FruForvirret Skrevet 5. desember 2020 #1 Skrevet 5. desember 2020 (endret) . tråden er avsluttet. Endret 5. desember 2020 av FruForvirret Detaljer 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2 Skrevet 5. desember 2020 Hæ? Hva er problemet? Anonymkode: 56bd9...8a3 31
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #3 Skrevet 5. desember 2020 Hva er problemet? Er ikke seksåringen store nok til at det er trygt mtp drukning? Anonymkode: a6417...ce3 18
solmåneogstjerner Skrevet 5. desember 2020 #4 Skrevet 5. desember 2020 Det hørtes litt rart ut, når familiene ikke kjenner hverandre. Jeg har måttet dusje noen besøkende barn, men da fordi de hadde tisset seg ut. Og da har jeg selvsagt sagt ifra. 4
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #5 Skrevet 5. desember 2020 Skjønner ikke problemet. De er seks år gamle 😊 Anonymkode: 5a374...4a6 15
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #6 Skrevet 5. desember 2020 Hos fremmede høres det veldig rart ut. Men aner jo ikke hva slags mental grense ditt barn og det barnet har da. Jeg badet ofte hos min barndomsvenninne. Vi fikk bare lyst til å bade og hun hadde badekar (det hadde ikke jeg), så vi lekte i vannet. Var vi iskalde etter å ha lekt i snøen i mange timer, så kunne vi også hoppe i badekaret for å varme oss. Men så var vi bestevenninner fra fødsel av da. Så for oss var det normalt, men jeg hadde aldri gjort det med noen andre venner. Anonymkode: fe281...70c 6
Hannah80 Skrevet 5. desember 2020 #7 Skrevet 5. desember 2020 Har en gutt på omtrent samme alder. Kunne aldri funnet på å la en nesten fremmed kompis av han bade hjemme hos oss. 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. desember 2020 #8 Skrevet 5. desember 2020 Slapp av, de er bare 6 år gamle.
Trine bb Skrevet 5. desember 2020 #9 Skrevet 5. desember 2020 (endret) det ER rart. Hadde far vært en nær venn av mor så hadde det vært noe annet Hvis jeg hadde hatt en 6 åring på besøk med mitt barn og barna insisterte på å bade så hadde jeg ringt til foreldrene og spurt om det var greit. man bader ikke en fremmed 6 åring hjemme. det er UNORMALT. Endret 5. desember 2020 av Trine bb 7
Helgeline Skrevet 5. desember 2020 #10 Skrevet 5. desember 2020 Syns dette høres innafor ut. De er bare 6. Har skjedd hjemme hos oss også. Men ville nok nevnt det ved henting. 6
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #11 Skrevet 5. desember 2020 Jeg skjønner genuint ikke hvorfor du reagerer. Kanskje du kan fortelle oss hva du er bekymret for? Anonymkode: 74d33...fab 17
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #12 Skrevet 5. desember 2020 Skjønner ikke hva problemet er Anonymkode: cc2c7...96a 10
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #13 Skrevet 5. desember 2020 Skjønner at du reagerer. Jeg hadde heller ikke vært begeistret over at barnet mitt badet hos andre - spesielt noen jeg ikke kjente så godt med mindre det var avtalt. Man er virkelig naiv hvis man synes sånt er greit uten videre, men hey, dette er Norge, her gjelder ikke føre var prinsippet da man kan stole på alle foreldrene som finnes🙄 Anonymkode: 7011f...215 4
Helgeline Skrevet 5. desember 2020 #14 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skjønner at du reagerer. Jeg hadde heller ikke vært begeistret over at barnet mitt badet hos andre - spesielt noen jeg ikke kjente så godt med mindre det var avtalt. Man er virkelig naiv hvis man synes sånt er greit uten videre, men hey, dette er Norge, her gjelder ikke føre var prinsippet da man kan stole på alle foreldrene som finnes🙄 Anonymkode: 7011f...215 Men skal man tenke sånn kan man jo ikke sende barnet hjem til noen man ikke kjenner godt? Skjønner at du tenker seksuelle overgrep, men det er vel ikke større sjanse for at det skjer hvis barna bader vs ikke bader? 🤷♀️ 12
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #15 Skrevet 5. desember 2020 Litt snålt, men....jeg tror kamslke ikke jeg hadde ringt og spurt først - det virker jo helt merkelig. Anonymkode: a60f6...737 3
Kokeshi Skrevet 5. desember 2020 #16 Skrevet 5. desember 2020 Litt rart å ikke spørre foreldrene først, og en voksen burde fulgt med. 3
FruForvirret Skrevet 5. desember 2020 Forfatter #17 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hæ? Hva er problemet? Anonymkode: 56bd9...8a3 Problemet er at barnet har måttet vært naken foran en fremmed mann i et hjem hen ikke har vært før, og at denne mannen ikke nevnte dette for meg i det hele tatt. 2
FruForvirret Skrevet 5. desember 2020 Forfatter #18 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Skjønner at du reagerer. Jeg hadde heller ikke vært begeistret over at barnet mitt badet hos andre - spesielt noen jeg ikke kjente så godt med mindre det var avtalt. Man er virkelig naiv hvis man synes sånt er greit uten videre, men hey, dette er Norge, her gjelder ikke føre var prinsippet da man kan stole på alle foreldrene som finnes🙄 Anonymkode: 7011f...215 Ja, jeg fikk en dårlig følelse da barnet selv tok det opp på vei hjem. Det var ingen annen grunn til at de badet enn at barnets venn ville det. Men jeg synes det er rart av faren å ikke si noe. Har forsåvidt ingen mistanke om at noe galt har skjedd, men synes det er grenseoverskridende. 2
FruForvirret Skrevet 5. desember 2020 Forfatter #19 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Litt snålt, men....jeg tror kamslke ikke jeg hadde ringt og spurt først - det virker jo helt merkelig. Anonymkode: a60f6...737 Ja, jeg forventer ikke at de ringer for å sjekke om det er ok. Men jeg forventer at det blir nevnt ved henting. 1
FruForvirret Skrevet 5. desember 2020 Forfatter #20 Skrevet 5. desember 2020 Trine bb skrev (21 minutter siden): det ER rart. Hadde far vært en nær venn av mor så hadde det vært noe annet Hvis jeg hadde hatt en 6 åring på besøk med mitt barn og barna insisterte på å bade så hadde jeg ringt til foreldrene og spurt om det var greit. man bader ikke en fremmed 6 åring hjemme. det er UNORMALT. Takk! Godt at det er flere enn meg som synes dette er merkelig! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå