AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #1 Skrevet 5. desember 2020 Er straks 9 uker på vei. Vært på ultralyd hvor hjertet banket fint. De siste dagene har jeg merket litt ømhet i lyskene. Ikke smerter, men heller en følelse av at det vokser og strekker på seg. Nå når jeg tisset var det litt rosa utflod på papiret. Gang nr 2 var det en veldig liten dråpe med friskt blod. Er så redd for å miste. Sist jeg mistet var i uke 7, men ikke oppdaget før i uke 11 da jeg begynte å blø voldsomt. Kan dette bare komme av at det vokser? Anonymkode: c6d8f...e89
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #2 Skrevet 5. desember 2020 Det kan det, ting må jo utvide seg. Da jeg snakket med legen om samme symptomer fikk jeg høre at det var vanlig og som regel helt ufarlig. Men det endte dessverre i MA. Håper det går bedre for deg, lykke til! Anonymkode: 46190...e13
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #3 Skrevet 5. desember 2020 Hei! Jeg hadde det i uke 11,men alt var bra på ultralyd noen dager senere heldigvis❤️Krysser fingrene for deg🤞 Anonymkode: a6288...932
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #4 Skrevet 5. desember 2020 Jeg har hatt en del rosa utflod på pairet ca uke 10, 13, 18 og 24. Sist gang også med litt friskt blod. Fikk inn på sjekk, og legen så at det var et blodkar som var sprukket utenpå cervix. Blir som å blø neseblod. Og legen var ikke det minste bekymret. Så det kan være helt uskyldig. Om det gir seg fort kan du nok puste ut. Fortsetter det ville jeg tatt kontakt med legen for en sjekk, eventuelt en UL til. Anonymkode: e057d...58a
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2020 #5 Skrevet 5. desember 2020 Jeg hadde to dager med blødninger i uke 7, var heldigvis helt ufarlig. Om det tar seg opp i mengde og du får vondt ville jeg tatt kontakt med helsevesenet. Anonymkode: 42f33...75f
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2020 #6 Skrevet 6. desember 2020 Tusen takk for svar alle sammen. Har ikke kommet noe mere så jeg håper det var kun den ene bittelille dråpen. Har ingen smerter. Har kun hatt disse ømhetene som føles som voksesmerter i lysken på begge sider. Magen har også vokst den siste tiden så håper alt er bra. Legen sa også til meg at det var normalt, men måtte kontakte lege/sykehus om det ble mye og med smerter. Jeg får bare så flashback til hva som skjedde sist. Dagen før tok jeg duphalac fordi jeg var så forstoppet, og denne dagen hvor denne dråpen kom hadde jeg vært mye på do. Kan det ha en sammenheng med det også? Anonymkode: c6d8f...e89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå