vært sammen med har ikke vært så veldig glad i det bortsett fra 1. Men de kan gjerne selv bli bundet, ikke like fast som jeg ønsker å bli men med bindte hender osv men at de kan bevege seg. 

Kan dere binde fast partneren deres om han virkelig ønsker det? 

Anonymkode: 4f11a...419

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mange menn som liker det du beskriver. Jeg også. Jeg liker også å være den som bestemmer. Så jatakk begge deler for meg. 

Anonymkode: 1525a...283

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg elsker å bli bastet og bundet og brukt hardt. Neste gang bytter vi roller. Vi switcher.

Skrevet

Kan folk slutte å si mann og jente? Høres bare ekkelt og helt feil ut! Ikke er det riktig heller. Kvinner er ikke jenter. 

Anonymkode: 5a0ff...373

• Liker 4
Skrevet

Gjorde det senest idag 🤷🏼‍♀️

Er mest sub, typen mest dom, men liker å variere. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan folk slutte å si mann og jente? Høres bare ekkelt og helt feil ut! Ikke er det riktig heller. Kvinner er ikke jenter. 

😂

Anonymkode: 791f6...ee5

Skrevet
pia mater skrev (3 timer siden):

Gjorde det senest idag 🤷🏼‍♀️

Er mest sub, typen mest dom, men liker å variere. 

Mann 27. Jeg også, men ble bundet. Etter 5 timer kom orgasmene som en befrielse.

Anonymkode: d4832...576

Skrevet

Jeg hadde elsket å binde fast mannen og kommandert ham til å lyde min minste befaling. 
Jeg ville da bundet ham til sofaen og latt ham sitte der til han hadde ryddet opp i økonomien, ringt kreditorer, vist meg bankutskriften og satt den dominerende moren sin på plass. 

Etterpå kunne jeg satt meg på ham og ridd ham til drømmeland.

Anonymkode: 8d7fd...78b

• Liker 5
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Enig! " Kvinne og gutt " høres sykt ekkelt ut, så det må da gå an å skrive "kvinne og mann" og ikke "mann og jente"

Men til tema, det er bra når man vet hva man liker! Ikke noe for meg, men stå på , ha det gøy!

Anonymkode: da927...db1

Skrevet

Nei. Jeg får helt noia om det kommer inn elementer av vold i sex. Spiller ingen rolle om det er noen som er hardhendt med meg eller ønsker jeg er hardhendt med dem. Jeg syns og det er dødskjedelige med alle former for enveisgreier, der en part er passiv og bare tar i mot. Har seriøst aldri drømt om ha fysisk overtak på en mann, å får helt angst av tanken på at mann skulle brukt sitt fysiske overtak under sex. 

Anonymkode: 55f81...824

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva tenker dere jenter om det? Har dere lyst å binde partneren deres og gjøre alt hva dere vil med han?...

Kan dere binde fast partneren deres om han virkelig ønsker det? 

Anonymkode: 4f11a...419

Ja. Har lyst til det, og har gjort det. 

Anonymkode: 4bc69...94c

Skrevet

Jeg elsker å binde fast mannen min (men brukte en stund til å overtale han).

setter på han øyebind og binder han fast. Elsker å tease han lenge.. beføle hver eneste del av kroppen hans, samt jobbe med de erogene sonene. Bruker p løsne litt på øyebindet og ta på meg selv mens han ikke har muligjet til å gjøre noen ting. Jeg tenner sykt selv på at jeg endelig får lov å røre rumpa hans. Masserer lenge og starter forsiktig led én finger før vi til slutt ender opp med at jeg tar på strap-on og knuller han.. har aldri sett på syke orgasmer hos en mann som etter jeg fikk lov til å bevege meg inn på det som i utgangspunktet var forbudt område..

Anonymkode: 347ab...b24

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg elsker å binde fast mannen min (men brukte en stund til å overtale han).

setter på han øyebind og binder han fast. Elsker å tease han lenge.. beføle hver eneste del av kroppen hans, samt jobbe med de erogene sonene. Bruker p løsne litt på øyebindet og ta på meg selv mens han ikke har muligjet til å gjøre noen ting. Jeg tenner sykt selv på at jeg endelig får lov å røre rumpa hans. Masserer lenge og starter forsiktig led én finger før vi til slutt ender opp med at jeg tar på strap-on og knuller han.. har aldri sett på syke orgasmer hos en mann som etter jeg fikk lov til å bevege meg inn på det som i utgangspunktet var forbudt område..

Anonymkode: 347ab...b24

Akkurat som dama mi du🤩 Hun elsker å tease meg og vet hvordan hun skal være en gudinne i sengen. Elsker det☺️ Vi switcher, er så gøy og deilig å få oppleve begge sider.

Anonymkode: f4e83...45b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...