Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I natt våknet jeg av at kjæresten min var inni meg. Jeg reagerte med sinne og han bare fortsatte til han kom. Jeg gikk på badet og satt der resten av natta. Er det voldtekt? Veninna mi sier at det ikke er voldtekt siden vi er i et forhold, men for meg føltes det ut som en voldtekt. Jeg har ikke klart å se han inn i øynene i hele dag.

Anonymkode: 82ee0...013

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er voldtekt ❤

• Liker 18
Skrevet

Den venninna ville jeg kvittet meg med. Voldtekt handler ikke om hvilken relasjon man har.

• Liker 27
Skrevet

Ja, det er voldtekt. Spesielt grovt er det at han fortsette etter at reagert med sinne. Forhold status har ingen påvirkning på om det er voldtekt eller ikkje. 

Anonymkode: 112d9...32e

• Liker 19
Skrevet

Ja, det er voldtekt. Han hadde sex med deg mens du sov, og han stoppet ikke når du ble sint.

• Liker 15
Skrevet

De aller fleste voldtekter skjer i parforhold dessverre. En skal ikke ha samleie med noen som sover eller er ute av stand til å samtykke. Så dette er åpenbart en voldtekt ja. 

Anonymkode: 96f5f...939

• Liker 13
Skrevet

Dette er så absolutt voldtekt. Har han for vane å ignorere grensene dine til ellers også?

Håper du har noen andre du kan snakke med dette om, det er så absolutt ikke greit ❤

Anonymkode: 4248d...ad6

• Liker 11
Skrevet (endret)

definitivt voldtekt med mindre han var i psykose.

Endret av Chomsky89
  • Liker 2
Skrevet
Chomsky89 skrev (Akkurat nå):

definitivt Voldtekt med mindre han var i psykose.

Da er det likevel voldtekt, men han kan ikke straffes på vanlig måte. 

• Liker 15
Skrevet
Chomsky89 skrev (1 minutt siden):

definitivt voldtekt med mindre han var i psykose.

Om han var i psykose eller ei så er det jo fortsatt voldtekt... 

• Liker 5
Skrevet

Dersom du ønsker å anmelde han, bør du ikke vente lenge med det.

Så kanskje starte med en hurtig vurdering med det samme om det kan være greit å avslutte forholdet med det samme. 

Anonymkode: 67027...c7c

• Liker 9
Skrevet

Hun venninna di har virkelig noe å lære. Hva faen er det for en tankegang? At så lenge man er i forhold kan man tvinge seg til sex? Dette er absolutt vokdtekt. Jeg håper du ser at du ikke kan være sammen med denne mannen. Du burde vurdere anmeldelse. ❤️

Anonymkode: 69cf7...a48

• Liker 8
Skrevet

Dette er absolutt voldtekt. Det er ikke engang i nærheten av å være gråsone eller uklart. Det er helt klart en voldtekt. 

Jeg synes du burde dra til vodltektsmottaket nå i kveld og få tatt de nødvendige undersøkelser. Etter at du har vært der kan du ta deg litt tid til å tenke deg om hvorvidt du ønsker å anmelde eller ei. Men hvis du skulle bestemme deg for å anmelde er det kjempeviktig at du har vært på voldtektsmottaket. Ikke dusj. Dra rett til voldtektsmottaket.  

Anonymkode: 001d3...3fc

• Liker 10
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

De aller fleste voldtekter skjer i parforhold dessverre. En skal ikke ha samleie med noen som sover eller er ute av stand til å samtykke. Så dette er åpenbart en voldtekt ja. 

Anonymkode: 96f5f...939

🤣🤣🤣

Hysterisk tråd.

Anonymkode: 57292...d9c

• Liker 2
Skrevet
solmåneogstjerner skrev (12 minutter siden):

Da er det likevel voldtekt, men han kan ikke straffes på vanlig måte. 

Ja, det er det absolutt. Men ikke juridisk for han, som jeg regnet med envher villle skjønne.   Ikke veldig sannsynlig at det var tilfelle uansett.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hun venninna di har virkelig noe å lære. Hva faen er det for en tankegang? At så lenge man er i forhold kan man tvinge seg til sex? Dette er absolutt vokdtekt. Jeg håper du ser at du ikke kan være sammen med denne mannen. Du burde vurdere anmeldelse. ❤️

Anonymkode: 69cf7...a48

Venninna er antagelig en av mange kvinner som selv tror de er "chill og kull" som egentlig lider av manglende evner til grensesetting, fordi de er uselvstendige nek som ikke greier seg en halv dag alene og godtar hva fanden som helst for å unngå det. 

Anonymkode: 67027...c7c

• Liker 5
Skrevet

Føler du deg voldtatt, TS? Hvis ja, anmeld, forlat eller gjør det du synes du må gjøre. Hvis nei, la det passere, evt. med en reprimande.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

🤣🤣🤣

Hysterisk tråd.

Anonymkode: 57292...d9c

Idiot🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 112d9...32e

• Liker 11
Skrevet

Det var voldtekt. Selv om dere er sammen er du ikke kun en ting han kan bruke når han vil! -Skal være to med i et samleie som er bra! Du sov, og du deltok ikke...Han tok seg bare til rette... Han er den som bør skjerpe seg!!  Du er den som fortjener bedre!

Anonymkode: 18e9a...f60

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...