rampeguri Skrevet 5. desember 2020 #1 Skrevet 5. desember 2020 Hjelp! Det er iallefall 3-4 år siden jeg brukte takka sist og når jeg tok den fram igjen nå var det kommet litt rust på takka. Hva gjør jeg for å få det bort og hvordan skal jeg behandle det etter å ha fått bort rusten?
skrue Skrevet 6. desember 2020 #2 Skrevet 6. desember 2020 Minner meg på at jeg bør sjekke den som står lagret her. Fant denne 1
Cata Skrevet 6. desember 2020 #3 Skrevet 6. desember 2020 rampeguri skrev (15 timer siden): Hjelp! Det er iallefall 3-4 år siden jeg brukte takka sist og når jeg tok den fram igjen nå var det kommet litt rust på takka. Hva gjør jeg for å få det bort og hvordan skal jeg behandle det etter å ha fått bort rusten? Jeg ville gitt området med rust en liten omgang med stålull og så selvsagt vasket vekk såpen fra stålulla med lunkent vann etterpå. Et tynt lag matolje etter bruk burde forhindre nye rustangrep.
rampeguri Skrevet 6. desember 2020 Forfatter #4 Skrevet 6. desember 2020 Cata skrev (7 timer siden): Jeg ville gitt området med rust en liten omgang med stålull og så selvsagt vasket vekk såpen fra stålulla med lunkent vann etterpå. Et tynt lag matolje etter bruk burde forhindre nye rustangrep. Takk! Det funka 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå