AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1 Skrevet 5. desember 2020 Jeg føler for å få noen andres perspektiv på det her, for jeg merker at jeg ikke er i stand til å vite hva dette betyr. Jeg har drevet å datet en fyr i fire mnd. nå. Vi har hatt samtalen om at vi begge liker den andre og at vi ønsker å se hvor det kan gå videre, men han sier at han liker å ta ting sakte for han ønsker å ta riktig valg når det kommer til en parter, noe jeg respekterer. Jeg har hatt en mistanke om at der er andre jenter inni bildet, men igjen, det er noe jeg ikke har noe mye imot da vi ikke er noe offisielt enda. Jeg syns ting har vært veldig bra i det siste, og det har gradvis utviklet seg mellom oss. Vi snakker mer sammen og ser mer til hverandre, og følelsen om at han liker meg tilbake har vært til stede og god. I går da vi var med hverandre kom vi til å snakke om hårfarger, og jeg sa at jeg foretrekker mørkt hår framfor lyst hår hos gutter. Da sa han "ja jeg er tiltrukket til blondiner, til det punktet der noen ville blitt mer attraktive hvis de farget håret blondt", og da svarte jeg "jeg ville ikke kledd blondt hår" og det sa han seg enig i. Sånn generelt sett så syns ikke jeg dette er en big deal, men så tenker jeg at man sier vel ikke sånt til en man liker og som er brunette, i risiko for at personen tar det personlig eller begynner å tenke at man ikke er deres type? For ja, jeg begynte å lure på om jeg i det hele tatt er hans type.. Så jeg sitter her, og aner ikke hvordan jeg skal tolke det. Mulig jeg bare overtenker, men jeg kan ikke lyve å si at det ikke svei litt. Jeg blir merkbart mer og mer glad i denne fyren, og hvis situasjonen er slik at jeg mest sannsynlig aldri vil måle opp til hans type jente utseendemessig, så ønsker jeg å avslutte det nå heller enn seinere, både for å spare meg tida og hjertesorg. Hva er deres tanker om dette? Takk for svar på forhånd! ❤️ Anonymkode: 4c19b...77c 6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2 Skrevet 5. desember 2020 Altså... Samboer likte brunetter best da vi fant hverandre, men jeg er naturlig blond og gadd ikke styret med ettervekst. Vi har vært sammen i 5 år og venter barn, så regner med hårfargen min har nada å si. Anonymkode: 7bcaa...672 6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #3 Skrevet 5. desember 2020 Syns det er en uting. Eksen sa at han liker enten brunt hår og brune øyne, eller lyst hår og blå øyne. Sa han det fordi jeg er mørk med blå øyne? Ville han trykke meg litt ned for at jeg skal føle meg heldig ved at han likevel er sammen med meg? Etter det satte jeg en regel om at jeg alltid skal være "drømmedama" om jeg er i et forhold. Anonymkode: 38d7a...56b 9
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #4 Skrevet 5. desember 2020 Én ting er å synes sånn og slik utseende er finest, men en annen ting er å faktisk falle for noen. Da oppdager mange at den personen betyr så mye mer enn alle "finest - ikke så fint", "likes/dislikes" og så videre. Kanskje den de har falt for faktisk ser forskjellig ut fra det idealutseendet man pleide å se for seg. Kloke folk holder helst kjeft om hva de har pleid å tenke på som finest, i hvert fall i når de er helt i begynnelsen av et forhold; nettopp for å unngå å gjøre den andre usikker. For hva er vitsen med å fortelle den andre at man egentlig liker noe helt annet enn det de har eller er? Anonymkode: ce853...7ff 6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #5 Skrevet 5. desember 2020 Jeg liker i utgangspunktet best androgyne eller feminine menn og har data flere av dem, har tom vært med ei dame før. Han fyren jeg tok usett på nettet over en felles interesse er ikke bare høy, muskuløs og maskulin, han er ikke særlig sosial og ser ut som han er medlem av mafiaen 😄 Men inni har han alt jeg har sett etter, og han er veldig kjekk, så jeg misliker ikke akkurat utseendet hans heller. Ja, jeg likte eksene veldig godt og trodde derfor jeg hadde en "type" menn. Men jeg visste heller ikke om at menn kunne være så macho utenpå og så varme og kosete inni. Jeg visste ikke at det var en type å se etter, for min del. Jeg ropte ikke akkurat dette etter ham, han spurte selv og jeg var ærlig. Men jeg sa også til ham, jeg er betatt av deg. Og jeg har vært åpen på hva som funka og ikke funka med ekser. Han sier selv at jeg forteller lite om eksene, det er mest når han spør, jeg sa at jeg vil fokusere på oss. Anonymkode: 2afdf...32a 2
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #6 Skrevet 5. desember 2020 Eksen min sa at han likte brunetter med brune øyne & jeg er stikk motsatt. Det var en brunette med brune øyne han var utro med. Anonymkode: ee63f...932 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #7 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Eksen min sa at han likte brunetter med brune øyne & jeg er stikk motsatt. Det var en brunette med brune øyne han var utro med. Anonymkode: ee63f...932 Samme med min ex. To forskjellige brunetter til og med. Anonymkode: 291c9...4e2 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #8 Skrevet 5. desember 2020 Vel typen min liker tynne, trente, lave, blonde, søte jenter. Jeg er høy blondine, lite trent og normal vekt. Men han forteller at han liker meg for det, og synes jeg er mest attraktiv og vakker. er bare når han ser andre jenter så er de han legger mest merke til og tenker er penest. Men det er meg han er forelsket i og elsker. Jeg liker høye, muskeløse, mørke menn med brunt hår, skjegg og brune øyne. Det er de jeg legger mest merke til når jeg er ute. Og tenker wow han var digg. Typen er min høyde, blek, lyse brunt hår og blå øyne. Men det er han jeg er forelsket i. Og føler kjærligheten hver gang jeg ser han ❤️ så preferanse har ikke så my å si, det er jo deg han har valgt å date ❤️ og smaken forandrer seg 😄 jeg har vært sammen med ekstremt forkjellige type gutter. Fordi jeg finner skjønnet i de alle. 😄 Anonymkode: 47b6e...c42 2
Fotgjenger Skrevet 6. desember 2020 #9 Skrevet 6. desember 2020 Én ting er hva han vanligvis tiltrekkes av, men å si det på den måten?... Enten mangler han noen sosiale antenner eller så sa han det for å gjøre deg usikker/"få overtaket". Ingen av alternativene er sjarmerende. 3
bundaberg Skrevet 6. desember 2020 #10 Skrevet 6. desember 2020 Han er ikke så veldig interessert - bytt ham ut. 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #11 Skrevet 6. desember 2020 Det at jeg liker mannfolk best med abs og at de er høye og kjekke betyr ikke at jeg hadde valgt en slik mann om jeg fant en som er motsatt av det jeg liker best om jeg hadde følelser for noen. Min samboer er lavere enn meg, han har ikke definerte muskler, er kjekk da, men likevel så har vi vært sammen i 6 år og jeg hadde ikke forlatt ham for en annen mann fordi jeg liker samboeren min slik han er. Det at man har en preferanse for hva man liker betyr ikke at det er drømme preferanse når man forelsker seg i en person som ser sikk motsatt ut. Anonymkode: eb530...ec3 1
Rant Skrevet 6. desember 2020 #12 Skrevet 6. desember 2020 Det er vel like rart at du påpeker at du liker mørkhårede? Er han det da? Eller sa du det bare fordi han er det, og du ville gi ham et indirekte komplement? Han burde kanskje ikke svart på det, men når han først svarer er det ikke greit han er ærlig? Dessuten hadde han vel ikke datet deg om hårfarge er det viktigste for ham. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #13 Skrevet 6. desember 2020 Synes ikke dette var sjarmerende sagt akkurat. Tydelig hint om at du skal farge håret blondt? Eller gi deg et stikk... Høres ikke ut som en som er forelsket for å være ærlig. Anonymkode: 8e464...2cc
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #14 Skrevet 6. desember 2020 Dere hadde en generell samtale om preferanser fra hva jeg forstår. Da er det ikke noe å reagere på. Jeg har en preferanse for blonde menn, men det betyr langt på vei at det bare er de jeg liker, finner attraktive og vil ha noe seriøst med. Anonymkode: e226c...c9f 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #15 Skrevet 6. desember 2020 Det er en preferanse. Altså han er jo sammen med deg for en grunn. Jeg misliker sterkt mannfolk med briller. Veit ikke hvorfor. Mannen min bruker briller og er den kjekkeste som finnes. Legg fra deg usikkerheten din. Anonymkode: 6d0c5...3a7 1
Gjest O.G. Skrevet 6. desember 2020 #16 Skrevet 6. desember 2020 ER fyren din hvit? Vel, si da at du foretrekker svarte menn.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #17 Skrevet 6. desember 2020 For det første leser jeg det som, at du er interessert i et forhold, mens han er mer lunken og trenger tid. Du tror han ser andre damer, og det er fint for deg- mener du i realiteten det? Tror du går på kompromiss her. Ok, han er ærlig omkring hår preferanse. Men det finnes to former for ærlighet, oppbyggende og destruktiv. Han bruker ærligheten til å bryte ned noe. Hvorfor gjør han det? Fordi han ikke er nok interessert i deg, men han vil ikke være den som avslutter det. Han vil at du skal avslutte det. Derfor sier han som han gjør om hårfargen. Han har ikke noe å tape. Hadde han vært redd for å miste deg, hadde han jo aldri sagt det. Jeg tror du vet at det han ikke vil noe på sikt. Ellers hadde du ikke tenkt så mye. Anonymkode: 0e5ba...e6e 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #18 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For det første leser jeg det som, at du er interessert i et forhold, mens han er mer lunken og trenger tid. Du tror han ser andre damer, og det er fint for deg- mener du i realiteten det? Tror du går på kompromiss her. Ok, han er ærlig omkring hår preferanse. Men det finnes to former for ærlighet, oppbyggende og destruktiv. Han bruker ærligheten til å bryte ned noe. Hvorfor gjør han det? Fordi han ikke er nok interessert i deg, men han vil ikke være den som avslutter det. Han vil at du skal avslutte det. Derfor sier han som han gjør om hårfargen. Han har ikke noe å tape. Hadde han vært redd for å miste deg, hadde han jo aldri sagt det. Jeg tror du vet at det han ikke vil noe på sikt. Ellers hadde du ikke tenkt så mye. Anonymkode: 0e5ba...e6e Tviler sterkt på dette! Mest sannsynlig har han ingen tanker eller intensjoner bak det han sa. Bare generelt er det blondiner han ser mest på, og det han generelt synes er penest. Du overtenker helt utrolig mye! Han må vel få lov til å ha en menning?? Er jo henne han dater, en brunette så kan ikke han noe å si. Anonymkode: 47b6e...c42
Gjest Dævendøtte Skrevet 6. desember 2020 #19 Skrevet 6. desember 2020 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg har hatt en mistanke om at der er andre jenter inni bildet, men igjen, det er noe jeg ikke har noe mye imot da vi ikke er noe offisielt enda. Hadde heller blitt skeptisk til dette i stedet for at han liker blondiner.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #20 Skrevet 6. desember 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Tviler sterkt på dette! Mest sannsynlig har han ingen tanker eller intensjoner bak det han sa. Bare generelt er det blondiner han ser mest på, og det han generelt synes er penest. Du overtenker helt utrolig mye! Han må vel få lov til å ha en menning?? Er jo henne han dater, en brunette så kan ikke han noe å si. Anonymkode: 47b6e...c42 Man overveier sine ord omkring utseende til en man dater og ønsker. Han sa også at de med mørkt, burde bleike. Det sier man ikke til daten sin som er en brunette. Helt ok vi har forskjellige meninger. La oss se om 1 år, om de er ett par... Anonymkode: 0e5ba...e6e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå