Gå til innhold

Stjernestøv - liker barna deres serien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fjor sendte NRK snøfall- og barna fulgte med med stor iver... føler stjernestøv er skikkelig nedtur .. den kommer liksom ikke igang..

andre som følger heller snøfall i år også ?

Anonymkode: bc741...7be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Mi på 5 synes den er kjedelig og trist. Og jeg er helt enig🙂 Vi ser Blågjell og de ser Snøfall i barnehagen

• Liker 3
Skrevet

Nei her syns de den er kjedelig. De er 5, 11 og 12 år.

• Liker 4
Skrevet

Min på 12 liker den. De yngre er 8 og 5, de følger ikke like mye med på den som han eldste.

Anonymkode: f5682...17c

Skrevet

Nei, mine på 6 og 7 er ikke interessert. 6-åringen synes også den er litt skummel. Vi ser heller Jul i Svingen.

Anonymkode: c377f...0e6

• Liker 2
Skrevet

Vi (to voksne) så den første episoden og stilte begge spørsmål ved at den virket å være mer for ungdom enn barn? Altså i den forstand at det er mye samtale og lite visuelt som foregår? De mindre barna vil vel ikke kunne forstå alt? Også blir det jo fort kjedelig da før man kommer I den alderen at det henger sammen likevel. 

Har kun sett første episode altså, så vet ikke særlig om videre handling osv.

Anonymkode: aae25...6b8

• Liker 4
Skrevet

Barna mine likte den ikke. Skjønner ikke hvorfor en juleserie skal være så jævla trist.

Anonymkode: 25dbf...36a

• Liker 12
Skrevet

Synes det er bra at den retter fokus på hvor tøft det er for barn med skillsmisse. 
Ubrukelige egoistiske foreldre som bare drar ungene rundt og forventer at de skal tilpasse seg å ha to hjem og være litt her og litt der. 

Ellers synes jeg serier er treg også.  Men den har absolutt potensiale. Minstemann her smiter med å forstå konseptet tror jeg. Og det gjorde jeg vel egentlig selv i starten. Per nå er det ikke mye julestemning. 

Da er det bedre med Ernst Øyvind i Nissene over skog og hei ;) 

Anonymkode: 5d45d...245

• Liker 4
Skrevet

Min jente på 7 liker den.

Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 667d3...ae9

• Liker 1
Skrevet

Mine barn på 6 og 8 har sett på til nå men begynner å falle av. 

Må innrømme at jeg selv synes det er litt spennende å følge med, men noen julestemning får jeg ikke av serien. Den foregår i jula, men handler ikke om jul. 

Anonymkode: d1c4a...821

• Liker 2
Skrevet

Tenker den er for eldre barn, 9 og opp kanskje. 4 og 6 åringen syntes den var kjedelig. 

Anonymkode: 5a09c...ba6

• Liker 1
Skrevet

Jeg og gutten min på 4 har sett alle episodene hittil. Han sitter rolig og følger med, men kan snakke seg litt bort noen ganger. Tror ikke han hadde sittet like rolig hvis vi ikke var der. I fjor var det snøfall, og denne husket han godt. Han ble ganske skuffet når denne ikke gikk i år.

Anonymkode: 4150e...51b

Skrevet

Vi ga opp etter at jenta vår gråt seg i søvn etter den ene episoden. Fullstendig mangel på julestemning, flere av karakterene er skikkelig skumle, og alt er bare grått og trist.

Fullstendig skivebom av NRK å sende denne akkurat i år!

Anonymkode: b83cf...d36

• Liker 20
Skrevet

Nei, ingen av de liker den. 14,10 og 5 år. 
jeg synes den er nitrist, har ingenting med jul og nedtelling til julaften å gjøre. 

vi ser snøfall igjen( helt fantastisk serie! )  jul i svingen , pakten og tidsreisen

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg og gutten min på 4 har sett alle episodene hittil. Han sitter rolig og følger med, men kan snakke seg litt bort noen ganger. Tror ikke han hadde sittet like rolig hvis vi ikke var der. I fjor var det snøfall, og denne husket han godt. Han ble ganske skuffet når denne ikke gikk i år.

Anonymkode: 4150e...51b

Dere kan streame snøfall  på NRK.no. Det er det vi gjør... den har så god julestemning .. stjernestøv mangler dette

Anonymkode: bc741...7be

• Liker 11
Skrevet

Mine på 8 og 6 liker den ikke.

Anonymkode: 4e23a...7ff

Skrevet

Vi ser Snøfall igjen. Stjernestøv fenget ikke litt engang for småen her, men hun sitter klistret til skjermen under Snøfall. 

Anonymkode: 79b73...3aa

• Liker 1
Skrevet

Ja, jeg tror det? Vi ser den i alle fall. Ikke alle kalenderserier trenger å kline inn julestemning. Synes det er greit med litt sosialrealisme jeg. Men jeg kjøper ikke helt at de voksne ikke klarer å feire jul sammen. Det synes jeg er oppriktig rart.

Skrevet

Mine barn på 4 og 6 har sett de tre første episodene. De fulgte med hele tiden. Men både jeg og barna glemte det ut både i dag og i går, så det er kanskje ikke den mest fengende serien likevel? Prøver igjen i morgen 

Anonymkode: a5af2...d54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...