AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1 Skrevet 5. desember 2020 Vi er voksne med hver våre familier, barn på samme alder og alt. Hun er veldig opptatt av å fortelle hvor god venn hun er med de andre søsknene våre. Hun skal dokumentere alt av besøk hos de andre. Når vi alle er samlet skryter hun i skyene hvor fint de har hatt det på besøk hos hverandre den siste tiden. Jeg ser de andre blir litt oppgitte. Ingen andre er slik, kun henne, men det har alltid vært noe form for konkurranse oss i mellom. Hvordan få slutt på slikt? Syns det er vondt å være den som ikke blir inkludert selv om jeg ofte inviterer alle. Anonymkode: dd74b...8b8
Nymerïa Skrevet 5. desember 2020 #2 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvordan få slutt på slikt? Syns det er vondt å være den som ikke blir inkludert selv om jeg ofte inviterer alle. Gjenta til det kjedsommelige "Det eneste mennesket jeg kontrollerer er meg selv." Hvis du ikke ønsker å konkurrere med henne så spiller det ingen rolle hva hun gjør. Man kan ikke konkurrere alene. Og sånn som du beskriver henne er det jo ikke noe tap å ikke bli invitert. Når det omsider går opp for henne at du ikke kunne ha brydd deg mindre om hva hun driver med så spørs det om det er like stas. 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #3 Skrevet 5. desember 2020 NymeriaRhoynar skrev (1 minutt siden): Gjenta til det kjedsommelige "Det eneste mennesket jeg kontrollerer er meg selv." Hvis du ikke ønsker å konkurrere med henne så spiller det ingen rolle hva hun gjør. Man kan ikke konkurrere alene. Og sånn som du beskriver henne er det jo ikke noe tap å ikke bli invitert. Når det omsider går opp for henne at du ikke kunne ha brydd deg mindre om hva hun driver med så spørs det om det er like stas. Hun tar aldri bilder til sosiale medier når hun er hos oss, men alle andre steder skal det skje. Anonymkode: dd74b...8b8
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #4 Skrevet 5. desember 2020 Men du kan jo ikke endre henne. Hev deg over det. Anonymkode: 9d46e...754 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå