Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor i all verden prøver opptatte menn seg på meg? Mener ikke å høres innbilsk ut eller noe, men dette er 3 mann som har dame som prøver seg på meg. Jeg lurer på hva det er med meg som forårsaker dette? Og hva skal jeg gjøre for å unngå dette? Ganske ubehagelig for meg. Jeg vil ikke bli innblandet i noe bullshitt drama. 

Anonymkode: 0212a...fb8

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare å si nei takk. 

Men du: er du helt sikker på at de prøver seg, at det ikke er bare helt uskyldig hverdagsflørting/hyggelige samtaler?

• Liker 13
Skrevet
solmåneogstjerner skrev (1 minutt siden):

Det er bare å si nei takk. 

Men du: er du helt sikker på at de prøver seg, at det ikke er bare helt uskyldig hverdagsflørting/hyggelige samtaler?

For et svar 🤪

Anonymkode: fd572...230

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For et svar 🤪

Anonymkode: fd572...230

Hva mener du? Jeg kjenner flere som legger veldig mye i det at man egentlig bare blir behandlet på en hyggelig måte. 

• Liker 15
Skrevet

Bare denne uka har 2 menn med dame prøvd seg. Sendt flørt over sosiale medier, hvorpå han ene sa han har drømt om meg siden ungdomsskolen. Har ikke lenger kontroll på hvor mange med kjæreste eller kone som har prøvd seg. Hvorfor? Nei, det spørsmålet spør jeg meg om og. De tenker vel vi er søte og virker hyggelige, og ønsker seg noe annet for en natt eller to. Hvem bryr seg om kjæresten som elsker dem liksom, så lenge andre kvinner er søte 😣🙄

Anonymkode: 403af...819

• Liker 2
Skrevet

Jeg later som om jeg ikke forstår, og ber dem hilse til sin kjære, om jeg kjenner henne. Spør noe om kone/barna om jeg vet de har familie, eller sier at jeg er like godt etablert som dem om de ikke skjønner fort nok førstnevnte. De fleste skjønner fort at jeg ikke er åpen for noe straks jeg nevner kjæresten /kona, uten noe som helst flørt tilbake. 

Anonymkode: 91662...047

• Liker 6
Skrevet

Fordi de vil ha sex med deg? Det er ingenting med deg, ant enn at du trolig er ca attraktiv. Du  kan ikke unngå at en eller annen tufs med dame legger an på deg, men du kan be han ryke og reise, eller si "snakkes, om du blir singel."

Anonymkode: b16f9...9bb

• Liker 3
Skrevet

Er dame selv og har vært borti det samme. Det er som regel sex de vil, og uansett om det skulle være noe mer: stay away. Ikke bare pga. dama, men det verste som er folk som går ut av forhold og inn i nye. Bare drama, ikke ferdig med eksen, emosjonell bagasje +++. Nei, bare nei.

Det du kan gjøre er vel å avvise, som man gjør med alle man ikke er intr i

Anonymkode: 95dfa...67d

• Liker 7
Skrevet

Hadde gitt et lite hint til mannen om hva dama hans holdt på med.. ! 😉

Anonymkode: f9774...6fe

• Liker 3
Skrevet

Hadde ikke svart på meldingen, tatt sceeenshot og sendt det til kjæresten hans. Hadde også blokkert mannen og kjæresten om hun klandret meg. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hadde gitt et lite hint til mannen om hva dama hans holdt på med.. ! 😉

Anonymkode: f9774...6fe

Hadde jeg aldri giddet. De aller fleste kvinner er narsisster som tror at kjærligheten mellom dem og deres menn er noe helt, helt spesielt og unikt på denne jord og at andre kvinner er hekser som gjør hva som helst for å få kloa i mannen deres, selv de som er sammen med menn som legger an på alt alle, med kona tilstede. Menn i forhold flørter med andre HELE tiden og er utro over en lav sko fordi de vet at din dumme kvinnene deres tilgir hva fanden som helst. 

• Liker 2
Skrevet

Ingenting galt med litt variasjon. Synes ikke du skal henge deg opp i at de har dame, heller la de få prøve deg ut litt.

Anonymkode: d23c8...5d5

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.12.2020 den 18.52):

Hvorfor i all verden prøver opptatte menn seg på meg? Mener ikke å høres innbilsk ut eller noe, men dette er 3 mann som har dame som prøver seg på meg. Jeg lurer på hva det er med meg som forårsaker dette? Og hva skal jeg gjøre for å unngå dette? Ganske ubehagelig for meg. Jeg vil ikke bli innblandet i noe bullshitt drama. 

Anonymkode: 0212a...fb8

Det er ikke så uvanlig som du tror, du er liksom ikke SÅ spesiell, men det har mer med at mange søker bekreftelse andre steder, og noen mennesker har en mer åpen fremtoning og personlighet så slike menn søker først bekreftelse og håp om positivt svar hos slike kvinner.

Mange folk kjeder seg desverre ofte etter noen år i forhold og søker spenning utenfor, og ofte er det som er ekstra forbudt (en snill kvinne i forhold) enda mer spennende enn det som er forbudt (singel kvinne). 

Bare ignorer eller si du ikke er intressert i flørting når de prøver seg. Si du respekterer mannen du er sammen med. Si de også burde respektere partneren sin mer...

Anonymkode: 94361...22f

• Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde jeg aldri giddet. De aller fleste kvinner er narsisster som tror at kjærligheten mellom dem og deres menn er noe helt, helt spesielt og unikt på denne jord og at andre kvinner er hekser som gjør hva som helst for å få kloa i mannen deres, selv de som er sammen med menn som legger an på alt alle, med kona tilstede. Menn i forhold flørter med andre HELE tiden og er utro over en lav sko fordi de vet at din dumme kvinnene deres tilgir hva fanden som helst. 

Min type flørter ikke med andre damer, og hadde han gjort det hadde jeg sagt det ikke er greit, og spurt om han hadde likt at JEG flørter med andre menn. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Min type flørter ikke med andre damer, og hadde han gjort det hadde jeg sagt det ikke er greit, og spurt om han hadde likt at JEG flørter med andre menn. 

Det kan godt hende han gjør det uten å fortelle deg om det.

Anonymkode: d23c8...5d5

• Liker 8
Skrevet

Fordi de kan.

Det er jo bare å lukke alle muligheter for dette, så opphører problemet. 

Anonymkode: 8d417...2aa

Skrevet

Skjer rett som det er med meg også. Blir ikke overrasket lengre engang over hvem som prøver seg. Nå for noen dager siden var det en tidligere sjef av meg som jeg vet er godt gift. Jeg sendte han snap av meg og gubben og ønsket han og kona en fortreffelig helg. Da ble det stille. Men han føyer seg bare inn i rekken. Jeg begynner å miste troa på mannfolk.. er sååå mange virkelig så løse på tråden? 

Anonymkode: a5a61...1d5

• Liker 5
Skrevet

Dette er mer vanlig enn det burde vært! Stadig opptatte menn som prøver seg på meg også, stakkars damer som bor med sånne menn tenker jeg. Det er oftest folk jeg ikke hadde trodd slikt om også. Forhold som ser tilsynelatende bra ut på utsiden. Når man ber de ta vare på det de har hjemme er svarene stort sett at de bare vil ha det litt moro, men også fått høre at de er ulykkelig i forholdet de er i og ønsker seg ut. Håpløst og bare trist når folk gjør slikt. Både kvinner og menn

Anonymkode: aa849...42b

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Dette er mer vanlig enn det burde vært! Stadig opptatte menn som prøver seg på meg også, stakkars damer som bor med sånne menn tenker jeg. Det er oftest folk jeg ikke hadde trodd slikt om også. Forhold som ser tilsynelatende bra ut på utsiden. Når man ber de ta vare på det de har hjemme er svarene stort sett at de bare vil ha det litt moro, men også fått høre at de er ulykkelig i forholdet de er i og ønsker seg ut. Håpløst og bare trist når folk gjør slikt. Både kvinner og menn

Anonymkode: aa849...42b

Hvorfor lar dere de gjøre det da?

Det er jo bare å ikke gi de nummeret, ikke ha de på sosiale medier, og ikke være alene med de.

Jeg opplever INGENTING sånt, etter at jeg kuttet ut alle slike menn fra mitt liv. 

Anonymkode: f32a1...4d4

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor lar dere de gjøre det da?

Det er jo bare å ikke gi de nummeret, ikke ha de på sosiale medier, og ikke være alene med de.

Jeg opplever INGENTING sånt, etter at jeg kuttet ut alle slike menn fra mitt liv. 

Anonymkode: f32a1...4d4

Så du har ikke jobb eller bekjente? 

Anonymkode: a8c21...e28

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...