Gå til innhold

Elendig sex i 2 år nå, jeg går på veggen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så dårlig at jeg føler meg like kåt som om jeg skulle ha gått 2 år uten sex!

Sex med samboer har dessverre vært elendig fra begynnelsen. Kun to sexstillinger og han går aldri ned på meg eller fingrer, til og med selv om jeg har sagt jeg savner det. I tillegg kan han jo ikke noe for dette, men utstyret er ganske lite..

Savner så å bli ha ordentlig sex og virkelig bli tatt! 

Jeg kan jo ikke fortsette livet med samboer når jeg har dette savnet? :tristbla:

Anonymkode: 98f92...de6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velg noe nytt, du lider og trenger en som ser deg og kan elske med deg. 

Anonymkode: a3e96...8eb

Skrevet

Hvor ofte har dere sex da? 

Anonymkode: 5cca0...6bd

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Sex med samboer har dessverre vært elendig fra begynnelsen. Kun to sexstillinger og han går aldri ned på meg eller fingrer, til og med selv om jeg har sagt jeg savner det. I tillegg kan han jo ikke noe for dette, men utstyret er ganske lite..

Jeg kan jo ikke fortsette livet med samboer når jeg har dette savnet? :tristbla:

Sikker på at du ikke er for vid?

Anonymkode: fc716...bfb

• Liker 6
Skrevet

Enig! Jeg vet akkurat hvordan du har det. Samboeren min suger meg nesten aldri, og slett ikke uten at jeg har spurt om hun vil. Hun tar sldri imot i munnen, svelge har hun aldri gjort. Ri meg skjer ikke og doggy vet jeg hun egentlig ikke liker.

Anonymkode: 0a907...8a4

• Liker 1
Gjest Hesten88
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Men hvorfor i alle dager ble dere kjærester i utgangspunktet da? Du sier det jo selv her?

Det å matche seksuelt i fht preferanser, hyppighet og kjemi, er alfa og omega for min del i hvertfall om jeg skal gidde å inngå en relasjon til noen. Det blir jo bare surr om en ikke matcher hverandre der. Bra sex er limet i forholdet. Alt annet av bra egenskaper er viktig, men den seksuelle delen av intimiteten er jo det som skiller en venn fra en kjæreste. 

Du fortjener skikkelig bra sex jenta mi, og han fortjener å finne noen som er like ego og kjedelig som han selv er.🤗💯

Endret av Hesten88
Skrevet

Foreslå for samboeren at dere har et åpent forhold? 

Skrevet

Ja du skal inntil videre fortsette samboerskapet. 

Anonymkode: 08165...5f8

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Hvor ofte har dere sex da? 

Anonymkode: 5cca0...6bd

Hver dag. Han som vil. Jeg får ingenting ut av det.

Ts

Skrevet
Hesten88 skrev (28 minutter siden):

Men hvorfor i alle dager ble dere kjærester i utgangspunktet da? Du sier det jo selv her?

Det å matche seksuelt i fht preferanser, hyppighet og kjemi, er alfa og omega for min del i hvertfall om jeg skal gidde å inngå en relasjon til noen. Det blir jo bare surr om en ikke matcher hverandre der. Bra sex er limet i forholdet. Alt annet av bra egenskaper er viktig, men den seksuelle delen av intimiteten er jo det som skiller en venn fra en kjæreste. 

Du fortjener skikkelig bra sex jenta mi, og han fortjener å finne noen som er like ego og kjedelig som han selv er.🤗💯

Jeg hadde vel et håp om at det skulle bli bedre.

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Sikker på at du ikke er for vid?

Anonymkode: fc716...bfb

Jepp. Aldri fått klager tidligere eller opplevd dette. Samboer selv har sagt det du skrev, men jeg er jo ikke stygg at jeg sier hans er liten.

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg tipper det er mye mer som er galt med forholdet en at dere har dårlig sex sammen. Ja, legg merke til at jeg skrev dere og sammen. 

Så, hva annet er galt? Kommunikasjon kanskje? 

Anonymkode: 8513c...4ee

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tipper det er mye mer som er galt med forholdet en at dere har dårlig sex sammen. Ja, legg merke til at jeg skrev dere og sammen. 

Så, hva annet er galt? Kommunikasjon kanskje? 

Litt av hvert. Sykelig kontroll og sjalusi fra hans side.

Ts

Skrevet

Opplagt trolling

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Opplagt trolling

Dette er ikke trolling! Hvorfor skulle det vært det?! 

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Litt av hvert. Sykelig kontroll og sjalusi fra hans side.

Ts

Jobb med hele hele forholdet, så kommer sexen seg også.

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Uffda..du får finne på en måte å tilfredstille deg slev på,da.

Eller rett å slette kutte han ut.

Istdenfor å slenge det ut her.

Eller hva??

Skrevet
Lilla80 skrev (Akkurat nå):

Uffda..du får finne på en måte å tilfredstille deg slev på,da.

Eller rett å slette kutte han ut.

Istdenfor å slenge det ut her.

Eller hva??

Det hjelper jo ikke å snakke med han. Han blir til og med sjalu over at jeg onanerer, så jeg får ikke gjort det heller.

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det hjelper jo ikke å snakke med han. Han blir til og med sjalu over at jeg onanerer, så jeg får ikke gjort det heller.

Ts

Anonymkode: 

Kan fint være i ett forhold med en mann med liten penis dersom jeg har følelser for han, men da må han bruke fingre. Eller tåle at jeg hjelper til selv. 

Anonymkode: a2afc...f95

Skrevet

Kunne fint hatt en mann som har liten penis. Men det at han er kontrollerende og sjalu hadde jeg ikke taklet. Og nekte deg å onanere er uhørt 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...