AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1 Skrevet 5. desember 2020 Er det skadelig å ha så lav temperatur inne i leiligheten? Anonymkode: 186ff...f88
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2 Skrevet 5. desember 2020 Ja det var litt lavt ja Anonymkode: eacdf...682
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #3 Skrevet 5. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja det var litt lavt ja Anonymkode: eacdf...682 Hvorfor skulle det ødelegge boligen? Anonymkode: 564df...fdb 5
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #5 Skrevet 5. desember 2020 Det ødela ikke min bolig, men jeg frøys på meg min første uvi. Skjer ikke igjen! Dyr strøm og lav inntekt var årsaken. Anonymkode: 2e4d9...2f6
Gjest Føsleguri Skrevet 5. desember 2020 #6 Skrevet 5. desember 2020 15 grader er ikke kaldt. Det blir ofte mye kaldere på natten i et hus der man bare fyrer med ved (utenom bad). Huset til foreldrene min står fortsatt og det er over 50 år gammelt.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. desember 2020 #7 Skrevet 5. desember 2020 Tror ikke det ødelegger boligen, men fatter ikke at du orker, jeg hadde "fryst i hjel"
cassio Skrevet 5. desember 2020 #8 Skrevet 5. desember 2020 Nei, det ødelegger absolutt ikke boligen. Det er når du kommer under frysepunktet og vannet i rørene fryser det er fare på ferde. Hytter og fritidsboliger var vanligvis mye lavere temperatur gjennom vinteren. 3
Djungelvrål Skrevet 5. desember 2020 #9 Skrevet 5. desember 2020 Så da sitter du med yttertøy på inne? Jeg må ha 23++ grader vinteren igjennom. Sover med vindu oppe men ikke hvis det er mange minusgrader.
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #10 Skrevet 5. desember 2020 cassio skrev (39 minutter siden): Nei, det ødelegger absolutt ikke boligen. Det er når du kommer under frysepunktet og vannet i rørene fryser det er fare på ferde. Hytter og fritidsboliger var vanligvis mye lavere temperatur gjennom vinteren. Ja, det var kuldegrader når vi kom på den gamle hytta i vinterferien. Brukte mange timer på å få levelig temperatur, men den står fortsatt. Anonymkode: d140f...23c 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #11 Skrevet 6. desember 2020 Det er helt normal temp. i eldre hus der man fyrer med ved. Så lenge ikke vannrørene fryser er det ikke noe bekymre seg over. Anonymkode: a79c6...da6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå